Advertentie | |
|
![]() |
|
Je wilt het liefst een A-merk, die kosten zo rond de 200 euro als je een "budget" uitvoering wilt. Of wil je liever een top model? JVC, Panasonic en Philips leveren apparaten onder de 200 euro. Helaas kunnen die vaak niet eens MP3 afspelen, of VCD. Vaak ook geen CD/RW. Iets wat veel "goedkopere" merken wel kunnen.
Bij de Blokker hebben ze BTW een DVD speler in de aanbieding van het merk "Provsion" voor 130 euro (dacht ik). Ik heb dat ding voor mij pa gekocht (toen nog voor 180 euro incl 6 DVD's). En de beeldkwaliteit van dat appraat is echt wel goed te noemen, hij speelt alle DVD's van alle regios zonder problemen af. Hij speelt ook VCD, MP3 en CD/RW's af. Er zit een ESS chipset in, dat is dus een van de betere, alleen de Zorran III chipset die je meestal in merken als "Revoy" en "CyberHome" tegenkomt, is "beter", alhoewel smaken verschillen. De ESS chipset geeft iig een scherp en kleur rijk beeld. Voor 130 euro heb je iig wel een mooie DVD speler. Verder zou je als je een "A" merk wilt, naar de Philips DVD633 kunnen kijken: ![]() Ook bijv. de Philips DVD632, dat is het zwarte "wat oudere" model, die speelt ook MP3s af, in tegenstelling wat er op de verpakking staat. Vaak kun je deze speler wat goedkoper krijgen, omdat die in de aanbieding is, omdat het een "ouder" model betreft. Dit is natuurlijk maar één DVD speler die ik je kan aanbevelen. Als je echt een master player wilt, moet je zeker voor de Philips Q50 gaan kijken, die kost ook wat, maar dan heb je ook wat. (Ik zou ook alleen zo'n duur apparaat kopen als je een 100hz breedbeeld hebt, en een DTS ondersteunende versterker.) Ik raad je aan om even op www.kieskeurig.nl te kijken, aan het geblaat van mij heb je toch niks. ![]()
|
Ikzelf heb een Samsung DVD-S224 gekocht voor €159,-
Deze speelt DVD/VCD/SVCD/MP3/CDR/CDRW/CDA en geeft een zeer goed beeld! http://www.samsung.nl/cgi-bin/samsun...d=16SqlA-6gf-0
||
Citaat:
Block Noise Reduction and Digital Video Enhancer 5 Disc Changer TV Virtual Surround 480P Progressive Precision Cinema (Progressive Video Out) Instant Replay and Quick Set-up CD-R/CD-RW Playback SmoothScan™ and SmoothSlow modes Component Video Output DVD-R/DVD+RW Playback DVD-RW (Video Mode) Playback Dolby® Digital and dts® digital output 96Khz, 24 bit linear PCM decoding MP3 Playback 12bit 108MHz Noise Shaped Video DAC CD and DVD text Custom Parental Control (40 Discs) MP3 Playback Instant Replay Component Video Out Precision Drive™ 2 Dynamic Tilt Compensation Quick Setup Control Menu Multi-brand TV capable remote control Resume and Playback Memory Enige nadeel is de ontbrekende AC3 Dolby Digital decoder, ik heb namelijk een Dolby Digital versterker, maar zonder decoder, dus die heb ik dan nog steeds niet.. Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 08:56. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
[PC] The Witcher Katertje | 78 | 18-03-2009 22:12 | |
Software & Hardware |
DVD-speler (stand alone) probleem? Sikamikanico | 11 | 06-01-2003 18:48 | |