en dan dat plaatje erbij. ja, wel erg duivels dat uiterlijk van ze ach ja, dat soort onzin duikt zo vaak op.
24-10-2002, 16:42
Verwijderd
haha ze doen ook alles om mensen weer te laten geloven in god
24-10-2002, 16:45
Verwijderd
die quote die chaos hiervoor had staan... was publiek informatie verbranden niet juist iets wat nazi's deden trouwens? grappig, diegene die dat heeft geschreven wil dus beweren dat minor threat nazistisch is maar roept wel op tot een soort moderne boekverbranding..
haha wat een bullshit , trouwens heel veel punk bandjes uit het begin gebruikten hakenkruizen om te shockeren toen het allemaal nog niet zo politiek was maar het nog om shockeren ging zo heb ik ook een plaatje gezien met de zanger van anti-nowhere league met een hakenkruis shirt tsja ....
Deze is ook leuk:
AM02: Anti-erection ring - £99.99
- delivers short, violent shock when penis becomes erect
- anti-handling device prevents ring being removed
The best we can do is to pray for his imminent demise, as he is 65 it will be too late to make him repent and it is too dangerous for you to attempt this. Sure you may have braved the savages in Vietnam, but an old age AIDS-infected drug fiend is far to dangerous for you to handle.
hmm dat heb ik een tijdje geleden al gelezen.. ik vind het niet echt een leuke grap ofzo, diegene had duidelijk tijd over.
maja minor threat is sowieso heilig voor mij dus ik kan zo ongeveer niks hebben