hey, ik heb ook heel erg last van faalangst gehad. had ik heel erg goed geleerd, zat ik bij het proefwerk en dan wist ik niks meer. ik ben naar een faalangstcursus geweest (2 zelfs) en ben met de vertrouwenspersoon op school gaan praten. het is sinds dien een stuk beter, hoewel ik nog steeds wel heb dat ik bang ben dat ik het niet haal, maar ik denk dan altijd bij mezelf: ik heb toch me best gedaan, en als het niet lukt, dan lukt het niet, pech. en als het wel lukt, is dat gewoon mooi meegenomen. als ik zo denk, werkt dat best wel. je moet het gewoon proberen, hoe moeilijk/eng dat ook is. je hebt het dan iig geprobeerd en als je het helemaal niet probeert, lukt het helemaal nooit, snap je? probeer gewoon zo te denken en als je een pw hebt gewoon gaan leren, hoe veel het ook is. gewoon aan beginnen en je ziet wel hoe het loppt. je hebt dan iig je best gedaan en als het dan niet lukt, niks aan te doen. ik hoop dat je dit een beetje begrijpt allemaal want volgens mij schrijf ik een beetje onduidelijk, maar ik hoop dat het gauw beter gaat. Succes!!