Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 09:32
Verwijderd
hmm

Hoe zou het zoenen met haar/hem zijn?

Als ik hem zou neuken, zou ik dan kunnen klaar komen, enz

Hoever mag je denken in een relatie volgens jou

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 09:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2002, 09:52
ABrules
ABrules is offline
Denken mag, doen in de meeste relaties niet...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 09:54
Alet
Alet is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Denken mag, doen in de meeste relaties niet...
Nou ik zou het het eerlijk gezegd ook niet op prijs stellen als mijn vriendje zijn fantasiëen over iemand de vrije loop zou laten gaan, doe ik zelf ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 09:56
Verwijderd
Maar het zou toch niet goed zijn als je er steeds aan denkt? naar mijn mening niet, maar denk nou ook niet zovaak, met haar wil ik seks hebben.

Denk eerder dat ik met mijn vriendin seks wil hmm
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 10:32
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Alet schreef:
Nou ik zou het het eerlijk gezegd ook niet op prijs stellen als mijn vriendje zijn fantasiëen over iemand de vrije loop zou laten gaan, doe ik zelf ook niet.
tsja... het is meestal zo dat je geen keus hebt ofzo... je ziet gewoon een aantrekkelijk meisje... tja en dan BOEM schieten die gedachten al door je hoofd... het lijkt mij eerder gezond... dan erg, tja als hij ze allemaal tegen je gaat vertellen enzo... of zn fantasiëen navolgt met dat meisje... ja dan kan het in de meeste relaties misgaan... maar ja als hij zn fantasiëen op jou uitprobeert klaag je natuurlijk weer wat minder he
neej, wat ik eigenlijk wil zeggen dat het gewoon tja... natuurlijk is om zo te kijken naar mensen van het andere geslacht, tsja... als je hem dat zou gaan verbieden ja dan vecht je tegen oeroude natuurkrachten en dat ga je niet winnen...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 11:38
Alet
Alet is offline
Citaat:
ABrules schreef:
tsja... het is meestal zo dat je geen keus hebt ofzo... je ziet gewoon een aantrekkelijk meisje... tja en dan BOEM schieten die gedachten al door je hoofd... het lijkt mij eerder gezond... dan erg, tja als hij ze allemaal tegen je gaat vertellen enzo... of zn fantasiëen navolgt met dat meisje... ja dan kan het in de meeste relaties misgaan... maar ja als hij zn fantasiëen op jou uitprobeert klaag je natuurlijk weer wat minder he
neej, wat ik eigenlijk wil zeggen dat het gewoon tja... natuurlijk is om zo te kijken naar mensen van het andere geslacht, tsja... als je hem dat zou gaan verbieden ja dan vecht je tegen oeroude natuurkrachten en dat ga je niet winnen...
Hij hoeft ook echt niet met oogkleppen op te gaan lopen ofzo, doe ik zelf ook echt niet.
Maar ik denk dat je wel degelijk controle hebt over je gedachten, en dat jouw 'oeroude natuurkrachten' zo overheersen spreekt denk ik eerder van een gebrek aan intelligentie.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 11:41
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
ABrules schreef:
ik ben het hier mee eens. je kan het niet verbieden, en wat is er mis met fantaseren? als dat al nie mag, hou dan maar op. ik zou alleen niet alle fantasien tegen je partner vertellen, en dat is geen liegen. als je je fantasien met iemand anders als je partner uitvoert is het wel fout!
Oud 07-10-2002, 12:03
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Alet schreef:
Hij hoeft ook echt niet met oogkleppen op te gaan lopen ofzo, doe ik zelf ook echt niet.
Maar ik denk dat je wel degelijk controle hebt over je gedachten, en dat jouw 'oeroude natuurkrachten' zo overheersen spreekt denk ik eerder van een gebrek aan intelligentie.
dank u, het is bij mij niet zo dat ze overheersen, want dan zou ik letterlijk elk meisje bespringen wat ik tegenkom, ze zijn er gewoon en je kan ze niet tegenhouden... net als je hartslag die is er gewoon en kan je niet ineens er niet laten zijn... net als alle andere gedachten die de hele dag door je hoofd schieten... die zijn er en daar doe je weinig tegen... dat je wil dat die er zijn of niet... tja... das weer een heel ander verhaal
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 14:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tsja, je kunt iemand niet verbieden om bepaalde dingen te denken. Dat is gewoon onmogelijk.

Aan de andere kant, als je er niet met elkaar over praat, weet je ook niet wat iemand denkt. Wat niet weet, wat niet deert geldt in dit geval....

Ik zeg overigens grotendeels wel tegen mijn vriend wat ik denk. Verder zou ik het liever niet willen weten als mijn vriend denkt :Goh, kijk eens wat een lekkere meid!! Vaak wéét ik het wel hoor, ik ken zijn smaak. Maar ik hoef het heus niet van hem te horen.

