![]() |
|
Osama bin Laden dreigt de Verenigde Staten met nieuwe aanslagen. Op een bandopname van twee minuten, uitgezonden door de Arabische nieuwszender al-Jazeera, zei bin Laden dat de Amerikaanse economie het doel zal zijn van nieuwe acties wanneer het land doorgaat met zijn ''agressie tegen moslims".
Volgens de leider van het terreurnetwerk heeft de VS de booschap van 11 september niet begrepen. Verder beschuldigt hij de Amerikaanse regering ervan een ,,zionistische bende'' te zijn: ''Wie zich aansluit bij de misdadigers in het Witte Huis en zijn joodse agenten heeft die boodschap niet begrepen." Al-Jazeera heeft vaker boodschappen van Osama bin Laden ontvangen. Het is niet duidelijk of de zondag uitgezonden boodschap van Osama bin Laden komt. De Afghaanse president Karzai zei zondag voor CNN nog dat hij aannam dat Bin Laden niet meer in leven is. Bron: Alweer ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[edit]typo[/edit]
Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 20:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En dan nog een wilde gewaagde gok: morgen. ![]() Binnen een week waarschuwingen van Bin Laden en van z'n rechterhand. En 11 september 2002 was een te goed beveiligde dag, dus misschien dat ze het daarom wel een maand hebben opgeschoven. 11 september 2001, 11 oktober 2002, 11 november 2003....?
||
![]() |
Citaat:
![]() xx |
![]() |
|
![]() |
geloof me, ze zullen er geen patroon inzetten. als ze zoiets dunnen zullen ze de /uitvoerders/ pas een dag van te voren laten weten ofzow denk ik, om spionage tegen te gaan.
vliegtuigen zullen ze ook wel niet meer gebruiken, te zwaar beveiligd. er zijn zoveel mogelijkheden voor ze... bommen, die sproeivliegtuigjes die een virus kunnen verspreiden. ik zou mn geld zetten op n bom. hoewel een vliegtuig in miss liberty ook leuk zou zijn. klinkt hard maar ik zou t wel eens willen zien wat ze nu weer in petto hebben. als bush irak aanvalt zal er snel een aanslag volgen denk ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Al Qa'ida dreigt VS met meer terreur naam onbekend | 86 | 09-08-2003 16:02 |