|
|
|
|
zoasl de titel al zegt ben ik op zoek naar een kast
de rest van mn systeempje is gister binnen gekomen (p4s8x, piv1,8 512mb ddr333, ti4400) dit alles draait in middels in mn oude kast met een 300w nonname voeding. redelijk stabiel maar aangezien ik ook wat wil gaan oc'en wil ik iets meer stabiliteit uit mn voeding. en aangezien de al gehele kosten ivm pc prive nog wel mee vielen ben ik dus (als inverstering voor de toekomst) op zoek naar een mooie kast (maatje midi) en een goede voeding... het geheel (kast+voeing mag zo'n 175 euro kosten) zelf zit ik een beetje te denken aan een chieftec of evt een lian li (stukje duurder maar bij alternate viel het nog wel mee). verder kwam ik bij crazy hans (geweldige winkel ) deze :http://www.theforumisdown.com/upload...lexi_zwart.jpg kast (+300w noname die ik dan moet vervangen) tegen geen idee welk merk maar hij is niet zo duur (80euro dacht ik) en hij is wel *kwijl* mooi. -de postbode-
Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 14:47. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
-de postbode-
|
|
||
|
Citaat:
ze hebben dr eentje staan.. ook de laatste die ze hebben. k denk dat dit'm wel word. de shop survy is wel niet erg goed maar veel kan er niet mis aan kast denk ik. -de postbode-
|
|
||
|
Citaat:
postbode: wel fijn, dat ze er nog een hebben, want op de Antec site staat dat ze gestopt zijn met levering van dat model. dat is jammer want hij ziet er echt goed uit en hij heeft een 400w voeding erin zitten, en 2 brackets voor samen 4 80mm fans, uitklapbare deur, railsysteem, etc.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar ik heb er nog eentje.. ![]() -de postbode-
| Advertentie |
|
|
![]() |