Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben vorig jaar ook overgestapt van 4 vwo naar 4 havo, ik was toen alleen best wel laat ermee. ik stapte pas een week voor de kerst over en toen was de tweede periode ook al dik voor de helft geweest. ik zelf heb t jaar niet gehaald en ben dus blijven zitten in 4 havo, maar ik ken ook een aantal mensen die het wel gehaald hebben. t was bij mij ook t geval dat mijn cijfers van de vwo mee ginge, die waren dan ook wel errug laag hr!! dus die kon k ook nie goed meer ophalen! misschien had k t vwo wel gehaald, als k nie een rotjaar had gehad. ik heb vorig jaar gewoon een rotjaar gehad! veel suc6 ermee met je overstap als je dat gaat doen...
|
![]() |
||
Citaat:
Het enige wat lastig is, is het huiswerk en de toetsen bijwerken. Je moet dus in het begin ff hard werken. Zodra je dat hebt gedaan is het weer gewoon verder gaan op het havo-niveau.
||
Citaat:
Vorig jaar heb ik ook 4 atheneum gedaan. Na de 1e toetsperiode wilde ik overstappen naar 4 Havo. Dit omdat mijn resultaten niet echt goed waren. Met veel mensen hier over gepraat en tot de conclusie gekomen dat het startproblemen zouden zijn. Nou, nee dus, want de 2e, 3e en 4e toetsperiode waren ook niet echt bevredigend. Zo rond de kerst van 2001, dus net voor mijn 2e toetsperiode wilde ik echt overstappen. Samen met nog 2 klasgenotes. Hele gesprekken gehad met ouders, decaan, directeur en mentor gehad maar wat bleek nou: het was technisch niet mogelijk! Als ze dat nou in een keer even hadden gezegd in plaats van ons valse hoop geven! Maar goed, 2 the point! Ik heb 4 VWO niet gehaald en zit nu in 4 Havo. Als je VWO gewend bent, vind ik, dan is Havo een makje. Alleen alles moet wel wat sneller, maar dat kan ik prma aan. Als je maar een periode in hoeft te halen, zou ik het doen! Mits je erg gemotiveerd bent om er ook daadwerkelijk iets voor te doen! Succes! Ik hoop dat je iets ana dit verhaal hebt gehad...
|
Je mag mij, net als Sanne, wel toevoegen 2 msn of me mailen als je wilt... voor het geval ik nog niet duidelijk genoeg ben geweest
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
4Vwo naar 4Havo? Rus | 5 | 14-07-2010 07:21 |