Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2002, 20:36
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Ik heb al een jaar of 2 last van onderstaande klachten. Het zijn er heel veel en ik moet er vaak voor thuis blijven. Soms gaat het een tijd heel goed en dan heb ik weer een terugval.Nu blijf ik eigenlijk hangen in zo'n terugval. Ik kan gewoon niet meer alles, wat ik eerst kon en het word steeds erger.Ik word binnenkort weer onderzocht door een internist (op alle mogelijke manieren). Ze gingen er eerst vanuit dat ik een te lage suiker had (hypoglycemie) ,maar dat is niet goed meetbaar enzo.
Hier komt mijn lijstje met klachten:

*heel erg moe, dag&nacht (kunnen)slapen
*Duizelig (in aanvallen of langdurig)
*je heel verwart voelen (als je zo'n aanval hebt)
*misselijk
*druk op je voorhoofd/ogen voelen (soms met hoofdpijn)
*last van spieren + je moe/slap voelen in je hele lichaam
*vlekken voor de ogen & wazig zien
*pijn aan ogen
*rode ogen
* "plotseling' een 'loop'neus krijgen (alsof je kei verkouden bent ineens en dat blijft weer een tijdje)
*koude handen en voeten
*flauwvallen en even 'weg'zijn (ik hang er dan maar bij en ben even van de wereld als het ware)
*moeilijkheden met naar het toilet gaan(diarree/verstopping)
*veel moeten plassen
*vergeetachtig en moeilijk kunnen concentreren

NOU,Ik hoop dat ze dit allemaal zijn Er schiet me dadelijk vast nog wel iets te binnen.
Maar misschien heeft 1 van jullie een idee wat het kan zijn?
Mijn huisarts is een beetje laks vind ik en begint er nou pas echt iets aan te willen doen.

Nou, alvast bedankt!

greetzzzzz
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 21:00
Verwijderd
t klinkt heel veel op wat ik een aantal jaar geleden had, maar ze konden t niet vinden.

ben je al naar de dokter geweest, want t komt voornamelijk op vermoeidheid neer denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 21:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mwa, ongeveer dezelfde lijst als wat ik heb.

3x bloed geprikt, 3x niets gevonden.

Ik ga eens naar een andere huisarts, proberen een verwijzing naar de neuroloog te krijgen.
Heb namelijk 8 jaar geleden een hersenkneuzing gehad... en die kan mogelijke hersenschade die zich op latere leeftijd openbaar ten gevolge hebben.

Wat al m'n vermoeidheidsklachten en ook m'n contactstoornis (zeg maar: sociale fobie) verklaart...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 19:45
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
t klinkt heel veel op wat ik een aantal jaar geleden had, maar ze konden t niet vinden.

ben je al naar de dokter geweest, want t komt voornamelijk op vermoeidheid neer denk ik.
Ja al heel vaak.maar ze konden tot nu toe dus ook niets vinden.Binnenkort moet ik naar de internist en die gaat me helemaal onderzoeken,maar ondertussen ben ik echt nix maarja..

Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mwa, ongeveer dezelfde lijst als wat ik heb.

3x bloed geprikt, 3x niets gevonden.

Ik ga eens naar een andere huisarts, proberen een verwijzing naar de neuroloog te krijgen.
Heb namelijk 8 jaar geleden een hersenkneuzing gehad... en die kan mogelijke hersenschade die zich op latere leeftijd openbaar ten gevolge hebben.

Wat al m'n vermoeidheidsklachten en ook m'n contactstoornis (zeg maar: sociale fobie) verklaart...
Tja, ik heb ook wel wat dingen die het volgens MIJ zouden kunnen zijn. Ik heb ook ooit een auto-ongeluk gehad ,waardoor ik een whiplash had.Ook had ik veel last van mijn hoofd. Wie weet?

Verder zit allergie in de familie en dat heb ik vroeger ook gehad.Raar genoeg, hoor ik ze daar helemaal niet meer over.Maargoed, ik ga weer een allergie-test eisen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 08:54
Verwijderd
Citaat:
xlesjuhx schreef:
Verder zit allergie in de familie en dat heb ik vroeger ook gehad.Raar genoeg, hoor ik ze daar helemaal niet meer over.Maargoed, ik ga weer een allergie-test eisen
Ik haat lakse huisartsen...maar goed...

Ik zou idd ook een allergietest eisen en dan niet alleen een bloed- en/of huidtest, maar ook eentje voor voedselovergevoeligheid (bij een dietiste bv.). Voedselallergieën zijn wel in het bloed te vinden, voedselintolerantie daar in tegen niet.

Ik hoop dat ze iets vinden. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 15:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

ik denk het ook ik heb er ook last van eerst vorig jaar een x bijna flauw gevallen op mn werk ( niemand die iets kon vinden in het ziekenhuis ) en nu weer last van af en toe en nu slaap ik ook weinig vanwege mn werk(banketbakker).
Oud 17-10-2002, 17:43
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
ik denk het ook ik heb er ook last van eerst vorig jaar een x bijna flauw gevallen op mn werk ( niemand die iets kon vinden in het ziekenhuis ) en nu weer last van af en toe en nu slaap ik ook weinig vanwege mn werk(banketbakker).
Ja oke, het zou kunnen. Maar ik kan me niet voorstellen dat je er 3 jaar lang zoveel ziek van bent dan. De afgelopen 3 weken ben ik weer maar 3 dagen naar school geweest.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 18:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
xlesjuhx schreef:
Ja oke, het zou kunnen. Maar ik kan me niet voorstellen dat je er 3 jaar lang zoveel ziek van bent dan. De afgelopen 3 weken ben ik weer maar 3 dagen naar school geweest.

dat is idd wel heel erg kut

*troost* meer kan ik nie doen
Oud 17-10-2002, 18:42
Verwijderd
Citaat:
xlesjuhx schreef:
Van moe zijn? Kan heel goed, hoor. Vermoeidheid kan alleen ook weer van andere dingen komen. Soms ligt het aan slaaptekort, maar heel vaak (vaker?) ligt het ook aan andere dingen.

Ik heb geen zin om hier nu over mezelf te vertellen ed, maar het kan iig wel. Zo weinig naar school kunnen omdat je je te verrot voelt is zwaar klote.

ff je huisarts/internist op jutten en zorgen dat ze er wat aan gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 12:03
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Van moe zijn? Kan heel goed, hoor. Vermoeidheid kan alleen ook weer van andere dingen komen. Soms ligt het aan slaaptekort, maar heel vaak (vaker?) ligt het ook aan andere dingen.

Ik heb geen zin om hier nu over mezelf te vertellen ed, maar het kan iig wel. Zo weinig naar school kunnen omdat je je te verrot voelt is zwaar klote.

ff je huisarts/internist op jutten en zorgen dat ze er wat aan gaan doen.
Ja zal ik doen

Ik denk zelf trouwens aan ME, want alle klachten komen precies overeen.Maargoed, we zien ut wel weer.

Bedankt iniedergeval!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten