Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, het betekent dus duidelijk niet genoeg voor hun... maar het zal je vast nog wel vaker overkomen denk ik..
En waarom ze dat niet gewoon gelijk zeggen..? Ik denk omdat ze je niet willen kwetsen ofzo..? Daarom zeggen ze dat het aan andere factoren ligt, zoals de afstand of je leeftijd, maar in feite voelen ze dus gewoon niet genoeg voor je.. Denk ik, want als je iemand echt leuk vindt, en je bent verliefd op iemand, dan maakt de leeftijd en de afstand niet zo veel meer uit.. of het is meer een praktische overweging.. mjah je snapt wel wat ik bedoel...
||
Citaat:
*kijkt naar leeftijd....* Onee, dat kan niet...
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Jah, en dat jongens je niet meteen laten weten dat ze je niet leuk vinden als ze met je zoenen ofzo, is omdat ze jou op dat moment een leuke meid vinden en op dat moment willen uitproberen of er meer in zit. En tsjah, als het niet zo is... dan is de enige oplossing het uit te maken.
Wees blij dat ze het trouwens nog zo uitmaken! Beter toch dan "Ieh, wat ben jij tegengevallen zeg. Ik heb nog nooit iemand gehad die zo dom was als jij..." Als voorbeeldje dan he? En dan moet ik je nog meer teleurstellen.... je bent pas 14.... het zal je nog wel vaker overkomen...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|