Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Is je haar te kort voor een staarte/knotje/vlecht oid? Alhoewel, krullen zijn vrij moeilijk te vlechten.. Uitzakken duurt volgens mij wel langer dan een weekje.. suc6 ermee ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mja, ze verneuken het gelukkig nooit totaal, maar ze doen meestal ook niet precies wat ik wil. Ik wil m'n haar gewoon netjes, en zij doen er altijd weer zo'n vlot plukjeskapsel-model in. Dan moet ik het eerst weer twee weken later groeien voor het een normale lengte heeft.
![]() |
![]() |
|
![]() |
toen ik kort haar had, kwam ik regelmatig zo bij de kapper vandaan ja
![]() ![]() ow en m'n pony knip ik sowieso altijd zelf, want hoe vaak je het ook zegt, ze knippen het toch altijd te kort en dan loop ik voor lul ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij mij duurt het ook meestal 2 weekjes ofzo vorodat ik er wat van kan maken...... mja deal with it of gooi jezelf voor de trein he
|
ik ga niet meer naar de kapper, vroeger wel maar dat was alleen bijpunten dus dat valt niet echt te verpesten. me moeder heeft een tijd geleden een kapper cursus gedaan duz het is niet meer nodig. ik vin kappers btw altijd zo belachelijk duur!
|
Ik heb t 1x gehad......Ik ging naar de kapper, keek thuis nog eens in de spiegel en dacht....NOUOUOU dit is niet mooi! Dus toen ben ik terug gegaan en heeft die toffe kapper er een ander model in geknipt... Normaal heb ik geen problemen met knippen, want mijn mams is kapster en die weet dus psies welke kapsels ik afschuwelijk vind, best handig
![]() Kuzzje IK ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een keer mijn o zo waardevolle haar aan een kapster toevertrouwd om te laten bijpunten. Gevolg: Zeker 15 cm van mijn haar af, ik had echt zo'n truttenkapsel tot een stukje onder m'n oren. heb het eeuwen niet los durven dragen, dus heb ik het maar rood geverfd om het nog een beetje tof te maken en een nepstaart gedragen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja het 'alleen de puntjes' en dat het dan veel te kort is, is heel bekend. Heb ik ook vaak last van gehad :/ Ik heb het 2 mnd geleden laten knippen en ging ze het fohnen, stond het net als dat ene walgelijke vrouwtje van Madhouse.. ik heb het thuis meteen anders geborsteld, het zag er niet uit. Ik liep ook echt die kapperszaak uit, zingend *holidaaay..*
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb krullen (natuurlijke nènènè) en dan knippen ze dat in laagskes (dégradé heet da geloofik
![]() ![]() Om nog maar te zwijgen over het feit, dat, iedere keer als ik vraag om er 2 cm eraf te knippen, ze maar meteen hun haagschaar nemen en beslissen om er gelijk 15 af te knippen. *grrr* En ik ben al bij alle coiffeurs geweest hier ![]()
|
Ja pas geleden,
ik had al iets van 2/3 jaar blond haar en ik heb het dus bruin laten verfen, dat was dus ECHT wel even schrikken ![]() Toen heeft ze er nog een paar heeeeeeeeeeeel kleine blonde plukjes bij gedaan. Nu ben ik er superblij mee! ![]()
|
![]() |
|
|