Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoefde nie echt te huilen maar hij wel.... en hij ziet het gelijk aan mij als er iets met me is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Door me vast te pakken alsof ie me nooit meer los wil laten.
Door me wakker te maken om 4 uur 's nachts om te vragen of ie voor altijd bij me mag blijven, om vervolgens met zijn hoofd op mijn buik in slaap te vallen.. ![]() Door me aan te kijken op een manier waarvan ik bijna smelt.. Door lief te zijn, door me gerust te stellen, door te zeggen dat ie heel veel van me houdt.. Hij voegt daad bij woord.. Ik hou van hem ![]() |
![]() |
|
ze heeft 't al niet breed, en dan toch een klein akoestisch gitaartje kopen van 60 euro voor m'n verjaardag.
of mee gaan huil als ik ergens om huil
|
![]() |
De manier waarop hij naar me kijkt, hoe hij naar me lacht, hoe hij me vasthoudt, als je van zijn vrienden hoort hoe lief hij over je praat tegen ze...
Van de zomer toen ik bij hem was zei hij ineens dat ik hem een gevoel geef dat geen enkel ander meisje hem kan geven. Dat ik zijn leven ben en dat de afstand en het taalprobleem hem helemaal niets doet, dat ie alleen maar van mij wil zijn. Toen moest ik wel ff slikken en toen wist ik het helemaal zeker, dit is hem! We hadden daarvoor een beetje ruzie gehad.. We zaten daar nog een beetje stilletjes enzo en toen zei hij dat allemaal ineens! Ik hou van hem en mis hem zo.. ![]() |
![]() |
|
De manier waarop hij tegen me praat, me aankijkt,
hoe hij me vasthoud.. Hoe hij me soms huilend omhelst, omdat ik zo onmogelijk doe, en zegt dat hij om me geeft.. Hoe hij aan me denkt, al die kleine dingetjes.. En de manier waarop hij gezegd heeft om weer te rusten, dat het hem boeit hoe ik eraan toe ben.. ![]()
|
UIt alles kan ik het wel opmaken:
De manier waarop ie naar me kijkt Hij wil altijd weten hoe mn afgelopen dagen waren Hij zegt erg vaak dat ie van me houdt of iets dergelijks Hij koopt soms lieve cadeautjes voor me Hij houdt tijd voor me vrij De manier waarop ie me vasthoudt De manier waarop we tegen elkaar aan liggen in bed Enz. enz.
||
![]() |
Citaat:
't is dan maar goe ook da'k er zelf ook al zo ene te pakken heb gekregen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ook heel gelukkig hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Haha.. Hmmz en ik heb niet eens een Stitch knuffel gekregen ![]() ![]() Tim is helemaal niet jaloers, maja ik ook niet echt.. heel klein beetje misschien ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ze altijd zin in sex heeft en als ze me veel cadeaus geeft.
Nee geintje, deze 2 bovenstaande factoren zullen daar weinig aan veranderen. Ik heb het gevoel dat een (mogelijke) vriendin echt om me geeft als ze me in positieve zin weet te verassen met iets wat ik niet zou verwachten. Door bijvoorbeeld totaal onverwacht aan de finish van een belangrijke hardloopwedstrijd van mij te staan (terwijl ze eigenlijk niet heenkon, omdat ze iets anders had) |
Advertentie |
|
![]() |
|
veel aandacht en echt laten merken dat ie van me houdt door het te zeggen, me te verrassen met lieve kleine dingetjes die voor mij heel veel betekenen, troosten en echt luisteren naar me als ik ergens mee zit en dat we daar dan samen een oplossing voor zorgen...
Daardoor merk ik dat ie heel erg veel om me geeft ![]() (krijgt spontaan weer vlinders ![]()
|
![]() |
|
|