Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2002, 17:36
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Ik was laatst met een paar vrienden naar een kampeerboerderij. Elk stelletje had daar zijn eigen kamer. Het was heel donker en ik stapte per ongeluk de verkeerde slaapkamer in en ging bij de vriend van mijn vriendin in bed liggen. Mijn vriendin naderde en ik zei tegen haar vriend: ga onder het bed liggen. Mijn vriendin kwam binnen en zei: oh verkeerde kamer sorry. Dus zij ging naar de kamer ernaast waar mijn vriend op bed lag en ging per ongeluk bij hem in bed loggen. Dus ik kwam die kamer binnen en zag het verbaasde gedicht van mijn vriend en zei: ik kan alles uitleggen.

Maar hij snapt he niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 17:41
Verwijderd
euh

Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 17:47
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Grappig verhaal... Maar als er nix gebeurd is (??) hoef je toch nix uit te leggen, ik zou er om lachen...Foutje moet kunnen...

Kuzzje IK
Oud 06-10-2002, 17:49
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef:
Grappig verhaal... Maar als er nix gebeurd is (??) hoef je toch nix uit te leggen, ik zou er om lachen...Foutje moet kunnen...

Kuzzje IK
I agree, maar toch is het wel een beetje lullig
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 17:53
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
Herrie schreef:
I agree, maar toch is het wel een beetje lullig
Ja okee das waar... Maar als je elkaar vertrouwd is t toch alleen maar om te lachen, zolang er echt nix gebeurd is...

*Hihi... Ik zie t gewoon gebeuren*
Oud 06-10-2002, 18:15
Angeles
Angeles is offline
Je had toch ook gewoon meteen kunnen zeggen dat je per ongeluk de verkeerde kamer was binnengegaan! Net alsof je sowieso al met de vriend van je vriendin in bed zou gaan liggen, maar dan zeker niet in een kampeerweekend als je vriendin eventjes naar de wc is. Dus als ze je daar al van zou verdenken, dan toch zeker niet in dat weekend.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 07:28
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Je had toch ook gewoon meteen kunnen zeggen dat je per ongeluk de verkeerde kamer was binnengegaan! Net alsof je sowieso al met de vriend van je vriendin in bed zou gaan liggen, maar dan zeker niet in een kampeerweekend als je vriendin eventjes naar de wc is. Dus als ze je daar al van zou verdenken, dan toch zeker niet in dat weekend.

Ja maar in een reflex heb ik hem onder het bed weggewerkt. Ik wilde niet dat mijn vriendin het zou weten. En bovendien slapen we wel vaker samen want wij zijn heel goede vrienden en hij heeft mij in vertrouwen vertelt dat hij homoseksueel is. niks aan de hand toch?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 07:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
YeahYeahYeah! schreef:

Ja maar in een reflex heb ik hem onder het bed weggewerkt. Ik wilde niet dat mijn vriendin het zou weten. En bovendien slapen we wel vaker samen want wij zijn heel goede vrienden en hij heeft mij in vertrouwen vertelt dat hij homoseksueel is. niks aan de hand toch?
Behalve dat die vriend dan niet echt bepaald eerlijk is tegen je vriendin, of hebben die niets?
Oud 07-10-2002, 07:48
PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz wat snapt hij niet..
Als je gewoon uitlegt dat je per ongeluk de verkeerde kamer in gelopen was, dat kan toch iedereen gebeuren en zo erg lijkt me dat toch niet..
Ik neem aan dat er verder niks gebeurd is enzo, dus what's the problem..
Mja wrom heb je het niet gelijk opgehelderd toen je er al achter kwam dat je de verkeerde kamer in gelopen was??
Want nou wurm je jezelf eigenlijk in een iets lastiger hoekje, doordat je het niet meteen liet merken, maar dat je die vriend van dat meisje onder het bed had laten verdwijnen.. enzo...?

Maar goed, ik denk dat je vriend en die vriendin zich net zo lullig voelden toen ze erachter kwamen dat ze bij de verkeerde in bed lagen..

anywayz, gewoon uitleggen lijkt me, zo moeilijk te snappen is het toch niet??
Oud 07-10-2002, 09:13
highlight
highlight is offline
mmmm....jaja
Oud 07-10-2002, 09:54
ABrules
ABrules is offline
ach maak je eigen niet te druk als er toch niks is gebeurt... probeer de humor er van in te zien... doe ikiig wel
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 10:35
bracelance
bracelance is offline
en wat hebben we aan deze mededeling???
Oud 07-10-2002, 10:42
Verwijderd
ik zou het uitmaken...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 11:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik zou het uitmaken...
Oud 07-10-2002, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef:
ik zou het uitmaken...
Godverdomme! Jij per ongeluk bij iemand anders in bed stappen, hè slet? Donder maar op!

Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 13:27
GRRR
GRRR is offline
dit verhaal klinkt te soap achtig
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:27
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Mee eens..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:34
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Godverdomme! Jij per ongeluk bij iemand anders in bed stappen, hè slet? Donder maar op!

hehe

Ehmzz ik zou het gewoon uitleggen hoor.. no problem dan toch denk ik zo?
Oud 07-10-2002, 16:41
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
dit verhaal klinkt te soap achtig
mee eens..

ik geloof het eerlijk gezegd niet want: Hoezo was het ligt ineens wel aan toen die vriendin binnen kwam zodat ze jou zag, en hoezo was bij jouw kamer het ligt ineens wel aan dat jij kon zien dat die vriendin daar lag. Hoezo vroeg die vriendin zich niks af toen zij dacht bij jou de verkeerde kamer binnen te lopen en dat alsnog te doen, hoe is ze in de juiste kamer terecht gekomen zonder dat ze iets vermoedde?

enz enz enz..

slotje
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:48
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het een beetje een vaag verhaal.

Sowieso zou ik die ene vriend nie onder het bed hebben geduwd, want zo lijkt het alleen maar of het de bedoeling was dat je bij hem in bed wilde liggen.

Daarnaast snap ik niet echt wat je latere reactie was: is je vriend waarbij je per ongeluk in bed stapte homo seksueel?? Dat is dan toch ook helemaal niet eerlijk voor zijn vriendin. En daarnaast, wat heeft dat met dit verhaal te maken?

Ik wil niet lullig zijn, maar je werkt jezelf een beetje in de nesten. Misschien is het de volgende keer slimmer om eerst na te denken, voordat je handelt!
Oud 07-10-2002, 16:57
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ik vind het een beetje een vaag verhaal.

Sowieso zou ik die ene vriend nie onder het bed hebben geduwd, want zo lijkt het alleen maar of het de bedoeling was dat je bij hem in bed wilde liggen.

Daarnaast snap ik niet echt wat je latere reactie was: is je vriend waarbij je per ongeluk in bed stapte homo seksueel?? Dat is dan toch ook helemaal niet eerlijk voor zijn vriendin. En daarnaast, wat heeft dat met dit verhaal te maken?

Ik wil niet lullig zijn, maar je werkt jezelf een beetje in de nesten. Misschien is het de volgende keer slimmer om eerst na te denken, voordat je handelt!
ja hier ben ik het mee eens!!

volgende keer ook ff je verhaal lezen voordat je het plaatst.. En denk er aan dat wij verder niks van de situatie af weten, dus dat je het allemaal ff duidelijk moet uitleggen
Maar dat is dan voor de volgende keer
Oud 07-10-2002, 17:25
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
uhmzz wat snapt hij niet..
Als je gewoon uitlegt dat je per ongeluk de verkeerde kamer in gelopen was, dat kan toch iedereen gebeuren en zo erg lijkt me dat toch niet..
Ik neem aan dat er verder niks gebeurd is enzo, dus what's the problem..
Mja wrom heb je het niet gelijk opgehelderd toen je er al achter kwam dat je de verkeerde kamer in gelopen was??
Want nou wurm je jezelf eigenlijk in een iets lastiger hoekje, doordat je het niet meteen liet merken, maar dat je die vriend van dat meisje onder het bed had laten verdwijnen.. enzo...?

Maar goed, ik denk dat je vriend en die vriendin zich net zo lullig voelden toen ze erachter kwamen dat ze bij de verkeerde in bed lagen..

anywayz, gewoon uitleggen lijkt me, zo moeilijk te snappen is het toch niet??
ja je kunt er achteraf wel om lachen, maar het wantrouwen blijft toch helaas, want mijn vriend snapt niet waarom mijn vriendin haar vriend onder het bed lag ipv ik...tja
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 17:28
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
mee eens..

ik geloof het eerlijk gezegd niet want: Hoezo was het ligt ineens wel aan toen die vriendin binnen kwam zodat ze jou zag, en hoezo was bij jouw kamer het ligt ineens wel aan dat jij kon zien dat die vriendin daar lag. Hoezo vroeg die vriendin zich niks af toen zij dacht bij jou de verkeerde kamer binnen te lopen en dat alsnog te doen, hoe is ze in de juiste kamer terecht gekomen zonder dat ze iets vermoedde?

enz enz enz..

