Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Yeah! Wat een ontdekking! Nu snap ik opeens waarom die man zo'n hoge baan heeft bij Intel.. Serious: heel cool natuurlijk dat ze dat over 4 jaar kunnen. Maar ik vraag me af of ze er ooit komen. Misschien wordt er eind 2003 wel opeens iets heel revolutionairs ontdekt, waardoor de manier waarop 'wij' nu chips produceren opeens achterlijk achterhaald wordt. En dan heeft intel mooi voor niets geinvesteerd in die 3 atoompjes op 1 bij 1 µm... ![]() Maar dan nog: eerst in de schappen zien, dan geloven. ![]()
|
Verwijderd
|
Geef mij liever een goed werkende 128bit processor op 2Ghz, dan een kokend geval op 20Ghz.
Oh, en het zou ook fijn zijn als we onze CPU-cycles nuttiger zouden besteden door code te optimaliseren. In plaats van een hoop bloat door een high performance processor te stampen in de hoop dat het redelijk snel werkt. Het is maar een gedachte.. Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 12:24. |
![]() |
||
Citaat:
-de postbode-
||
Citaat:
Of u gaat voor 128Bit Register splitting hell met een veelvoud aan GPR's zouw dat zelfs bruikbaar zijn maar de daadwerkenlijke implementatie daarvan moet toch wel een gigantische horror zijn. En dan nog, je kunt theoretisch een 200MHz. CPU designen die sneller is dan een 2GHz. Maar zowiezo, 128bit's precisie ? :> wat moet je er mee je wilt zeker meer als 4 exabyte adresseren en berekeningen maken die 2^512 getallen groot zijn ?
|
![]() |
wat heb je aan 20 Ghz voor gaming met de huidige randapparatuur, harddisk, geheugen, videokaart...
denk niet dat 't echt zo extreem sneller/mooier zal gaan als die factoren niet net zo extreem meegroeien met de cpu qua prestaties....... en vooral cd-rom spelers zijn te langzaam..... voor de rest heb je 20 Ghz totaal niet nodig... beetje internetten merk ik 't verschil tussen 'n P2 300 en 'n athlon @ 1.5Ghz niet hoor, enkel 't geheugen merk je 'n beetje dat 't mist op die P2 bak.... en lekker brieven tikken in word heb je aan 166Mhz al ruim voldoende.... IMHO useless, maar jah, wel geil hebbedingetje tough ![]() |
![]() |
||
Citaat:
4 jaar geleden zat nVidea ook nog aan te klooien in een garage (jaja ik weet het, bij wijze van spreke dan ![]() ![]() ![]()
|
Nielz 3 atomen is wel wat kleiner hoor dan 1 bij 1 µm...
Ik weet wel wat van al dit stuff, maar soms gaat me alles even ana me voorbij... dit is natyuurlijk geweldig... maar kan je dit dan ook nog ns overklokken (die 20GHZ)???
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
trouwens, toppunt van overclock:
http://pub19.ezboard.com/fclubovercl...opicID=2.topic 3.7 GHZ! dat ding rookt of het is vloeibaar stikstof... maar in de playstation 3 komt een 25 GHZ chip... hoe willen ze dat da ngaan doen?
|
|