Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 15:26
blue_angel
blue_angel is offline
wie slikt deze ...ik slik hem pas

maar ik wou graag weten of dit een zware pil is ze zeiden van niet maar ik ben er wel vaak misselijk door en mijn huid is vetter enzo...

het schijnt ook dat je er diukker van word ofzow of je grotere borsten krijgt is datwaar met deze pil..eerlijk gezegt vind ik dat niet erg omdat ik graag dikker wil worden
Oud 30-12-2001, 16:23
marieke_temp
marieke_temp is offline
je hebt microgynon 50 en 30. eerst had ik 50 (dat gaat dus over de hoeveelheid hormonen) en daar was ik niet zo lekker van, maar nu heb ik 30 en nergens meer last van. als je net begonnen bent moet je toch na 3 maanden weer langs de huisarts, dus dan kan je het gelijk zeggen, of al eerder ff langs gaan als het echt niet gaat
Oud 30-12-2001, 16:31
stefanietje
stefanietje is offline
ik heb de 30 en ik heb hem gekregen omdat mijn vorige pil (mercilon) te licht was voor mij.. ik bleef gewoon ongesteld worden, midden in me strip... maar nu heb ik deze pil dus, en het gaat nu heel goed...alleen rondom mijn menstruatie heb ik last van wisselende stemmingen en ben ik heel huilerig. maar jaah....
Oud 30-12-2001, 16:52
punkyfish
punkyfish is offline
njah ik merk er (nog) niet zo heel veel van. kslik um nu 2 weke, 1e paar dagen was ik wel een beetje misselijk maar dat is nu over. zwaarder ben ik er (nog) niet van geworden. en ik zit nu in een BLEGH-tijd duz ik weet niet of ik er depri-er of huileriger van ben geworden
Oud 01-01-2002, 11:40
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Heb er geen grotere borsten van gekregen en ben er ook niet door aangekomen. Ik voelde me sinds ik Mycrogynon slikte wel heel moe en snel moedeloos. Na vijf maanden ben ik nu naar de Diana 35 overgestapt, en ik hoop dat die beter werkt bij mij.
Oud 01-01-2002, 13:47
Verwijderd
Ik slikte die microhuppeldepup30, dies vrij licht. Klote pil.
Ik slik nu Diane35, dies vrij zwaar, maar bevalt me veel en veel beter.

[Dit bericht is aangepast door Leonoor (01-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 20:18
shampooflesje
shampooflesje is offline
ik slik 'm dus ook en ik heb er wel grotere borsten van gekregen, dikker niet.

nou ben ik wel heel vaak misselijk en volgens m'n huisarts kan het niet aan de pil liggen. ik vraag me dat dus af en nou ik dit allemaal lees ga ik denk ik toch maar ff goed de bijsluiter op bijwerkingen doorlezen. want het wordt wel een beetje vervelend ondertussen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 20:55
sanne60
sanne60 is offline
Ik heb die pil ook geslikt, maar vond m echt niet fijn & werkte sowieso niet goed bij mij en kreeg r n veeeel vettere huid van.
K heb nu ook de dianepil en daar ben k wel redelijk tevreden over.
Ben overigens niet dikker geworden van die Microgynon-pil, maar dat ligt er gewoon aan of je meer gaat eten (de pil kan voor meer eetlust zorgen, maar van de pil 'zelf' wordt je niet dikker)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 10:40
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik slik hem nu sinds 1,5 maand maar ik heb nog nergens last van gehad..
Alleen af en toe een beetje kramp
Ik zou t op zich niet erg vinden om dikker te worden en als me borsten zouden groeien..is weer mooi meegenomen
Majaa ieder lichaam reageert er weer anders op
Oud 02-01-2002, 11:39
snowgirl
snowgirl is offline
ik slik de pil nog niet. moet ermee beginnen bij begin van menstruatie (weekje nog). Ik heb ook de microgynon 30 gekregen. Maar wat ik lees is niet allemaal positief. naja, maar afwachten het zal voor iedereen wel anders zijn. Dikkere borsten zou ik niet zo erg vinden...
ik heb verder nooit last van mijn menstruatie, dus dat zal ook nu wel niet.
Maar om ff op je vraag terug te komen, het is een lichte pil.

Ik heb ook nog even een vraagje:
als je hebt overgegeven dan werkt ie niet meer (goed) , dan moet je een nieuwe pil nemen (als t kotsen tenminste korte tijd na inname is) MAAR: waarvan, er zit geen extra strip bij, Ik heb er gewoon 3 x 21 gekregen ???????????
ligt t nou aan mij??
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 11:57
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
snowgirl schreef:
als je hebt overgegeven dan werkt ie niet meer (goed) , dan moet je een nieuwe pil nemen (als t kotsen tenminste korte tijd na inname is) MAAR: waarvan, er zit geen extra strip bij, Ik heb er gewoon 3 x 21 gekregen ???????????
ligt t nou aan mij??
daar zat ik laatst ook aan te denke
Oud 02-01-2002, 12:13
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
daar zat ik laatst ook aan te denke

Gewoon van een andere strip, lijkt me, en dan bel je de dokter een maandje eerder voor nieuwe. Als je de pil doorslikt ben je ook eerder 'door je pillen' heen, dan krijg je ze ook gewoon eerder weer. Anders ff aan je huisarts vragen. Zo'n groot probleem is het volgens mij niet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 12:16
snowgirl
snowgirl is offline
toch maar rekening mee houden met zuipe dan.......
t kan wel eens gebeuren namlijk dat ik moet kotsen al ik teveel gezopen heb..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 15:21
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik slik microgynon 30, en ik ben er ongeveer 3 kg door aangekomen, en mijn borsten zijn een halve cupmaat gegroeid. Verder heb ik eignelijk niet echt bijwerkingen gehad.
Oud 02-01-2002, 22:42
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Heb m ook. Bijwerkingen: paar kilo aangekomen (enorme vreetbuien), borsten gegroeid en vaak hoofdpijn
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 06:42
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Heb m ook. Bijwerkingen: paar kilo aangekomen (enorme vreetbuien), borsten gegroeid en vaak hoofdpijn

Waarom neem je dan geen andere pil? Gewoon ff langs de dokter gaan en er om vragen, het kan enorm veel schelen, zonde als je je voor niks klote voelt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 10:37
MissBond007
MissBond007 is offline
Ik slik de mycrogynon30 en ik heb nooit ergens last van gehad en ik ben niet aangekomen, zelfs afgevallen van wat het gewicht dat ik toen had.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 11:04
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Ik slik microgynon 30, en ik ben er ongeveer 3 kg door aangekomen, en mijn borsten zijn een halve cupmaat gegroeid. Verder heb ik eignelijk niet echt bijwerkingen gehad.

Mm,.. je bent 14 jaar. Dan groeien borsten nog gewoon hoor. Ik denk dat je het effect van de pil eerder kunt zien als je op latere leeftijd m slikt. Rond 18/19 jaar.

Gatara
Oud 03-01-2002, 14:36
shampooflesje
shampooflesje is offline
Citaat:
snowgirl schreef:

ligt t nou aan mij??
je moet gewoon 1 strip gebruiken als extra strip voor dit soort dingen. na die drie maanden krijg je een recept van de dokter voor een half jaar + vervolg en daar kun je er zeker eentje voor gebruiken als strip voor extra pillen als je hebt overgegeven ofzo...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:40
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
microgynon is een van de lichte pillen en het klopt inderdaad dat je er wat dikker van kan worden.
Dat komt door de hormonen die er in zitten, daar krijg je wat meer vrouwelijke vormen van, zeg maar.
Oud 04-01-2002, 18:18
Isnietbelangrijk
Isnietbelangrijk is offline
Ik heb die pil ook en ik heb alleen last van huilbuien, verder geen bijwerkingen!!!

Geen zwaardere nemen als dat niet nodig is...

Liefs

Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten