Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ken het wel, heb er zelf al mee te maken gehad dat ik een jongen zag en dacht: Hmm, dat gaat wel. Dan werd hij verliefd op mij en dan vond ik er niks meer aan, bedacht ik me wat ik allemaal opgaf. Dan hield ik hem even aan het lijntje om het vervolgens op een lullige manier uit te maken en vreemd te gaan. Nu heb ik daar gelukkig geen last meer van, ik heb het fijn.
![]() Maar ik denk wel dat jij op één of andere manier ook last hebt van bindingsangst. Misschien ben je geestelijk te jong om je te binden, wil je nog teveel leuke dingen doen die niet kunnen als je met een jongen bent. (Ik zou niet weten wat, maar goed) |
![]() |
|
ik denk niet dat ik te jong ben om mijzelf te binden, en al helemaal niet door mijn kutervaringen..
ik weet niet altijd als ik weet dat er iemand van me houdt kan ik er niet meer tegen, ik lijk in paniek te raken. heb soms ook het gevoel dat niemand mij zou mogen als ik gewoon mijzelf zou zijn. heb meestal een masker op bij mensen die ik nog niet goed vertrouw. (dan is ik huppel huppel altijd vrolijk en bla bla bla) ik ben nooit zo ik ben gek op discusseren en denk (te) veel na over dingen waar ik mee bezig ben. denk dat ik geen mensen kan vertrouwen... wat moet ik nou? ik mag dan wel aan iedereen raad kunnen geven en iedereen helpen of oplossingen voor hun problemen te geven maar ik weet het niet meer... ![]() kus Mara
|
Verwijderd
|
Sja, ik zou in eerste instantie geneigd zijn te vragen of je vervelde ervaringen in het verleden hebt gehad. Als dat niet het geval is, kan het gewoon zijn dat je (zoals ook al gezegd) nog niet toebent aan een volledig (diepgaande) relatie. Als je dát ook wel bent, zou ik er 'ns met een psycholoog oid over praten...gezien het feit dat niemand hier echt duidelijk antwoord kan geven en jij ook niet...(het kan natuurlijk zijn dat je schizofreen bent, maar ik wil je niet bang maken).
|
![]() |
||
Citaat:
Bindingsangst is niet zo'n raar fenomeen, ik heb er ook mee te kampen en ik ben niet zo voor serieuze relaties. Misschien heb je wat tijd nodig om wat gebeurde te verwerken. Of vertel het aan je vriend en dat hij het wat rustiger aan moet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
eek, ik vind het nu wel erg rare vormen aannemen hoor. ik denk niet dat ik schitsofrenie heb, heb ik ook niet zeker weten. ik heb gewoon moeite met iemand te kunnen vertrouwen. dat heeft temaken met kutervaringen en die vertel ik niet graag over het net aan mensen, eigenlijk praat ik er vrijwel nooit over.
misschien moet ik wel een keer naar een psycholoog gaan, al zou het maar zijn om me ouders gerust te stellen dat alles goed gaat of goedkomt. ik ben geen instabiel persoon, ik ben te volwassen voo rmijn leeftijd (niet opscheppend bedoelt, is uit test gebleken) ik vertrouw mensen gewoon niet snel. ik hoopte eigenlijk dat ik een oplossing zou kunnen vinden want ik word er gek van. ik kwets iedereen die ik niet wil kwetsen omdat ik mij afstotend ga gedragen wanneer mensen iets te dicht bij mijn ware ik terecht komen. ya ik heb ook zelfspiegeling maar hoe ik er af kan komen... tja.. kus Mara
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst.!? dal | 3 | 09-05-2016 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst mausie12 | 16 | 23-05-2011 00:41 | |
Liefde & Relatie |