slotje
Mijn vriendin dee het licht aan toenze binnen kwam. Dat dee ik niet, ik kroop gewoon lekker tegen mijn vriend (achteraf dus haar vriend) aan. Ik heb haar uitgelegd hoe het zat en zij snapte me wel.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 17:48
Elysium Dream
En haar vriend is een homo, ook lullig voor haar.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 17:52
luckyleo
luckyleo is offline
Tsjoh, tis me wat, laat ik nou ook die film op sbs 6 gezien hebben vant weekend! Wel rot he zo'n open einde, wat zal die vriend nou gaan doen he? het zit me nog steeds niet lekker...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2002, 21:11
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
YeahYeahYeah! schreef:
ja je kunt er achteraf wel om lachen, maar het wantrouwen blijft toch helaas, want mijn vriend snapt niet waarom mijn vriendin haar vriend onder het bed lag ipv ik...tja
ja eerlijk gezegd vind ik dat ook vreemd..
want juist door hem onder dat bed te laten kruipen laat je het voorkomen of er meer aan de hand was in plaats van een misverstand..
Je hebt het misverstand eigenlijk zelf nog ingewikkelder gemaakt.. zonder dat je er misschien erg in had, want het was ook in een reflectie dat je handelde zeg maar..
Maar op een ander zal het inderdaad overkomen alsof er meer aan de hand was, dus ik kan het wantrouwen van je vriend goed voorstellen..
Oud 07-10-2002, 21:12
Loezzel
Loezzel is offline
YeahYeahYeah, volgens mij begrijp je zelf je verhaal niet helemaal, of wel??
Oud 07-10-2002, 21:16
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik vind het gewoon een beetje een vreemd verhaal en ik kan me het gewoon niet echt voorstellen...
Je hebt het toch wel in de gaten dat het jouw vriend niet is..? Ook al is het donker in de kamer..
En als die vriendin het licht aan doet, ze ziet jouw in dat bed, gaat naar de volgende kamer, doet het licht aan en ziet jouw vriend in dat bed, dan gaat er toch een alarmbelletje rinkelen??
Dat is toch raar...??

Tja ik denk dat ik toch wel zal merken dat ik bij een ander dan mn eigen vriend in bed lig!!
Oud 07-10-2002, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Elysium Dream schreef:
En haar vriend is een homo, ook lullig voor haar.
nja, ik snap 'm ook niet...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:22
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
tja ik vind het gewoon een beetje een vreemd verhaal en ik kan me het gewoon niet echt voorstellen...
Je hebt het toch wel in de gaten dat het jouw vriend niet is..? Ook al is het donker in de kamer..
En als die vriendin het licht aan doet, ze ziet jouw in dat bed, gaat naar de volgende kamer, doet het licht aan en ziet jouw vriend in dat bed, dan gaat er toch een alarmbelletje rinkelen??
Dat is toch raar...??

Tja ik denk dat ik toch wel zal merken dat ik bij een ander dan mn eigen vriend in bed lig!!
ja ik vertrouw mijn vriendin ook niet helemaal eigenlijk. Want ze lag bij mijn vriend in bed terwijl het licht aan was....
Ik heb ze wel vaker zien zoenen maar hij heeft beloofd het niet weer te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:32
Loezzel
Loezzel is offline
Volgens mij moet je gewoon stoppen met je vriendschap met je vriendin (welke vriendin doet dr vriendin zo iets aan) en het uit maken met je vriend, want hij lijkt me dus ook echt niet zo betrouwbaar...
Oud 09-10-2002, 13:12
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Volgens mij moet je gewoon stoppen met je vriendschap met je vriendin (welke vriendin doet dr vriendin zo iets aan) en het uit maken met je vriend, want hij lijkt me dus ook echt niet zo betrouwbaar...
goed idee misschien maar ik voel ook meer voor mijn vriendin dan vriendschap het is ook zo'n rotzooitje ik weet het echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 13:34
Tactic
Tactic is offline
Hehe, ik zou me ziek lachen als ik dat bij een maat van me deed

Humor

Edit: oei, is toch wat verder gegaan dan ik dacht.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:29
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
ik voel ook meer voor mijn vriendin dan vriendschap het is ook zo'n rotzooitje ik weet het echt niet meer
Tsjah, ik weet niet wat er allemaal gaande is, maar ik vind het een erg ongeloofwaardig verhaal. Je vriend heeft een vriendin, maar hij is eigenlijk homo en jij hebt ook een vriend, maar bent lesbisch of bi....
Misschien moet je eens rust nemen en eens even over alles gaan nadenken...
Oud 09-10-2002, 18:10
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Tsjah, ik weet niet wat er allemaal gaande is, maar ik vind het een erg ongeloofwaardig verhaal. Je vriend heeft een vriendin, maar hij is eigenlijk homo en jij hebt ook een vriend, maar bent lesbisch of bi....
Misschien moet je eens rust nemen en eens even over alles gaan nadenken...
ja goed idee... daar ben ik aan toe
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:14
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
YeahYeahYeah! schreef:
ja goed idee... daar ben ik aan toe
tja ik dat lijkt mij ook een verstandig plan..
Neem even afstand van alles en zet het allemaal eens op een rijtje voor jezelf..
Bedenk goed wat jij zelf nu eigenlijk verder wil..
Oud 10-10-2002, 14:18
de doornvogel
de doornvogel is offline
dus in het kort:

jij ligt bij vriend van vriendin in bed
vriendin ligt bij jouw vriend in bed (terwijl ze dit kon weten)
je vertrouwt jouw vriend en vriendin niet

de vriend van je vriendin is homo/bi
jij bent lesbisch/bi

mijn tip: neem volgende keer een vier-persoonskamer
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:50
Verwijderd
Citaat:
de doornvogel schreef:
nou da's dus mijn idee van een puik plan
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:59
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Haha, zeer zekers een goeie tip!
Oud 12-10-2002, 16:45
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
de doornvogel schreef:

haha cool, kun je iig niet meer in de verkeerde kamer belanden.
gewoon dubbeldaten ofzo..??
Reageren

Regels voor berichten