Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 10:12
Rian-x-
Rian-x- is offline
... 'Ik vind je een heel leuk en lief meisje, maar.....'

Yuhk! Waarom moeten jongens dat nu altijd zeggen?
En t is iedere keer een andere 'maar'.
De school, de afstand, de leeftijd. Iedere keer wordt ik aan ut lijntje gehouden, totdat we wat afspreken, dan is het altijd: 'ik heb tog eens nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat...'
Oeh ik word er gek van. Waarom zeggen ze dat dan nooit meteen als ze ergens problemen mee hebben? dan weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben.

Okeey mensjuhs, sorriej voor dit vage verhaaltje, maar moest er ff uit. (weet ook niet wrom ik dit post)
*heeft liefdesverdriet... again*
xxx
Oud 16-10-2002, 10:41
Verwijderd
"Ik vind je een heel leuk en lief meisje, maar...."

Ten eerste is het een manier van dingen zachtjes brengen. Zeg eerst iets positiefs en daarna iets dat op de waarheid lijkt [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Het is nou eenmaal beter dan "Sorry, je ziet er niet uit en hebt geen gevoel voor humor. Doei..".

Ten tweede doen niet alleen jongens dit. Voor voorbeelden kun je het beste eens Jerry Springer kijken. Daar hoor je bijna in elke aflevering wel "Je weet dat ik van je hou, maar..."

Maar goed, sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 10:43
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
******** schreef:

Ten tweede doen niet alleen jongens dit. Voor voorbeelden kun je het beste eens Jerry Springer kijken. Daar hoor je bijna in elke aflevering wel "Je weet dat ik van je hou, maar..."
hahahaha, dan heb je ook wel meteen het beste voorbeeld te pakken...............
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 11:57
Unexplained
Unexplained is offline
Jij vindt 3 keer veel?

Welkom in het echte leven.
Oud 16-10-2002, 12:16
dystopia
dystopia is offline
3x... Tering, da's nog niks lieve schat
Oud 16-10-2002, 13:10
Piccola
Piccola is offline
Mjah.. Het zal je nog wel vaker gebeuren! Sterkte..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:26
ABrules
ABrules is offline
ach word je alleen maar weer wijzer van
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:33
PardonMe
PardonMe is offline
Tja, het betekent dus duidelijk niet genoeg voor hun... maar het zal je vast nog wel vaker overkomen denk ik..

En waarom ze dat niet gewoon gelijk zeggen..? Ik denk omdat ze je niet willen kwetsen ofzo..? Daarom zeggen ze dat het aan andere factoren ligt, zoals de afstand of je leeftijd, maar in feite voelen ze dus gewoon niet genoeg voor je.. Denk ik, want als je iemand echt leuk vindt, en je bent verliefd op iemand, dan maakt de leeftijd en de afstand niet zo veel meer uit.. of het is meer een praktische overweging..
mjah je snapt wel wat ik bedoel...
Oud 16-10-2002, 16:47
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
JC Superstar schreef:
Waarom zeggen ze dat dan nooit meteen als ze ergens problemen mee hebben?

xxx
Misschien willen zij wel eerst het meisje een beetje leren kennen, en vervolgens een conclusie trekken of het ok is, of niet ok is?
*kijkt naar leeftijd....*

Onee, dat kan niet...
Oud 16-10-2002, 17:32
Rian-x-
Rian-x- is offline
Citaat:
Misschien willen zij wel eerst het meisje een beetje leren kennen, en vervolgens een conclusie trekken of het ok is, of niet ok is? *kijkt naar leeftijd....*

Onee, dat kan niet...
Hij wist al vanaf het begin dat ik 14 ben en hij zei dat ie daar geen moeite mee had... Tot nu dus.

Citaat:
Het is nou eenmaal beter dan "Sorry, je ziet er niet uit en hebt geen gevoel voor humor. Doei..".
Ik heb liever dat jongens dat tegen me zeggen, dan zijn ze tenminste eerlijk en gaan ze er geen smoesjes van maken. Oke misschien bot, misschien niet leujk op dat moment, maar weet ik wel waar ik aan toe ben.
Oud 16-10-2002, 19:24
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
JC Superstar schreef:

Ik heb liever dat jongens dat tegen me zeggen, dan zijn ze tenminste eerlijk en gaan ze er geen smoesjes van maken. Oke misschien bot, misschien niet leujk op dat moment, maar weet ik wel waar ik aan toe ben.
Daar gaat je zelfvertrouwen
Oud 16-10-2002, 19:50
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Daar gaat je zelfvertrouwen
Inderdaad!

Het zal nu allemaal wel pijn doen. Das vervelend! Maar het zal je nog vaker overkomen en ik denk dat je er alleen maar van leert en 'wijzer' door wordt hoor.
'T komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 16:51
Loezzel
Loezzel is offline
Jah, en dat jongens je niet meteen laten weten dat ze je niet leuk vinden als ze met je zoenen ofzo, is omdat ze jou op dat moment een leuke meid vinden en op dat moment willen uitproberen of er meer in zit. En tsjah, als het niet zo is... dan is de enige oplossing het uit te maken.
Wees blij dat ze het trouwens nog zo uitmaken! Beter toch dan "Ieh, wat ben jij tegengevallen zeg. Ik heb nog nooit iemand gehad die zo dom was als jij..." Als voorbeeldje dan he?
En dan moet ik je nog meer teleurstellen.... je bent pas 14.... het zal je nog wel vaker overkomen...
Oud 17-10-2002, 19:41
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
JC Superstar schreef:
... 'Ik vind je een heel leuk en lief meisje, maar.....'

Yuhk! Waarom moeten jongens dat nu altijd zeggen?
En t is iedere keer een andere 'maar'.
De school, de afstand, de leeftijd. Iedere keer wordt ik aan ut lijntje gehouden, totdat we wat afspreken, dan is het altijd: 'ik heb tog eens nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat...'
Oeh ik word er gek van. Waarom zeggen ze dat dan nooit meteen als ze ergens problemen mee hebben? dan weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben.

Okeey mensjuhs, sorriej voor dit vage verhaaltje, maar moest er ff uit. (weet ook niet wrom ik dit post)
*heeft liefdesverdriet... again*
xxx
voor de 3e keer? Voor mij is het al 17 jaar lang.......
Reageren

Regels voor berichten