Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
als ze nou eens mooie moskeeen bouwden zoals in iran enzo.. maar de meeste zou ik zelfs mn bazooka niet eens aan vuil maken.
ik vind overigens dat alle subsidies op dergelijke allochtone organisaties moet worden afgeschaft, zeker omdat ze integratie tegenwerken (is een onderzoek naar gedaan) en ik denk niet dat een kerk bouwen in iran makkelijk gaat, dus hier mag het bouwen van moskees best een beetje geremd worden. |
![]() |
|
Ik vind het allemaal best zolang ze mij en andere anders denkende er maar niet mee lastig vallen. Verder moeten ze beter integreren. En ik vind ook dat ze wat aan hun 'probleemjongeren' doen. Veel van de criminaliteit komt uit die hoek.
Maar het moet niet te gek worden, niet dat ik dalijk arabisch moet kunnen praten ofzo
|
![]() |
ik vind het volgende:
Voor elke moskee die de moslims hier bouwen, moet er een kerk komen in bv. Afghanistan of een ander moslimland. Dit zou eerlijk zijn. Want nu is het christendom en jodendom streng verboden in die islamitische landen en is het haast zeker dat je wordt vermoordt, als je dit geloof in het openbaar verkondigt. Daarom vind ik dat ze in die landen eerst een wet moeten opstellen voor vrijheid van godsdienst, net zoals wij hier. En dan voor elke moskee in Europa een kerk in een islamitisch land.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Woeha. Vijftig jaar geleden was 70% van de Nederlandse bevolking ook nog hartstikke christelijk en ging elke zondag braaf naar de kerk. Wij hebben gewoon de ontzuiling doorgemaakt. Over tien jaar hebben we hier een volledig Nederlandse polder-islam, die net zo is als het christendom nu.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doet me denken aan Al Pacino in The scent of a woman ![]() ![]() Goed, ontopic: ik vind het inderdaad te groot worden. Onder integratie versta ik ook aanpassing. Als wij kerken bij hun zouden bouwen, worden die al snel omgetoverd tot hoopjes as, maar wij moeten wel hun moskeeën tolereren? Daarnaast vind ik het niet bij Nederland passen. Noem me conservatief, I don't care. Niks tegen de mensen op zich, maar als je hier komt, pas je je maar aan. |
![]() |
||
Citaat:
1) j elevert kritiek op de vermeende intolerantie 2) je stelt voor om intoleranter te worden ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Even voor de goede orde, de islam is op het moment het 3e geloof binnen Nederland, niet zow overdrijven AUB! Rooms katholiek en het Christelijke geloof (als ik het zow goed zeg) zijn nog een stuk groter, las dit stuk in de Volkskrant........egt niet dat de islam een van die twee al voorbij is........dus graag niet overdrijven om je stelling/mening kracht bij te zetten.
|
![]() |
||
Citaat:
maar religie is een ander verhaal, dat is ooit eens bedacht door "slimme" mensen die gewoon gebruik hebben gemaakt van het feit dat mensen geloven.. en ze hebben er toen boeken bij verzonnen met leuke verhaaltjes en fijne leefregeltjes.. en iedereen die het niet met hun eens was en zich niet liet onderdrukken door hun regels moet worden afgemaakt. en dat doen we vandaag de dag nog steeds.. dus als we nu gewoon eens al die religies de wereld uithelpen en iedereen gewoon fijn voor zichzelf gaat geloven in god of iets anders en daar niemand anders mee lastig valt dan word de wereld vast een veel leukere planeet om op te leven.
||
Citaat:
Het maakt mij niet uit waar je in gelooft, of het nou Alah is, de duivel of een andere god. Zolang je maar niet andere mensen probeert over te halen om in dat geloof te geloven en er geen andere mensen kwaat mee doet. Zolang ik niks met het moslims geloof te maken krijgt, dan vind ik het geen punt
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, maar als de moslimgemeenschap zowat de meerderheid krijgt (wat op korte termijn zeker niet zal gebeuren en op lange termijn zijn er ook nog geen duidelijke aanwijzingen), reken er dan op dat je er indirect wel mee te maken krijgt, omdat moslims toch wel anders politiek uitvoeren dan zoals het nu in Nederland gebeurd. Citaat:
Duurzaam Nederland bedoelt die misschien ??? Daar bestond de hele top van de lijst uit bijna alleen buitenlanders (moslims???), anders zou ik het ook niet weten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja, ik zou het anders ook niet weten, maar deze leek me dan het logischt als ik de kandidatenlijst zag:
01. Dr. Seyfi Özgüzel 02. Drs. Huib Poortman 03. Cengiz Alkiliç 04. Djoel Bhoendie 05. Ronald Zwiers 06. Mr. Manuel Kneepkens 07. Nuran Özan 08. Hans Goosen 09. Mehmet Sagsu 10. Brahim Richelieu Dus als die het niet is, dan is er geen denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar geimmigreerde Arabieren mogen van jou wel moslim blijven? |
![]() |
|
![]() |
ok,
Moslims moeten wat beter integreren. En dan vooral ff kappen met die hoofddoekjes, vrouwen gelijk behandelen en de kindertjes goed opvoeden. Voor de rest heb ik er niets op tegen. Maar ik vind het wat minder als we over een tijdje inderdaad meer moskeeën hebben dan kerken. De Nederlandse cultuur moet wel behouden blijven en niet onder de voet gelopen worden door de moslims. |
![]() |
||
Citaat:
Zodra de wet word overtreden echter moet er wel worden ingegrepen. zoals een imam die homoseksualiteit een ziekte vind, of mensen worden geweigerd op grond van geloofs.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
'Joods-christelijke traditie' moet in grondwet vermeld staan? Rabbi Daniel | 1 | 13-10-2003 19:26 | |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |