Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben dit jaar overgestapt van 4 mavo naar 4 havo.
De eerste periode van 8 weken is alweer bijna voorbij, en dan ben ik eindelijk toe aan de herfstvakantie. Toen ik in juni examens had, was ik wel zenuwachtig....maar ik was wel zeker van mijn zaak..wat betreft mijn kans op slagen...Dat kwam doordat ik al heel goed gescoord had met mijn tentamens..... Als ik de havo niet zou hebben gehaald, zou ik graag naar Schoevers in Amsterdam gewild hebben, aangezien ik later de richting --> secretaresse wil gaan doen. Ook ben ik naar de opendag geweest, en een docent van Schoevers heeft mij geadviseerd eerst de havo te gaan doen. Je hebt dan meer mogelijkheden, je weet meer, en je zit ook hoger. Maar ik zit nu dus op de havo.... Veel verschil merk ik niet echt met de mavo, alleen is het werktempo wel hoger vind ik....en het werken met studiewijzers....ja, daar ben ik wel blij mee, aangezien ik ook op de mavo met mijn eigen planning het jaar door werkte.... Dit was mijn zegje dan, en voor alle anderen die net als mij zijn overgestapt: veel succes, plan goed en kom je planningen wel na.....
Laatst gewijzigd op 05-10-2002 om 20:45. |
![]() |
|
![]() |
haaai
ik heb ook mavo gedaan en doe dus nu ook havo alleen wel 2 jaar in een, zodat ik dit jaar dus weer eindexamen doe! dis op een particuliere school en soms moet je ook op zaterdag naar school maar het is het hopelijk wel waard!
|
![]() |
|
|