Advertentie | |
|
![]() |
|
heb 2 poolhondjes, husky en een great japanese dog en nog een klein wit hondje, zo een malteeuws leeuwtje. En dat malteeuws leeuwtje heeft ooit een hondepak aangehad mja voor de modder ziet er niet uit.
zijn vrolijk, spontaan en stoer
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 21:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
wij hadden altijd van die roteb terriers (vuilnisbakkies) uit het asiel.
maar een bepaald merk... rotweilers vind ik wel leuk. huskeys passen denk ik wel het beste bij mij. maar dat komt door het beeld dat ik van mezelf heb. en anders van die kleine honden, met die spitse oren die naar achteren staan. beetje zo'n stierenhoofd hebben ze ook... honden zijn gewoon goed gezelschap; leuk, aanhankelijk en betrouwbaar. accesoire... niet echt... maar als ik er dan toch weer eentje zou nemen zou ik wel naar een asiel gaan, ik hoef niet zo'n doorgefokt beest ![]() |
![]() |
|
Ik heb dan wel geen hond, maar als ik er een zou willen zou dat een hele lieve uit het asiel zijn, maakt me niet uit hoe die dr uit ziet, alsie maar lief is. Wat ik trouwens wel heel gave honden vind, zijn van die honden met heel veel haar, zo'n schapedoes of zoiets. Of een Benner Senner hond.
Kzou een hond nooit als assecoire gebruiken, das zielig. Gewoon om lekker mee te spelen en te rennen en te springen enzo. En kleertjes voor een hond is gewoon belachelijk.
||
Citaat:
mmmh want heb je lekkere..grote..harige handen+ Elegant Horloge ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Euhmm...ik zou nu en in de eerste 5 a 10 jaar geen hond willen...puur omdat het zielig vor de hond zou zijn.
Maar als ik een hond zou nemen zou het een ierse wolfshond, duitse herder of een dobermann worden.....
|
Verwijderd
|
Wij hebben een extreem snel vuilnisbakkenhondje. Super! Onze vorige hond is helaas overleden (bijna zestien was ie). Hij leek exact een bruine briard maar dan kleiner.
Hier wat foto's. Oh ja ze is hier aan de lijn omdat ze net is gesteriliseerd. Ze mag niet rennen vanwege de hechting. Hoe graag ze dit ook zou willen... ![]() ![]() ![]() Ik heb ook nog wel filmpjes ![]() En ohja, als ik later groot ben wil ik nog een hond. Een saarlooswolfhond. Die beesten zijn zo verschrikkelijk mooi. [edit]Tora hebben wij via Stichting Aai gevonden. Deze Stichting verdient wel enige aandacht: http://www.stichtingaai.nl[/edit] Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 21:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor info: http://www.saarlooswolfhond.org/page...WOLFHONDNL.htm |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wist alleen niet meer hoe ze heetten dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik hoef geen bepaald ras.
Een leuke vrolijke stoere niet te grote en niet te kleine ( ![]() ![]() Als ik echt een ras moet nemen wordt het een Golden Retriever of Labrador, leuke slimme vrolijke honden, goede maat, zien er lief uit, lekker eigenwijs ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (niet toevallig in de war met een paard ![]() Dat kan toch nooit ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 21:34. |
![]() |
|
Wij hebben een Flatcoated Retriever en twee Engelse Setter (zijn nog puppies)
Gebruik ze zeker niet als mode-accessoire of dergelijke ![]() ![]() ![]() Dit zijn mijn twee Engelse Setter puppies, ze zijn van september ![]() Dit is mijn Flatcoated Retriever, die wordt over 10 daagjes acht ![]() Of ze echt bij me passen, weet ik niet, maar het zijn wel drie schatjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Flora & Fauna |
Stelling sterilisatie/castratie Volk | 7 | 25-09-2010 22:55 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Lifestyle |
honden-lifestyle crook | 6 | 02-07-2005 12:24 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Flora & Fauna |
Voor het eerst een hond kopen.......advies ?!?!? G.T.C. | 29 | 11-03-2003 18:41 |