Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou graag in de Funkie House willen werken omdat ik de kleding daar oprecht koel vind en ook de inrichting van de winkel staat me aan, muziek, sfeer, alles
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik werk op het moment al in een kledingzaak, wel een boutkledingzaak ![]() ![]() ![]() Maar daar ging het niet over. Ik zou wel willen werken bij een lingeriezaak ![]() ![]() Edit: zet mij maar gewoon bij de H&M neer ![]() ![]()
|
Zeer zeker bij de Tommy Hilfiger- winkel in Rotterdam op de Lijnbaan. Rustige, mooie winkel, geen last van tuig, heeele leuke collega's (oeh daar lopen toch een stel leuke jongens
![]() En vette korting natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Tweedehandswinkeltje, maar dan wel een leuke. Episode ed, althans die in amsterdam, is niet echt gezellig.
- Diablo/Astrid/Black Widow (mits die even verplaatst wordt naar een voor mij bereikbare locatie) vanwege de korting op de lieve kleertjes - De H&M, om dezelfde reden ..eigenlijk wil ik helemaal niet in een kledingzaak werken. |
![]() |
|
In een leuk tweedehands winkeltje zodat ik al het leuks voor mezelf kan houden
![]() Tsja, anders de H&M maar in eerste instantie zou ik niet in een kledingzaak willen werken, mischien zelf een kleintje hebben. Dt lijkt me dan wel weer leuk.
|
Benetton in ieder geval niet, daar loopt hier altijd 5 man personeel terwijl er hooguit 2 klanten in de winkel zijn. En dan om de 3 minuten vragen of alles nog goed gaat, of je de goede maat kunt vinden, of of je soms iets wil passen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik wil graag bij de bijenkorf gaan werken op koopzondagen, helaas hebben ze al genoeg mensen. Verder lijkt het me niet echt wat om in een kledingzaak te werken, tenzij een hele rustige met nette kleding. Ik ben alleen niet echt goed in kleding opvouwen ![]()
|
Een of andere outdoor-winkel. Bever zwerfsport ofzo. Lekker korting vangen over al die veel-te-dure spullen en het lijkt is meteen een handige manier om op de hoogte te zijn van nieuwe ontwikkelingen op outdoor-gebied.
![]() Nieuwe ook nog eens relaxed uitziende broeken van 20 gram voor 170 euro? Mag het ook de helft minder zijn? ![]()
|
Verwijderd
|
ik werk al in een winkel, en eigenlijk zou ik liever niet meer in een zaak staan....ik werk al sinds mn 14e in winkels; kaaswinkel, supermarkt(slager), en nu kledingwinkel...
klanten zijn vaak zo vervelend, en zoiezo het mensen altijd naar hun zin moeten maken en ze gelijk geven en met hun domme opmerkingen mee moeten lachen, dat ben ik wel een beetje zat... is niet altijd vervelend hoor, ik heb het vaak ook wel naar mn zin, maar gewoon..ben het een beetje zat...heb het nu allemaal wel gezien in die winkelbranche maar bijv. in een koel winkeltje werken dat van jouzelf is bijv. lijkt me wel heel gaaf...lekker je eigen ding doen. maar ik doe nu een opleiding tot grafisch ontwerper, en das wel heel iets anders, maar heeft nog steeds te maken met mensen tevreden stellen..maar ik denk dat je daar nooit vanaf komt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou niet in een winkel gaan werken alleen maar omdat ik dan korting krijg op de collectie,maar omdat de winkel me aanstaat en de bepaalde types die er komen.
Het idee waar hylke in een ander topic mee kwam,een ruilwinkel vind ik echt een grandioos idee en zo'n winkel lijkt me ook hartstikke leuk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote (zoete) baksels topic 2 Hawahaai | 299 | 14-08-2015 19:07 | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Psychologie |
gebeurtenissen die veel indruk maken op je Jazzcrime | 11 | 05-09-2007 20:19 | |
De Kantine |
het .stel.je.voor.topic. Miss.Jazz. | 74 | 25-02-2007 16:35 | |
Lifestyle |
Speciale topic voor onze nieuwe forumbazin *oma* Teun | 3 | 14-01-2005 16:55 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 |