Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet wat je doormaakt, zit precies in dezelfde situatie. Het helpt echt als je elkaar niet ziet, bij mij lukt dat omdat mijn ex me ontloopt. Maar zolang je steeds geconfronteerd wordt blijft het moeilijk. Geef het een plekje in je hart en maak ruimte voor wat nieuws...
En uiteraard tijd heelt wonden... Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
|
Mijn ex zit nu voor altijd in Praag, en ja volgens mij vergeet ik der nooit, toch bijna 2 jaar iets mee gehad, niet de meest ideale relatie, maar toch.
Ze zal ooit wel een mooi plekje ergens in mijn hard krijgen . . . na 3 maanden is het nog niet helemaal perfect, maar dat komt wel met de tijd denk ik zo ( moet maar )
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha Maar Fabian, hoe vergeet je je ex. In ieder geval niet door weer jezelf wijs te maken dat je verliefd bent (op andere meisjes). Niet door vrolijk te gaan lopen doen terwijl je dat niet bent. Laat het over je heen komen, dat heb je nooit gedaan. Ga een keer, zoals iemand hierboven al zei, flink uitjanken, boven alle herinneringen, foto's en liedjes en dan zul je merken dat je al opgelucht bent. Zoiets mag! Maar blijf er niet in hangen. Ga niet op dramatische manier de nostalgische jongen uithangen, want daar kom je niet ver mee. Ga leuke dingen doen, met vrienden. Ga veel piano spelen! ![]() Spreek haar een tijdje niet meer, en zie haar een tijdje niet meer. Haal na een tijdje alle dingen (tot op zekere hoogte) weg die je aan haar doen denken.. Ik weet het echt niet hoor, ik zeg maar wat, ik heb ook geen enkel idee of dit zal werken, want ik heb nog nooit echt in jouw situatie gezeten.. Maar iig sterkte, en tot snel! ![]() Liefs Laatst gewijzigd op 26-07-2013 om 08:58. Reden: naam verwijderd |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() groetent allemaalt thet conquert
Laatst gewijzigd op 26-07-2013 om 08:57. Reden: Naam verwijderd |
![]() |
|
![]() |
Al zijn/haar slechte punten opschrijven. Bij mijn ex waren dat er eigenlijk best veel, hij had nooit wat boeiends te vertellen, maakte nooit wat mee, nam nooit initiatief om wat leuks te gaan doen enz.
Dan kom je er achter dat je beter af bent zonder hem/haar... ik wel iig! Hoop dat het je helpt!
|
ok ja wat ik hierboven geschreven heb lijkt wel makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is my gelukt! ik heb 10x met een jongen verkeert, ik hield zielsveel van hem maar hy maakte me gewoon kapot enz, dus het is beter zo, ik ben nu smoorverliefd op een andere jongen, wie dus niet met meisjes hun voeten speelt, en kga er morgen mee naar de film ...
dus, good luck ![]()
|
je moet hem niet vergeten, maar je moet je er wel overheen zetten... dat het minder pijn doet, en dat je met een andere bril op naar jullie relatie terug kunt kijken..
Haal er ook iets positiefs uit, dat het nu uit is, van jullie relatie, bedenk wat je ervan hebt kunnen leren. En het is ook mooi geweest, jullie hebben toch een mooie tijd samen gehad, die kun je niet zomaar uit je geheugen schrappen Je moet het leren accepteren en er mee leren omgaan.. ![]()
|
Verwijderd
|
met een baksteen op je hoofd slaan. *it worked for me*
![]() serieus: meestal vergeet je die persoon niet helemaal omdat je een (lange) tijd emotioneel betrokken bent geweest bij die persoon. Het moet slijten. ik zie mijn ex nu dagelijks *oh joy* en hoe meer ik 'm zie, hoe minder ik over onze 'verkering' nadenk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wil hem terug Fay | 70 | 17-01-2005 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Ex van je relatie Sade | 13 | 15-11-2004 20:31 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 | |
Liefde & Relatie |
moeilijk vergeten? **thuggirl** | 21 | 25-12-2002 22:05 | |
Liefde & Relatie |
please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:( **~yvie~** | 36 | 06-11-2002 07:44 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit!!!!!!!!!!!!!!! wanhopig meisje | 7 | 27-03-2002 18:17 |