![]() |
|
![]() |
*wanneer*
Toen ik 9 was. Mijn conditie: Geen klachten Wat is er gedaan: Teelbal vanuit de lies in de balzak geplaatst. Bij de geboorte glijden de ballen normaal vanuit de lies in het zakje, dat was bij mij maar met 1 bal gebeurd. Komt heel vaak voor. Door wie? chirurg Hoelang opgenomen? een week Hoe lang duurde de operatie? anderhalf uur Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? Geheel
|
wanneer:
toen ik 12 was Mijn conditie: constant anchina Wat is er gedaan: keel en neus amandelen laten knippen Door wie? kno arts Hoelang opgenomen? 2 dagen Hoe lang duurde de operatie? 20 minuutjes Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? gehele
|
Wanneer:
- toen ik klein was (ja ![]() - vorige maand - volgende maand Mijn conditie: - contstant verkouden - lelijk been - nog steeds lelijk been Wat is er gedaan: - neusamandelen geknipt en buisjes in oren - plastische chirurgie (litteken correctie) - vervolg op litteken correctie Door wie: - KNO arts - Plastisch chirurg - Plastisch chirurg Hoelang opgenomen: - weet ik niet meer - 1 dag - 1 dag Hoelang duurde de operatie: - half uurtje ![]() - 3 kwartier - ook zoiets van 3 kwartier Plaatselijke of algehele verdoving: - algehele - plaatselijk (ruggenprik) - plaatselijk (ruggenprik) Dus volgende maand is t weer feest ... ![]() Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
*wanneer*
nog geen 2 weken geleden Mijn conditie: al een jaar om de haverklap ziek. 3 keer oorontsteking in een jaar. Verkoudheid die niet overgaat. Antibiotica die niet aan slaat. Wat is er gedaan: keel en neusamandelen geknipt Door wie? KNO-arts Hoelang opgenomen? 4 dagen dus 3 nachten Hoe lang duurde de operatie? inclusief narcose enzo 2 uur en een kwartier Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? algehele narcose. Ben ik trouwens nog flink ziek van geweest! Heb er trouwens nog naweeen van. Is eigenlijk ook niet gek na nog 13 dagen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Absoluut onzin. Die misselijkheid, en waarschijnlijk had je ook veel last van duizeligheid, worden veroorzaakt door irritatie van het evenwichtsorgaan. Dat raakt altijd geïrriteerd bij dergelijke operaties. Van de verdoving komt het zeer zeker niet, absoluut niet! Is een klassiek verschijnsel, artsen geven de verdoving de schuld. Maar er is méér met je gedaan dan die verdoving... je bent ook nog *geopereerd*, dat vergeten veel mensen... (Dit heb ik uit een boek van Prof. Dr. Smalhout... die is anaesthesioloog. Staan heel wat antwoorden op dergelijke foute veronderstellingen in. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wanneer
Ik denk zo'n anderhalf jaar geleden. Mijn conditie: Kiespijn. ![]() Wat is er gedaan: Algehele apex-ressectie van element 6-3. Door wie? Medewerkers van de polikliniek Kaakchirurgie. Hoelang opgenomen? In totaal drie uur. Hoe lang duurde de operatie? Twee uur. Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? Plaatselijke. Laatst gewijzigd op 13-10-2002 om 20:27. |
![]() |
|
*wanneer*6 jaar geleden
Mijn conditie:tanden uit mond gevallen Wat is er gedaan:goeie vraag Door wie?chirurg Hoelang opgenomen?1 dag Hoe lang duurde de operatie?uurtje Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? plaatselijk
|
Verwijderd
|
[B]*wanneer*
1991 geloof ik Mijn conditie: Kraaltje ingeademd, zat vast in mijn linkerlong, kon ik dus 1 long niet gebruiken. Drie maanden mee gelopen. Wat is er gedaan: Via een buisje door mijn keel, richting mijn linkerlong hebben ze het kraaltje eruit gehaald. Van te voren hebben ze enkele röntgenfoto's gemaakt, tests gedaan bladiebla Door wie? Geeeen idee. Hoelang opgenomen? Een week Hoe lang duurde de operatie? Paar uur Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? Narcose middels prikje *wanneer* 1993 ongeveer Mijn conditie: Ontsteking aan mijn bovenarm. Wat is er gedaan: Verschillende soorten zalf gehad, meerdere malen 'lek geprikt'. Uit eindelijk weggesneden. Door wie? Weet ik niet... Hoelang opgenomen? Twee dagen Hoe lang duurde de operatie? Paar uur Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? Narcose, middels kapje. En ik 1995 was ik van de fiets gevallen, tijdje in het ziekenhuis moeten blijven. En in 1999 was ik weer van de fiets gevallen, scheenbeen gebroken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*wanneer*
toen ik 15 fo 16 was Mijn conditie: flauwgevallen en tegen een muur opgelopen, hele gezicht met schrammen, bloed, gebroken bril, snee in ooglid door glas van bril. Wat is er gedaan: Wonden verzorgd, ooglid gehecht Door wie? iemand van de ehbo Hoelang opgenomen? paar uur Hoe lang duurde de operatie? niet zo lang, ik weet het niet meer Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? plaatselijk niet echt een "operatie" maar ja |
![]() |
|
*wanneer*
half jaar geleden Mijn conditie: Was verder niks aan de hand Wat is er gedaan: Borstverkleining Door wie? Plastisch chirurge Hoelang opgenomen? 5 dagen Hoe lang duurde de operatie? 1,5 uur Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? Geheel... k had niet graag willen zien hoe ze mijn halve borsten eraf aan het zagen waren ![]()
|
![]() |
*wanneer*
Zal 1984 of 1985 geweest zijn, ik was een baby ![]() Mijn conditie: Dubbele liesbreuk Wat is er gedaan: Wat doet men bij een dubbele liesbreuk? Door wie? Chirurg Hoelang opgenomen? Geen idee Hoe lang duurde de operatie? Geen idee Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? Geen idee
|
Nou, zoveel boeiends is er bij mij gelukkig niet gebeurd
![]() ![]() Naar de dokter geweest.. Die heeft er toen in gesneden.. Geen glas meer kunnen vinden, wel bindweefsel verwijderd... (plaatselijke verdoving) Daarna was het nog niet over... kwam gewoon weer terug.. Ik weer naar de dokter.... Doorgestuurd naar de chirurg.. Nouja, nu onder gehele narcose, gewoon een dagbehandeling en nu zit er nog steeds een klein bultje, maar 't doet verder geen pijn meer.. (is 3,5 jaar geleden gebeurd) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
*wanneer*
1 > negen jaar 2> 14 jaar Mijn conditie: 1 > heel hevige buikpijn 2 > pijnlijke kiezen Wat is er gedaan: 1 > dikke darm gedulpiceerd 2> verstandskiezen getrokken he ![]() Door wie? 1>interenist/ chirurg 2>orthodontist Hoelang opgenomen? 1> ongeveer een maand 2> dagopname Hoe lang duurde de operatie? geen idee Plaatselijke of algehele anaesthesie (verdoving)? twee keer geheel |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zien zonder bril? 'Dr. bates theorie' Ducky-men | 59 | 10-07-2010 22:10 | |
Lifestyle |
Enquete cosmetische chirurgie Marjolein_v_D | 25 | 09-03-2007 16:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met borstvergroting. x-spekkie-x | 50 | 04-03-2007 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |