Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wellicht groeien en krimpen deze fenomenen ook en valt dat niet waar te nemen. Ik heb nog nooit een hallucinatie gehad. Ik herinner mij de gave van mediamieke mensen die doormiddel van het (ver)zenden van hun gedachten deze gedachten op een leeg fotorolletje lieten verschijnen. Een foto van hun verbeelding als het ware. Misschien dat deze de oorzaak zou zijn, maar dan zouden gedachten zich kunnen manifesteren. Dat opent weer een hele nieuwe wereld....
|
![]() |
"Bolland" is een boek van ene Dr. R Burger (geloof ik)
daar heeft die godsdienstleraar het waarschijnlijk vandaan (of hij is zelf de schrijver) Voor diegene die hier geinteresseerd in zijn is dit boek erg fijn. Het is lekker dunnig en er wordt uitgebereid op dit onderwerp ingegaan. ook laat de schrijver in dit boek zien dat wij misschien wel in een vierdimensionele omgeving leven zonder het te zien. Net zoals in het boek de 2 dimensionale wezens (platlanders) op een (aard)bol leven maar niets dan een platte vlakte zien. HEEEEL LEUK BOEK ZOEK EN LEES!! doei |
![]() |
||||
Om te beginnen kan het niet dat sommige mensen iets wel zien en anderen niet. Mensen zijn samen ontwikkeld en daarom helemaal gelijk. Zo'n gave om meer te zien zou een proces zijn van miljoenen jaren (ik ga uit van miljoenen omdat geen enkel dier totnutoe deze eigenschap lijkt te hebben).
En nu ik er aan denk.... het zou niet eens ontwikkelen. Zou het een duidelijk voordeel opleveren om een wereld te zien waar je niks mee kunt? Citaat:
Citaat:
Maar, als je voldoende uitleg geeft zou de hond het uiteindelijk kunnen. Maar, we hebben ook weer geen goede communicatie met hond. Maar een hond kan zich dat voorstellen, het kost alleen meer tijd om het te kunnen dan bij een mens. ohnee? - ik denk dat ik het me wel kan voorstellen. Ik kan erg gemakkelijk denken met eeuwigheid en oneindigheid. Vroeger had ik er wel moeite mee. rond 1e keer 1e klas begon ik telkens over heelal te denken en raakte ik helemaal verward... vanaf ongeveer een jaar geleden niet meer. Maar dit gaat niet meer op omdat het heelal toch niet eindeloos groot is. Maar, het zou theoretisch wel eindeloos groot kunnen worden. Maar dat kan praktisch weer niet. Suffice it to say, het kan eindeloos groeien. Citaat:
Ga altijd van de eenvoudigste sluitende verklaring af... - beter dan een rammelende theorie formuleren die 25% van onze wetenschap overhoop gooit...
|
![]() |
|
|