Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 02:09
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Ik heb nu 3 keer XTC geslikt en er valt me wat op. Als ik een (stuk) pil heb geslikt, en ik neem later nog een stukje, voel ik daar helemaal niks van. Van vrienden hoor ik dat ze dat 2e stuk weer in voelen slaan na een tijdje en daarna spacen ze weer met grote kijkers verder.

Maar ik heb dat dus helemaal niet, zelfs niet nadat ik de 2e keer nog een hele neem. Alle drie de keren zat er alleen maar mdma in de pillen. Weet iemand hoe dit komt? Want ik vind het best wel jammer en zonde voor de niet-werkende pillen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 12:22
FDL
FDL is offline
hoe groot zijn die stukjes dan?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:14
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Citaat:
FDL schreef:
hoe groot zijn die stukjes dan?

De helft, of gewoon een hele. Maar de grootte van die stukjes maakt niet uit, ik voel er toch niets van.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:07
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
ehm.... vaag verhaal
heb sowieso weinig ervaring met kleine hoeveelheden ik heb niet het idee dat je als je meer erbij slikt, het ineens weer zo in voelt slaan als aan het begin. het is ook onmogelijk dat als je er meer bij neemt (zeker bij 1 hele) dat je er geen effect van ondervindt. nouja kan opzich wel eens maar niet structureel.
tip: neem er gewoon ineens 2 als je begint en je bent de rest van de avond wel zoet
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 16:58
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ehm.... vaag verhaal
heb sowieso weinig ervaring met kleine hoeveelheden ik heb niet het idee dat je als je meer erbij slikt, het ineens weer zo in voelt slaan als aan het begin. het is ook onmogelijk dat als je er meer bij neemt (zeker bij 1 hele) dat je er geen effect van ondervindt. nouja kan opzich wel eens maar niet structureel.
tip: neem er gewoon ineens 2 als je begint en je bent de rest van de avond wel zoet
Ja ik weet dat het vaag is, maar m'n lichaam is nou eenmaal vaag heheh. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat als ik nog 1,5 pil neem (dezelfde als die 1e, goeie shit) ik er helemaal niks van voel Maar toch is het echt zo..

En dat van die 2 pillen in het begin nemen, dat advies gaven m'n vrienden ook ja Maar ik ben nog niet zo ervaren dus ik weet niet hoe ik daar op ga reageren...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 17:04
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Ohja, en dat 2e keer inslaan is inderdaad niet zoals het bij de 1e keer is, maar ze (m'n vrienden dus) voelen wel dat ze weer wat harder gaan zeg maar... Wil ik ook
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 17:11
CokemanLalalala
als je eenmaal echt je hoogtepunt hebt gehad qua je waus voelen, kan je er 10 slikken maar helpt toch niet echt meer. misschien wacht je te lang met het nemen van meer? paar biertjes of andere alcohol wil ook wel helpen... tja en dat je niet weet hoe je reageert als je er 2 in 1 keer neemt... je wist de 1e keer toch ook niet wat je zou gaan voelen bij 1
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 18:59
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Hmm nee ik had niet te lang gewacht, want ik was op dat moment nog aardig uit m'n koekie. En ik ben geen voorstander voor alcohol + pillen, en op dat moment heb ik daar ook helemaal geen trek in.

Ik ga volgende keer sowieso iets meer dan 1 nemen in het begin, ik denk eerst maar ff 1,5 en dan later nog een halfje proberen...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:11
pinhead
pinhead is offline
bijnemen is bij de meeste mensen gewoon een soort van benzine tanken. je behoudt dus als het ware je 'wappie-zijn'....ja en bij sommigen slaan ze idd weer opnieuw in

maar als je er bijv. 3 op hebt... dan heeft (er 5 bij) slikken bijna geen zin meer omdat je serotonine gehalte toch al voor een groot deel opgeslurpt is... je blijft hoogstens langer wappie of kan langere tijd nie slapen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:52
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Citaat:
pinhead schreef:
bijnemen is bij de meeste mensen gewoon een soort van benzine tanken. je behoudt dus als het ware je 'wappie-zijn'....ja en bij sommigen slaan ze idd weer opnieuw in

maar als je er bijv. 3 op hebt... dan heeft (er 5 bij) slikken bijna geen zin meer omdat je serotonine gehalte toch al voor een groot deel opgeslurpt is... je blijft hoogstens langer wappie of kan langere tijd nie slapen
Misschien heb ik dan gewoon van mezelf al weinig serotonine en is het dus al heel snel op ofzo
Maar dat van een langere tijd niet kunnen slapen is wel zo! Dat dan weer wel..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:51
adrienne
adrienne is offline
De 2e pil slaat niet zo heftig meer in als de eerste, alleen het gevoel blijft langer. Het seroteminegehalte is dan al extreem hoog en zal niet zozeer hoger worden maar wel langer hoog blijven. Pas er wel mee op want MDMA kan je seroteminehuishouding goed door de war gooien en daar kan je een depressie aan overhouden (´t is mij helaas ook gebeurt, alleen is het nog niet zón heel bekent side-effect). Wat ik eerder las over het niet kunnen slapen met MDMA, is volgens mij niet waar. Op pure MDMA kan je slapen als de beste. Op speed, coke e.d. daar in tegen niet.
Oud 16-10-2002, 00:34
VL»i«NDERTJE
VL»i«NDERTJE is offline
Citaat:
adrienne schreef:
Wat ik eerder las over het niet kunnen slapen met MDMA, is volgens mij niet waar. Op pure MDMA kan je slapen als de beste. Op speed, coke e.d. daar in tegen niet.
Ik heb toch echt na die pillen een nacht overgeslagen omdat ik niet kon slapen. Pas de volgende dag aan het eind van de middag werd ik vreselijk moe.. Maar sommige vrienden konden juist wel normaal slapen nadat ze weer nuchter waren.
Weet iemand meer over mdma en niet/wel kunnen slapen??

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 00:38.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:24
CokemanLalalala
slapen met een zooi pillen op gaat prima
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 18:26
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
VL»i«NDERTJE schreef:
Ik heb toch echt na die pillen een nacht overgeslagen omdat ik niet kon slapen. Pas de volgende dag aan het eind van de middag werd ik vreselijk moe.. Maar sommige vrienden konden juist wel normaal slapen nadat ze weer nuchter waren.
Weet iemand meer over mdma en niet/wel kunnen slapen??
misschien een beetje speed in die pillen??
of misschien gewoon omdat je "je anders voelt" dan normaal...waardoor je niet kan slapen..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 20:36
endless nightmare
endless nightmare is offline
anyways, een pil slaat nooit twee keer in, je verlengt je roes gewoon, maar een tweede keer inslaan kan pas als die helemaal is uitgewerkt en je weer serotonine hebt opgebouwd
Reageren

Regels voor berichten