Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aan je sig te zien is het zwaar nodig om dat meisje te krijgen
![]() Haha, sorry, very offtopic.. Euh, wees jezelf, ga geen rare capriolen uithalen om indruk te maken, praat gewoon met haar.. kweenie, ben zelf een meisje en ik knap dus gigantisch af als jongens zich anders voordoen dan ze zijn.. |
![]() |
|
Ik zou wel willen maar ik heb de verdomde moed niet om op een meisje af te stappen.
En dta is vrijwel het hele probleem, en aangezien ik volgens jou mezelf moet zijn zal het dus nogal moeilijk worden... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mogelijkheden: 1. Je ziet een leuk meisje, maar je stapt er niet op af. 2. Je ziet een leuk meisje, stapt erop af en je gaat gigantisch af. 3. Je ziet een leuk meisje, stapt erop af en het gaat goed. Wat is nou het ergste volgens jou? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, maar wat ik bedoel is dus dat als jij vrij verlegen bent, dat je dan niet ineens de supermacho moet gaan uithangen, of als je heel serieus bent, ineens allemaal loze grapjes gaan maken. Gewoon, zoals je bent. Er zijn vast zat meiden die daarop vallen. |
![]() |
|
Ik zou wel willen maar ik heb de verdomde moed niet om op een meisje af te stappen.
En dta is vrijwel het hele probleem, en aangezien ik volgens jou mezelf moet zijn zal het dus nogal moeilijk worden... ziehier, zo ben ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meisjes die jou echt af laten gaan zijn de moeite niet waard. |
![]() |
||
Citaat:
1. Je ziet een leuk meisje, maar je stapt er niet op af. 2. Je ziet een leuk meisje, stapt erop af en je gaat gigantisch af. 3. Je ziet een leuk meisje, stapt erop af en het gaat goed. In het tweede geval heb je het tenminste geprobeerd, en als het niet klikt dan is er niets aan te doen, dan zoek je verder. Het kan best zijn dat het aan haar ligt dus afgang is geen juiste interpretatie. In het eerste geval zou ik me bijzonder klote voelen omdat ik niet weet hoe het zou kunnen zijn indien ik het had geprobeerd, die onzekerheid zou me gek maken! Waarom vinden jongens het nou steeds een afgang om gedumt te worden? Dan moet je niks meer proberen en in je zetel blijven in de hoop dat een meisje naar je toekomt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou je op je bek gaan? Gewoon normaal doen, wie weet zit er wat tussen wat bij je past, die jou ook leuk vind... D'r is geen manier om een meisje te krijgen... je moet ze gewoon een beetje leren kennen, dan merk je vanzelf of het klikt of niet... Wat vaker uitgaan is ook een optie (of, als je dat al doet, wat meer contact proberen te zoeken). *denkt even na* God, hoe hebben jongens contact met mij gezocht... in veel gevallen kende ik hem al vaag, vriend van vriend ofzo, of zat bij mij op school... je praat vaag ergens over, als je uitgaat doe je dat toch al makkelijker, en mjah dan zie je vanzelf of het klikt of niet... Ook met een wildvreemd meisje kun je gewoon een praatje gaan maken... Ze vinden het vrijwel altijd leuk om aandacht te krijgen, of ze de jongen in kwestie nou leuk vinden of niet, dus je gaat sowieso niet af... ookal is het enige wat je doet ff praten. Als zij het leuk vind en jij ook blijf je vanzelf wel praten en dan zie je wel wat er gebeurd.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 4 | 22-07-2012 20:33 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe nu verder??? Tips? solem | 0 | 18-01-2012 12:48 | |
Seksualiteit |
hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc. Verwijderd | 1 | 22-04-2010 17:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
hoe nu verder/ beginnen Verwijderd | 5 | 15-04-2004 20:53 | |
Psychologie |
Willen weten hoe anderen mij zien... Steleto | 24 | 24-04-2003 10:00 |