Advertentie | |
|
![]() |
|
Zie mijn nick.
![]() Ik hou van regen. Echt fijn vind ik het niet om met natte kleding op school te zitten of om ziek te worden. Maar toch vind ik die naate plakkerige kleding wel wat hebben. Maar ik blijf daar zeker niet voor binnen. Als het echt heel hard regent trek mijn regenjas aan. Maar ik het ook nooit een paraplu bij me ofzo. Regen ruled! Vooral in de herfst! ![]()
|
Nou ja, k doe gewoon wat ik moet doen,
blijf niet binnen oid. K loop niet met een plu, raak ik kwijt, maak ik kapot ![]() Make-up, tja, doe wel wat minder op, ben toch wel bang dat het uitloopt. Met een regenpak loop ik niet, vind ze vaak lelijk, onhandig, blaaaah..
|
Verwijderd
|
als het regent alsik krante ga bezorge doe ik regenpak aan (na 3 kwartier door de regen fietse ben je anders bhoorlijk doorweekt.. en dan heeft da regenpak wa ik gekrege heb ook nog nut
![]() alsut regent alsik naar school moet doe ik geen regenpak aan.. das de moeite nie.. 3 min fietse ofsow (en naar school fiets ik langzaam ![]() ![]() |
![]() |
|
paraplu, en soms vind ik het juist fijn om in de regen te fietsen (
![]() ![]()
|
Een regenachtige ochtend. Esmée staat zwaaaaar chagrijnig op (na eerst een kwartier te hebben getwijfeld om uberhaupt een stap uit bed te doen), gaat heel lang zeuren bij pap/mams of iemand haar als-je-blieeeeft weg wil brengen met de auto, zo ja klaart het humeur enigszins op, zo nee wordt er een absoluut dieptepunt in chagrijnigheid bereikt en wordt er met veel geklaag en gezucht met paraplu cg. regenbroek+zeiljas (hangt van de hoeveelheid regen af) op de fiets gestapt..
![]() Als het ff kan blijf ik echt binnen met regen ![]()
|
Verwijderd
|
Hangt heel erg van m'n bui af. Meestal hoor ik de regen heel hard op m'n raam als ik nog in bed lig, en draai ik me vervolgens nog een keer om..
![]() ![]() ![]() En op andere dagen.. Tsja.. Ga ik in een veels-te-lange-broek-maar-daar-kom-je-dan-pas-aan-het-eind-van-de-dag-achter, als de modder er al inhangt ( ![]() ![]() ![]() ![]() En Maartje, in de zomer ga ik ook altijd in de tuin zitten als het regent. ![]() |
![]() |
|
Ik weiger om een regenpak aan te trekken, echt ik walg van die dingen bovendien zijn ze 9 van de 10 toch niet waterdicht.
Met een paraplu fietsen is ook heel erg leuk vooral als het waait enzo. Dus dan maar met de bus naar school, het fijne daarvan is dat ik eerst een klein kwartietje moet fietsen voor dat ik überhaupt bij de bus ben en dan toch al zeik nat ben en dus netzogoed kan doorfietsen naar school Kortom 2 opties: of nat op school of god weet waar aankomen, of gewoon niet gaan ![]()
|
![]() |
Als ik binnen ben vind ik regen meestal wel gezellig, en meestal als ik naar buiten ga vind ik het niet zo erg. Alleen als het de hele dag (of langer) al regent wel, en op vakantie. Ik heb echt een hekel aan regenpakken, paruplu's en capuchons, dus die gebruik ik nooit
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het regent, het regent, de pannetjes worden saai. #188 Cherry Springs | 3 | 23-04-2008 15:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Als het regent in je hart Verwijderd | 6 | 16-11-2005 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Dalstar - het regent Magnificent | 2 | 11-04-2005 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
<>"Het regent droog"<> Secreet | 2 | 11-02-2003 09:58 | |
Verhalen & Gedichten |
als het fftjes slecht weer is ; ) Da Girl | 1 | 12-01-2002 18:56 |