Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Is wat ik zei zoooo ongelofelijk voor woorden dan? Kunnen jullie nu niet geloven dat wat ik voelde zo'n invloed op me had? Ik weet zelf ook heus wel hoe statisch iets voelt hoor!! Nu ja in ieder geval "hartelijk bedankt" om deze serieuze topic zo om zeep te helpen.
|
Tip: LEES de geposte dingen eens goed misschien!
![]() Blessings
|
En ohw Wicce zou je deze topic maar kunnen sluiten?? Dr komt toch probably nix zinnigs meer te staan . En heb geen zin om "ruzie" te gaan maken hier.
Blessings
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij een museum ofzo hele tijd met je hand om plastic ketting gaan. Dan iemand aanraken... Dus bij de veer van een raaf die minstens zo goed geleid als een mens is het ook mogelijk. Maar ik bedenk me dat dergelijke power-surges ook een soort psychologisch effect zijn dat optreedt bij bepaalde emoites.
|
rerisen, neem eens ooit iets in de overweging dat het misschien niet zo kan worden verklaards volgens jou opvattingen.
Je gelooft denk ik te sterk in de heersende wetenschap. Als iedereen dat zou doen, zou er gewoonweg geen wetenschappelijke vooruitgang mogelijk zijn want bepaalde opvatting zouden worden verworpen met bestaande theorieën (statische electriciteit of een psychologische emotie). WAT ALS HET NIET ZO IS?? HET LEVEN IS NIET ZO SIMPEL DAT ALLES KAN WORDEN UITGELED AAN DE HAND VAN DE HEERSENDE KENNIS EN WETENSCHAP. ER IS ZO VEEL MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!! En DAT kan alleen worden uitgelegd aan de hand van nieuwe theorien. En toch vraag ik me af hoe dat komt, dat jij zo overtuigd bent van je eigen stellingen die gebaseerd zijn op de hedendaagse westerse wetenschap. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() Ik hou het in de gaten. dit topic wordt gesloten.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen van kattenverjager/mosquito's vragenvragen | 42 | 06-11-2014 21:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran - VS Supersuri | 440 | 23-04-2007 11:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse teksten Pool | 2 | 06-11-2005 10:42 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VS ontpoppen zich gevaarlijk: meer kernwapens Gatara | 52 | 30-04-2003 14:47 | |
Seksualiteit |
Hoe lang hou jij het vol? Deliveran©e | 40 | 31-10-2002 10:39 |