Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 21:03
Tsu
Tsu is offline
Bestaat dit volgens jullie? Ikzelf geloof er niet echt in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2002, 21:27
dontdizme
dontdizme is offline
ik vind altijd: op het internet kan iemand totaal anders overkomen, dan dat hij in werkelijkheid is....
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 21:36
Gothic
Gothic is offline
ja

dan bedoel ik dus dat het meteen klikt en je meteen goede gesprekken kan voeren enzo...
Oud 12-10-2002, 21:38
Piccola
Piccola is offline
Het kan heel goed klikken enzo... Maar ik denk dat je verliefd wordt op een bepaald beeld dat je van iemand hebt, in real kan hij/zij zo anders blijken te zijn. Mjah, kweet niet, ik kan niet zo goed onder woorden brengen wat ik bedoel!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 22:01
Brainiacus
Brainiacus is offline
Het bestaat zeker weten. Ik ken persoonlijk koppels die elkaar op Internet hebben ontmoet, verliefd zijn geworden, elkaar hebben opgezocht, getrouwd zijn en inmiddels kinderen hebben.

'Pure' Internet liefde; een relatie die 100% online is, en waarbij mensen elkaar niet in het echte leven opzoeken, geloof ik niet in.

Uiteraard gaat de eerste vorm van Internet relaties die ik heb beschreven in de meeste gevallen gruwelijk fout. Er missen gewoon dingen, en vaak is tenminste één van de twee personen simpelweg emotioneel niet volwassen genoeg.

Als je gewoon een 'goed' gesprek wilt voeren met iemand, kan dat online meestal veel makkelijker (dat wil niet zeggen dat het ook beter is) dan offline, als je de juiste mensen kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 22:33
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Gothic schreef:
ja

dan bedoel ik dus dat het meteen klikt en je meteen goede gesprekken kan voeren enzo...
niets aan toe te voegen
Oud 12-10-2002, 22:50
Verwijderd
Wat ik wel eens heb, is dat mij bepaalde mensen 'opvallen' online. Bijvoorbeeld op het forum. Mensen om wie ik haast altijd lachen moet, terwijl ze dat niet eens weten.

Meestal zijn dit dan ook de mensen die ik op een gegeven moment benader en als vervolgens de gesprekken lekker verlopen, heb je in principe zo een effect van 'liefde op het eerste gezicht', waarbij 'liefde' dan 'leuk vinden' is en 'het eerste gezicht' de dingen die je gelezen hebt van diegene voordat je ueberhaupt echt contact met diegene opnam.

Liefde - als in echte liefde - komt pas later. Op het moment dat je iemand ontmoet in realiteit en al het geschrevene tot leven komt

Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 22:53.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 22:56
Verwijderd
misschien vriendschap maar voor liefde is het contact te onpersoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:34
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
******** schreef:
Wat ik wel eens heb, is dat mij bepaalde mensen 'opvallen' online. Bijvoorbeeld op het forum. Mensen om wie ik haast altijd lachen moet, terwijl ze dat niet eens weten.

Meestal zijn dit dan ook de mensen die ik op een gegeven moment benader en als vervolgens de gesprekken lekker verlopen, heb je in principe zo een effect van 'liefde op het eerste gezicht', waarbij 'liefde' dan 'leuk vinden' is en 'het eerste gezicht' de dingen die je gelezen hebt van diegene voordat je ueberhaupt echt contact met diegene opnam.

Liefde - als in echte liefde - komt pas later. Op het moment dat je iemand ontmoet in realiteit en al het geschrevene tot leven komt
Exactly!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:51
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Uhm sja heb wel liefde gevoelt die helemaal ontstaan is via internet maar stuk gelopen is... Maar ik denk dat je je een ander beeld vormt van een persoon als je diegene via internet kent... En niet te vergeten het verschijnsel 'naar de mond praten'...
Nouja wie weet ooit... Tis niet dat ik niet geloof dat het niet kan, maar eerder een slechte ervaring...

Kuzzje IK
Reageren

Regels voor berichten