Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 16:32
TMLWKY
TMLWKY is offline

Als het al bijna 5 maanden uit is... en je bijna 5 maanden bij elkaar bent geweest... en je bent haar nu NOG niet vergeten...

Wat kun je dan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 16:36
Gothic
Gothic is offline
accepteren dat het uit is en je leven in je eigen hand nemen... zoek nieuwe bezigheden op de tijd dat je anders je ex zou zien...
Oud 08-10-2002, 16:44
Verwijderd
ik heb hetzelfde op dit moment. Het is 5 maanden uit (ongeveer)en ik heb het 5 maanden met hem gehad.
Maar ik zit er niet meer mee....er zijn bepaalde dingen waar ik het nog heel moeilijk mee heb, dat ik bijv. bepaalde foto's nooit gekregen heb (die heeft hij waarschijnlijk weggegooid ofzo).

Maar ik hield van hem en was verliefd op hem, maar hij was niet zoals hij zich toen voordeed. Klaar, uit.

Nu heb ik een ex waar ik het een jaar daarvoor mee kreeg.
Daar heb ik het ook 5 maanden mee gehad, en het is dus inmiddels al 1,5 jaar uit.
Die jongen was eigenlijk m'n eerste echte vriendje en ik kan hem niet meer vergeten. Ik draag de (verlovings)ring van toe nog steeds en ik zie hem echt als de liefde van m'n leven ofzo.

Mijn voordeel is wel dat ik m'n exen totaal nooit meer zie.
Dat helpt echt heel goed. Ik weet niet hoe dat met jou is...?
Op een gegeven moment moet je heel hard voor jezelf zijn en inzien dat het nooit meer wat wordt.
En dan kun je diegene een speciaal plekje in je hart en in je leven geven.
Het is gewoon belangrijk dat je begrijpt waarom bepaalde dingen zijn gebeurd en dat je daar weer van leert. Dat heb ik ook gedaan. Accepteren is het sleutelwoord zeg maar
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 17:24
Loezzel
Loezzel is offline
Jep, je moet het proberen te accepteren. Dat is heel moeilijk, dat weet ik.
Ook ik heb extra speciale herinneringen aan mijn allereerste echte liefde, dat was de eerste keer dat ik echt helemaal superverliefd was. Die verkering heeft maar 3 weken geduurd, maar daaraan zie je al wat voor invloed zo'n eerste liefde op je kan hebben, hoe kort het ook geduurd heeft. Het was gewoon heftig. Ik weet niet of het bij jou ook je eerste liefde was.
Je hoeft haar/hem trouwens ook niet te vergeten, je moet allleen leren accepteren dat ze/hij niet meer van jou is. Je moet verdergaan met je eigen leven.
Misschien helpt het om nieuwe hobbies te nemen om je gedachte op een ander onderwerp te concentreren....
Succes met de verwerking hiervan!
Oud 08-10-2002, 17:28
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
tijd heelt alle wonden
er is vast wel weer een ander die je (tijdelijk? ) "gelukkig" kan maken
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 17:31
Mephisto
Mephisto is offline
Kom tot het besef dat het leven doorgaat en (hopelijk) nog lang is; kijk eens rond in je omgeving en kom tot de ontdekking dat er een boel leuke meiden in je omgeving zijn.
Oud 08-10-2002, 17:36
Loezzel
Loezzel is offline
[QUOTE]Kom tot het besef dat het leven doorgaat en (hopelijk) nog lang is; kijk eens rond in je omgeving en kom tot de ontdekking dat er een boel leuke meiden in je omgeving zijn.[/ QUOTE]

Mooie raad, helemaal mee eens
Oud 08-10-2002, 19:15
Verwijderd
wat je kunt doen? nix, gewoon nog langer wachten tot het vanzelf over gaat...

maar echt vergeten zul je haar nooit...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:25
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ehm probeer zoveel mogelijk plezier te maken met je vrienden, gewoon lol hebben, vrijgezel zijn is heus zo slecht nog niet hoor
Oud 08-10-2002, 19:30
the_conquer
the_conquer is offline
ehhhhmmmm daar zijn een paar oplossingen voor:

1 een flinke fles wodka of wiskey helemaal leeg zuipen met alle gevolgen van dien.

2 Of gewoon verlieft worden op iemand anders

3 Of gewoon accepteren dat ze je niet waart is , anders had ze het niet uitgemaakt immers en gewoon vooruitzien naar de volgende die je wel waard is.

kort verhaal maar zeker krachtig

groeten en sterkte

the conquer
Oud 08-10-2002, 21:02
Pink panter
Pink panter is offline
bij mij is het gister uit gegaan. dus ik voel me nogal kut. Ik heb het zelf uitgemaakt omdat hij me niet gelukkig maakte. Ik moet er steeds aan denken, en ik vraag me ook steeds af hoelang het zou duren voordat ik eroverheen ben. Want we hebben 1,8 jaar gehad!
het ergste lijkt me nog als ik hem met een ander zie...
maarja this beter zo, en dat moet ik acceptere
Oud 08-10-2002, 21:12
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Mijn relatie is over sinds halverwege juni... Er zijn nog dagen dat ik er gewoon niet van kan slapen of verdrietig op bed lig.... Toen het ook uit ging had ik ook besloten om gelijk al het contact te verbreken. Niet zozeer omdat ik dat wil, maar omdat het gewoon beter is voor mij... Mijn leven moet ook verder...

Als ik diep in mijn hart kijk hoop ik nog altijd dat het op een één of andere manier goed kan komen. Als er iemand makkelijk voor de gek is te houden dan ben ik hetzelf wel.....

Enfin...

Ik wens je iig veel succes en geluk met wat er nog komen gaat....
Oud 08-10-2002, 23:15
Tox
Tox is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Als het al bijna 5 maanden uit is... en je bijna 5 maanden bij elkaar bent geweest... en je bent haar nu NOG niet vergeten...

Wat kun je dan doen?
Klinkt echt weak maar het beste wat bij mij werkte is haar zo min mogelijk proberen te zien voor een lange tijd en je leven proberen op te pakken.

Owja en vermijd alle liedjes waardoor je aan haar moet denken, leg haar foto's en dingen die je hebt van haar in een doos van vergeetspullen (heb zo'n doos zelf ook )

En na een tijdje zakt het wel weer (hoop ik dan), maar het is inderdaad wel een klote gevoel als je haar niet meer uit je hoofd kunt zetten,

Sterkte
Oud 09-10-2002, 07:22
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik weet wat je doormaakt, zit precies in dezelfde situatie. Het helpt echt als je elkaar niet ziet, bij mij lukt dat omdat mijn ex me ontloopt. Maar zolang je steeds geconfronteerd wordt blijft het moeilijk. Geef het een plekje in je hart en maak ruimte voor wat nieuws...
En uiteraard tijd heelt wonden...

Kuzzje IK
Oud 09-10-2002, 11:01
TMLWKY
TMLWKY is offline
Tijd heelt alle wonden ja... maar hoeveel tijd duurt het nog?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 13:37
Tactic
Tactic is offline
Je vergeet je ex nooit, zeker niet als het een echte relatie voor je was.

Het zal altijd een beetje pijn blijven doen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 13:40
wortelQ
wortelQ is offline
Er zijn altijd kleine dingen die je aan je verloren liefde doen terug denken. Zo kan je in eens iets zien wat je weer voor de rest van de dag aan je ex doet denken.... kan erg vervelend zijn.
Oud 09-10-2002, 19:13
Miss Helena
Miss Helena is offline
Acceptatie, hoe moeilijk ook...
Mijn ex was er binnen een week al overheen, laat m dit maar niet lezen... Tja, dan begin je je ook iets af te vragen he?
Oud 09-10-2002, 19:31
dr.evil
dr.evil is offline
Citaat:
Tox schreef:

Owja en vermijd alle liedjes waardoor je aan haar moet denken, leg haar foto's en dingen die je hebt van haar in een doos van vergeetspullen (heb zo'n doos zelf ook )
Goed advies, maar ik heb juist de ervaring dat je het er eerst moet "uithuilen". Nadat het met mijn ex uit ging heb ik een paar dagen zwaar in de put gezeten en alle liedjes gedraaid die me aan haar herrinderde, maar daarna was ik er stukken beter onder.
Oud 09-10-2002, 22:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik vergeet d'r nie!
Oud 09-10-2002, 22:34
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Mijn ex zit nu voor altijd in Praag, en ja volgens mij vergeet ik der nooit, toch bijna 2 jaar iets mee gehad, niet de meest ideale relatie, maar toch.
Ze zal ooit wel een mooi plekje ergens in mijn hard krijgen . . . na 3 maanden is het nog niet helemaal perfect, maar dat komt wel met de tijd denk ik zo ( moet maar )
Oud 10-10-2002, 00:20
Verwijderd
Demoniseren
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 00:43
GRRR
GRRR is offline
sex met veel verschillende mensen. beest uithangen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 07:51
Rickjansen84
Rickjansen84 is offline
Citaat:
Miss Helena schreef:
Acceptatie, hoe moeilijk ook...
Mijn ex was er binnen een week al overheen, laat m dit maar niet lezen... Tja, dan begin je je ook iets af te vragen he?
ik lees het wel ja.. ik het het idd geaccepteerd, de eerste paar dagen waren moeilijk maar langzamerhand weet je en besef je dat het echt over is.. wat begin je je dan af te vragen????
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 07:53
Verwijderd
Citaat:
the_conquer schreef:
verlieft
waart
Jij hebt iets met die t he?
Haha

Maar Fabian, hoe vergeet je je ex. In ieder geval niet door weer jezelf wijs te maken dat je verliefd bent (op andere meisjes). Niet door vrolijk te gaan lopen doen terwijl je dat niet bent. Laat het over je heen komen, dat heb je nooit gedaan. Ga een keer, zoals iemand hierboven al zei, flink uitjanken, boven alle herinneringen, foto's en liedjes en dan zul je merken dat je al opgelucht bent. Zoiets mag!
Maar blijf er niet in hangen. Ga niet op dramatische manier de nostalgische jongen uithangen, want daar kom je niet ver mee. Ga leuke dingen doen, met vrienden. Ga veel piano spelen!

