![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wanneer te beginnen met de eerste strip? Begin met Microgynon 30 op de eerste dag van de cyclus (1e dag v/d menstruatie). Neem een tablet bij de betreffende dagaanduiding op de strip. U mag ook op dag 2-5 van de cyclus beginnen maar dan moet u in de eerste 7 dagen wel een extra voorbehoedmiddel (b.v. een condoom) gebruiken. De tekst is voor het laatst bijgewerkt in juli 1997. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik mocht het eerst ook niet, het waz vooral eigenlijk om 'er' minder last van te hebben, maar dat wilde mijn mamz niet geloven... njah, heel veel ruzie om gehad (écht heel veel) en uiteindelijk ben ik gewoon gegaan... duz ze wist het wel mjah. dokter vroeg toen ook nog of mijn ouders het wisten. njah, toen zei ik maar 'jah' ![]() mijn mamz had um wel opgehaald bij de apotheek want toen konk dat zelf niet doen, maar toen ging ze hem verstoppen *dankjewel mamz* en ze wou niet vertellen waar ie lag voordatk um echt nodig had.... jeej. en toen op die dag waz ze niet thuiz *nog meer jeej* bleek ie tussen het snoep te liggen ![]() mjah... lulverhaal, kweeniej of dur eik wel un antwoord voor je bij zit ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wanneer is gewapend militair ingrijpen gerechtvaardigd? dirk-janusIV | 10 | 09-09-2015 18:16 | |
Verkeer & Vervoer |
Is jouw fiets veilig? Alchy | 9 | 04-03-2011 12:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ideale bestuursvorm Verwijderd | 71 | 12-09-2008 01:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #19! Verwijderd | 500 | 09-06-2008 20:41 | |
Seksualiteit |
Wanneer kun je zwanger worden? poesiefox | 13 | 16-07-2003 18:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
De pil wanneer is ie veilig? BinnusErectus | 3 | 08-03-2002 07:40 |