Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Echt super goed en super lief!!
Je bent duidelijk in wat je wil en niet wil, maar laat aan haar de keuze over het 'hoe nu verder'. Ik vind het heel erg knap als je dit aan haar stuurt, ik denk dat je er best wel moed voor nodig moet hebben!!! Natuurlijk ben je ook teleugesteld in haar en heeft ze je pijn gedaan. Het is goed om haar dit te zeggen denk ik op deze manier zal ze je misschien beter begrijpen. Ik denk niet dat je verwijten maakt in je brief, maar haar gewoon voorlegt wat je niet helemaal begrijpt of waar jij het moeilijk mee hebt. Toch kun je in de brief ook merken dat je het erg fijn zou vinden als ze weer contact met je opneemt en je geeft ook aan dat je als vrienden verder kunt gaan. Veel liefs! |
![]() |
|
hey! Ik vind de brief echt heel mooi, hij geeft goed weer hoe jij je voelt en wat je nou eigenlijk van haar gedrag vindt..
Het is heel persoonlijk en wat je schrijft dat is niet niks! Als ik die brief zou krijgen dan zou ik best schrikken, in de zin van dat ik er waarschijnlijk nooit zo naar gekeken heb ofzo, ik zou iig bij mezelf eens gaan nadenken hoe ik nou zelf heb gereageerd.. In ieder geval ik hoop dat je brief het gewenste effect heeft!!
|
![]() |
Moest ik zo'n brief krijgen, dan zou'k toch nog es met hem afspreken. Om mijn gevoelens goed uit te leggen en hem ook een kans te geven te praten.
Die brief komt van diep, dat moet toch raken, als ze daar heel ongevoelig op reageert (of niet), dan weet je volgens mij ook meteen wat je aan d'er hebt...
||
Citaat:
![]() Succes! Kuzzje IK
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'Heb zelf ook zo´n brief gestuurd, 1,5 maand geleden. Ik heb hem in persoon gegeven en de reactie die ik kreeg was 'oh ik weet wel wat daar in staat'
![]() Ik vind je brief goed geschreven, duidelijk en ook niet hard gezegd. Kon niet beter, ![]() Ik hoop voor je dat ze op je reageerd en als niet, bedenk je dan... het is de moeite niet waard. Blijkbaar betekende jij niet zo veel voor haar, als ze niet eens de moeite neemt je met wat respect te behandelen. (Uit je brief vind ik niet dat dat blijkt) Laat weten wat ze zegt, en OF ze iets reageerd o.i.d sterkte, *geeft hug* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kweet niet wat zij gaat doen, ma ik zou onmiddellijk contact opnemen, kweet wel ni echt goed wat er allemaal gebeurd is, ik kan het wel afleiden uit de brief, ma ik zou toch wel weten wat me te doen staat...!!!!!! ![]() laat je eens weten hoe ze reageerde? dada |
![]() |
|
![]() |
Haar reactie op mijn brief die ik een aantal keer hier heb gepost. Weliswaar in de vorm van een mailtje. 'Dank je wel voor je brief. Ik heb je nog niet teruggeschreven want daar wil ik wat meer tijd voor.'
Voor de rest stond erin dat ze het jammer vond dat ik niet op een feestje een dag later kon komen (had ze viavia vernomen) en dat ze er totaal geen zin in had. Ik wilde nog terugschrijven: 'stuurde je ook zo'n mailtje naar iemand anders als je met mij had afgesproken', maar ik heb me ingehouden...... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De koran verplicht de vrouw niet om zicht te bedekken SweetGirl___ | 30 | 03-04-2012 23:24 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Palestijnse staat LJ Flem | 342 | 21-05-2003 10:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p) Sweet_Hadar | 52 | 15-05-2003 14:43 |