Verder vind ik dat er toch iets fout zit in je relatie als je over anderen gaat fantaseren. Kijk, een toevoeging is leuk ('Hoe zou een triootje met hem/haar erbij zijn?') maar niet in plaats van, zeg maar.

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Alet schreef:
Hmm dat heeft nix met intelligentie te maken hoor
Wel met hormonen

Ik denk als ik een jongen zie niet zo vaak aan sex.....alleen wanneer ik zou fantaseren over dat ik wat met hem heb, maar niet aan sex uit lust ofzo....
Komt omdat ik geen sex met een jongen kan hebben als ik er niet verliefd op ben.

Bij meisjes ligt dat anders.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:16
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Oh ik vind dat t moet kunnen... Heeft iedereen wel eens 'last' van... Ik kan het me iig heel goed voorstellen, zolang het bij denken blijft...zeggen mag nog, al weet ik niet of er mensen zijn die dat willen horen, maar uitvoeren niet! Alleen als beide partijen er mee instemmen...

Kuzzje IK
Oud 07-10-2002, 15:25
Verwijderd
Maar jullie vinden dus wel dat je kan zeggen, waar je vriendin bij is, dat is een leuk(e) jongen/meisje?

Opzich zou ik het wel kunnen zeggen maar voel me er denk ik omgemakkelijker bij. In het begin van een relatie doe ik niet, maar snap ook niet wat je ermee bereikt, denk alleen maar ruzies of irritaties, met vrienden zeg ik het wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:
Maar jullie vinden dus wel dat je kan zeggen, waar je vriendin bij is, dat is een leuk(e) jongen/meisje?
Als mijn vriend dat zou zeggen zou ik gek worden van jaloezie.
Tijdens het kijken van films ofzo vind ik dat het nog wel kan.
Ik zeg het zelf vaak alleen over meisjes, niet over jongens, wanneer ik wat met iemand heb.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 15:38
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou het niet echt bepaald tof vinden als mijn vriend op die manier naar een ander meisje zou kijken, maar verbieden kan ik het hem niet, ik kijk zelf ook wel eens naar andere jongens (alleen dan niet met die gedachten alleen, maar van "goh, dat is een mooie jongen!), en tja op zich is het misschien ook wel een 'normale' reactie, als het echt een mooi meisje is, dan geef ik misschien nog wel gelijk ook maar goed, niet dat hij een ander in mijn plaats wil, dan zit er iets niet goed!!

Ennuh als hij zo over mij denkt, ok, maar nou liever ook weer niet 24/7... Vind ook dat je je gedachten moet kunnen beheersen..
En zolang het maar bij onuitgesproken fantasieen gaat..! Als hij zo naar een ander meisje kijkt, dan hoef ik dat niet te weten!! Net zo min als dat hij het moet weten hoe ik naar andere jongens kijk..

Laatst gewijzigd op 07-10-2002 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:03
Verwijderd
Sja...'gedanken sind frei' natuurlijk. Je kunt moeilijk bepalen wat je 'mag denken' en wat niet, iedereen weet zelf wat hij/zij denkt en daarvoor de rechtvaardiging...echter, als je constant aan anderen denkt, komt er natuurlijk ooit een punt waarop je liefde niet meer onvoorwaardelijk is. Dan vertoon je naar buiten toe wel geen gedragingen die de ander zou kunnen opvatten als 'vreemdgaan' oid, maar je moet je afvragen of je het dan nog wel voor jezelf kunt rechtvaardigen om door te gaan met de relatie...(hmm beetje vaag stukje maarja)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:17
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Tsja, je kunt iemand niet verbieden om bepaalde dingen te denken. Dat is gewoon onmogelijk.

Aan de andere kant, als je er niet met elkaar over praat, weet je ook niet wat iemand denkt. Wat niet weet, wat niet deert geldt in dit geval....

Verder vind ik dat er toch iets fout zit in je relatie als je over anderen gaat fantaseren. Kijk, een toevoeging is leuk ('Hoe zou een triootje met hem/haar erbij zijn?') maar niet in plaats van, zeg maar.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:48
Verwijderd
Nou sorry, maar ik ga in een relatie echt niet mn gedachten inperken en verwacht dit van een ander ook niet. Van mij mag de ander denken wat ie wil, al fantaseert ie over seks met een vriendin van me ofzo, hij doet maar. Zolang hij het maar niet met mij deelt en het niet uitvoert..

