Ik heb vorige week per ongeluk iets heel geks ontdekt, waar ik eigenlijk nog niet helemaal uit ben. Ik kom zelf nooit klaar als ik met m'n vriend vrij, tenzij hij m'n clitoris streelt, en dan nog duurt het een hele tijd. Dit is ook de reden waarom ik soms gewoon helemaal geen hoogtepunt *wil* hebben bij het vrijen: het komt bij mij steeds over alsof ie nog effe aan mij 'moet' werken... en dat is een hele klus, daar ver beneden. Nou ja, goed...
Vorige week was ik op een middag aan het wachten op m'n vriend, en besloot ervoor nog even een bad te nemen. Ik heb zeker een half uur liggen weken, en het wachten inspireerde me tot wat tegen het randje fietsen. Vriendje kwam echter te vroeg, zodat ik het niet heb kunnen 'afwerken'. De spanning zat er echter nog flink op, want de rest van de avond had ik zo'n beetje een oncomfortabel gevoel in de buik. Toen we terugkwamen van cafe hebben we gevreeen. En dan gebeurde het mirakel: ik zweer het jullie, zijn piemel zat nog maar net vijf seconden in mij, en ik had een hoogtepunt... Zomaar! Spontaan, uit het niets! we wisten beiden totaal niet meer waar we het hadden. Ik was er *zo* leeg en uitgeput van, dat we verder niet meer aan vrijen zijn toegekomen. Zou het kunnen dat al dat tegen het randje fietsen me zo opgewonden heeft gemaakt, dat ik maar een kleine duw meer nodig had, ook al was het een tijd later? Wie heeft al ooit het tegen het randje rijden afgebroken en is dan later doorgegaan?