Spreek haar een tijdje niet meer, en zie haar een tijdje niet meer. Haal na een tijdje alle dingen (tot op zekere hoogte) weg die je aan haar doen denken..

Ik weet het echt niet hoor, ik zeg maar wat, ik heb ook geen enkel idee of dit zal werken, want ik heb nog nooit echt in jouw situatie gezeten..

Maar iig sterkte, en tot snel!

Liefs

Laatst gewijzigd op 26-07-2013 om 08:58. Reden: naam verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2002, 19:36
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Jij hebt iets met die t he?
Haha

Maar Fabian, hoe vergeet je je ex. In ieder geval niet door weer jezelf wijs te maken dat je verliefd bent (op andere meisjes). Niet door vrolijk te gaan lopen doen terwijl je dat niet bent. Laat het over je heen komen, dat heb je nooit gedaan. Ga een keer, zoals iemand hierboven al zei, flink uitjanken, boven alle herinneringen, foto's en liedjes en dan zul je merken dat je al opgelucht bent. Zoiets mag!
Maar blijf er niet in hangen. Ga niet op dramatische manier de nostalgische jongen uithangen, want daar kom je niet ver mee. Ga leuke dingen doen, met vrienden. Ga veel piano spelen!

Spreek haar een tijdje niet meer, en zie haar een tijdje niet meer. Haal na een tijdje alle dingen (tot op zekere hoogte) weg die je aan haar doen denken..

Ik weet het echt niet hoor, ik zeg maar wat, ik heb ook geen enkel idee of dit zal werken, want ik heb nog nooit echt in jouw situatie gezeten..

Maar iig sterkte, en tot snel!

Liefs
Ik chat stotterttttttttttttttttt nogal , het spijt me

groetent allemaalt

thet conquert

Laatst gewijzigd op 26-07-2013 om 08:57. Reden: Naam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:43
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Al zijn/haar slechte punten opschrijven. Bij mijn ex waren dat er eigenlijk best veel, hij had nooit wat boeiends te vertellen, maakte nooit wat mee, nam nooit initiatief om wat leuks te gaan doen enz.

Dan kom je er achter dat je beter af bent zonder hem/haar... ik wel iig! Hoop dat het je helpt!
Oud 10-10-2002, 20:26
wortelQ
wortelQ is offline
Ik denk ook niet dat ik m'n ex zomaar vergeet. Leer er mee leven ofzo. Af en toe kan het moeilijk zijn.... maar ik weet niet veel beters te vertellen.

En ook ik voel me best kut. Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen...
Oud 11-10-2002, 14:07
Optima
Optima is offline
ik vergeet mijn ex nooit mee

maar de herinnering hindert me niet meer

hij is nu een wijze les
Oud 11-10-2002, 14:08
Optima
Optima is offline
en het leuke is, hoe stellig hij ook beweert mij te zijn vergeten, hoe harder hij schreeuwt, hoe levendiger dat me maakt

plus het feit dat ik m ontmaagd heb

(gna gna gna)
Oud 11-10-2002, 19:30
iebke*
iebke* is offline
andere jongens zoeken...
Oud 11-10-2002, 19:31
iebke*
iebke* is offline
ok ja wat ik hierboven geschreven heb lijkt wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is my gelukt! ik heb 10x met een jongen verkeert, ik hield zielsveel van hem maar hy maakte me gewoon kapot enz, dus het is beter zo, ik ben nu smoorverliefd op een andere jongen, wie dus niet met meisjes hun voeten speelt, en kga er morgen mee naar de film ...

dus, good luck
Oud 11-10-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Demoniseren
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 20:34
PardonMe
PardonMe is offline
je moet hem niet vergeten, maar je moet je er wel overheen zetten... dat het minder pijn doet, en dat je met een andere bril op naar jullie relatie terug kunt kijken..
Haal er ook iets positiefs uit, dat het nu uit is, van jullie relatie, bedenk wat je ervan hebt kunnen leren.
En het is ook mooi geweest, jullie hebben toch een mooie tijd samen gehad, die kun je niet zomaar uit je geheugen schrappen
Je moet het leren accepteren en er mee leren omgaan..
Oud 12-10-2002, 15:31
Verwijderd
met een baksteen op je hoofd slaan. *it worked for me*

serieus: meestal vergeet je die persoon niet helemaal omdat je een (lange) tijd emotioneel betrokken bent geweest bij die persoon. Het moet slijten.
ik zie mijn ex nu dagelijks *oh joy* en hoe meer ik 'm zie, hoe minder ik over onze 'verkering' nadenk.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:56
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Tactic schreef:
Je vergeet je ex nooit, zeker niet als het een echte relatie voor je was.

Het zal altijd een beetje pijn blijven doen.
Een wijze uitspraak!
Oud 12-10-2002, 22:26
henrie
henrie is offline
Vergeten doe je het waarschijnlijk nooit. Ik spreek uit ervaring.
Oud 13-10-2002, 00:22
Psychoot
Psychoot is offline
niet
Reageren

Regels voor berichten