Vrijheid is een must vind ik, en beperking van iemands gedachten verwachten vind ik wel heel erg ver gaan!!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef:

dat verschilt per persoon denk ik. Ik denk dat je eerst uit moet zoeken hoeveel de ander kan hebben. De een wordt namelijk erg onzeker door dat soort opmerkingen terwijl de ander het makkelijk kan hebben..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:53
highlight
highlight is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Van mij mag de ander denken wat ie wil, al fantaseert ie over seks met een vriendin van me ofzo, hij doet maar. Zolang hij het maar niet met mij deelt en het niet uitvoert..

idd
Oud 07-10-2002, 18:15
Verwijderd
Ja ik ga ook zeker niet tegen mijn vriendin zeggen, wat ze wel en niet mag denken, dat kan toch niet, goh wat denken jullie wel niet van mij

Vond het gewoon een leuke vraag, en jullie meningen ook dus
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 18:19
luckyleo
luckyleo is offline
(Bepaalde) gedachten van je geliefde gaan verbieden is wel een erg bekrompen gedachte hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 18:57
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Hmm dat heeft nix met intelligentie te maken hoor
Wel met hormonen

Ik denk als ik een jongen zie niet zo vaak aan sex.....alleen wanneer ik zou fantaseren over dat ik wat met hem heb, maar niet aan sex uit lust ofzo....
Komt omdat ik geen sex met een jongen kan hebben als ik er niet verliefd op ben.

Bij meisjes ligt dat anders.
Niet perse, er zijn ook jongens die er zo over denken. Oftewel, niet gelijk aan sex en kussen van die meid denken, als ze weer eens een meid voorbij zien komen... ik bijvoorbeeld

Dit komt overigens niet omdat ik zielsveel van mijn vriendin houd, aangezien ik dit al eerder had. Denk inderdaad dat het de opspelende hormonen zijn die de gedachtes aan een vrouw omzetten naar sexuele gedachtes.
Oud 07-10-2002, 19:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
volgens mij denkt iedereen (on)bewust wel eens aan anderen. hoe zijn dat zijn? en volgens mij is het ook gewoon iets gezonds hoor... zolang je maar niet heel sterk de behoefte hebt om het ook echt uit te proberen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 20:43
ABrules
ABrules is offline
ja, ook niet zo dat ik bij elke meisje er meteen superwilde fantasiën krijg en ik heb op het moment geen eens een vriendin ofzo, maar ja, je hebt gewoon dagelijks van die periodes en het zullen de hormonen wel zijn... nou goed... ik zou er iig nooit zwaar aan tillen ofzo... ik ben een man en ik voel me aangetrokken tot vrouwen en als ik een vriendin had en die zei van... heej , die gast is wel interessant... zou ik het wel grappig vinden als ze dat zij... helaas niet al te veel ervaring mee maar dat erbuiten...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:06
Loezzel
Loezzel is offline
Sorry, ik vind het allemaal een beetje zeurderig.

Je kunt iemand niet verbieden bepaalde dingen te denken. Ik ben het er wel mee eens dat je vriend niet zomaar al zijn fantasiën moet vertellen en dat hij niet bij elk meisje dat voorbij komt vertelt wat hij van haar vindt en waar hij aan denkt als hij haar ziet.

Gedachtes zijn voor iedereen persoonlijk, iedereen mag denken wat hij wil, hij hoeft het alleen niet te uiten.

En zulke gedachtes zijn gezond hoor. Ik denk dat iedereen wel "last" heeft van die gedachtes...
Oud 08-10-2002, 09:35
Optima
Optima is offline
ik ga zovaak vreemd in mijn gedachten, maar niet met bestaande mensen.

het is gewoone en uitlaatklep
Oud 08-10-2002, 09:51
Gothic
Gothic is offline
Ik ga hem niets verbieden in gedachten, hij gaat zijn gang maar, zolang hij mij er maar niet lastig mee valt, want dan word ik jaloers, heel erg... kan ik niet hebben
Oud 09-10-2002, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef:
Gedachtes zijn voor iedereen persoonlijk, iedereen mag denken wat hij wil, hij hoeft het alleen niet te uiten.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:16
the_conquer
the_conquer is offline
Eens zien tot hoever mag je gaan, in principe oneindig ver, zolang het slechts gedachten zijn kan niemand je het je verbieden.

groeten

the conquer
Oud 12-10-2002, 11:11
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
in een relatie kan je alles aan iemand geven except your mind, cause that's yours

-> ik denk wat ik wil

maar opzich denk ik dat als je relatie goed is dat je niet eens zoveel 'rare' gedachten zou hebben
Oud 12-10-2002, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef:
Niet perse, er zijn ook jongens die er zo over denken. Oftewel, niet gelijk aan sex en kussen van die meid denken, als ze weer eens een meid voorbij zien komen... ik bijvoorbeeld

Alleen....snapte je waarschijnlijk niet wat ik bedoelde met "bij meisjes ligt dat anders....".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten