Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
We zien elkaar ongeveer elke week, soms elke 2 weken. Gaat nu al 1 jaar, 4 maanden en 8 dagen goed. Dus 't ligt er maar inderdaad aan hoeveel moeite en tijd je eigenlijk *echt* over hebt voor een relatie. (Oh ja, nee ik heb geen auto/rijbewijs. Heb nog even geen zin om me op de autowegen te begeven.) |
![]() |
|
Ik zou het zelf niet doen, omdat ik daar niet goed tegen kan. Het is ontzettend duur, onhandig, je bent de heeele dag/weekend kwijt, je kan nooit zomaar eventjes langs, en je woont zo gescheiden dat het moeilijk is om elkaars vrienden te leren kennen etc. Als je je rot voelt, wil je bij hem zijn, maar dat kan dan niet, want hij woont zo ver weg. Ik doe het niet meer, het is zo onhandig en duur.
|
![]() |
|
Het kan natuurlijk wel, maar het lijkt mij geen wenselijke situatie.
Je hebt altijd maar de 'plicht' om elkaar in de weekenden te zien. Je kunt nooit een keer door de week bij elkaar 'langswippen' voor een bakkie koffie ofzo. Gezien je leeftijd, 15, heb je niet genoeg geld om elke keer heen-en-weer te reizen. Advies: niet doen.
|
Geld speelt een grote rol. Je moet doen wat jij denkt dat goed is maar je moet er wel rekening mee houden dat jullie op den duur het irritant vinden dat jullie elkaar zo weinig zien en dat al je geld uitgaat naar het reizen.
Het kan goed gaan maar het kan dus ook verkeerd lopen Hoe kan hij trouwens zijn rijbewijs al hebben als hij nog geen 18 is?? |
![]() |
||
Citaat:
ik wou dat hij het al had.... ![]()
|||
Citaat:
Je kunt mij niet wijsmaken dat een meisje van 15 niemand binnen een straal van 50 kilometer kan vinden die minimaal net zo leuk is. Citaat:
Autorijden is namelijk nog veel duurder dan met het OV reizen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zou diezelfde ook iemand vinden die net zo speciaal is? Die ook van haar houdt? Het gaat niet alleen maar om 'leuk vinden' .. ik kan zo de stad inlopen en meisjes zien die er leuk uitzien, maar speciaal zijn ze niet. Ze doen me niks .. als ik dan toch iemand tegen kom die wel een indruk op mij achterlaat, iemand die van het zooitje in mijn hoofd helemaal een warboel maakt ![]() ![]() Daarnaast heb ik een auto ![]() ![]() Citaat:
![]() *gaat weer verder met opruimen van kamer* |
![]() |
||
Citaat:
En de reistijd is met de auto gewoon minder lang want de afstand tussen zeg maastricht en Amsterdam is hetzelfde als Oldenzaal-Geleen (beiden 217 km) maar A'dam Maastricht doe je maar 2,5 uur reizen over en Oldenzaal-Geleen bijna 4 uur. Dat wil dus zeggen dat je met de trein een omweg neemt....
|
Hmm ik herken veel in je threat.
Ik ben zelfs 17 en mn vriend wordt in november 18.. Ik woon in weert (midden-limburg) mn vriend in enschede. Jammer genoeg ben ik dit jaar net niet geslaagd, anders had ik ook een ov. Mn vriend krijgt er in januari pas een. Maar wat ik je wil zeggen is. Geld is voor ons geen probleem, ja de reizen naar enschede zijn duur, ik moet er hard voor werken, en ja de trein verbinding naar enschede is bagger.. Maar als je echt van elkaar houdt.. moet dat kunnen ! Ik ga nu 4 maanden met mn vriend. We hebben nu het probleem dat de familie het genoeg vindt en dat ze vinden dat ik te ver weg woon en mn vriend alleen maar tot last ben. Maar hij vindt van niet ! En ook hier komen we uit, hij komt morgen naar weert.. blijft hier een week. Ik zou niet weten wat ik zonder hem moet doen. Als ik jou was, zou ik niet langer twijfelen ! Als je echt wat voor hem voelt.. ga er dan voor ! Laatst gewijzigd op 01-08-2002 om 12:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit kan absoluut egt geen groot probleem zijn, mijn ex woonde 3 á 4 uur trein/bus reizen van me vandaan, en dat GING goed >>> tot mjah, laten we het daar niet over hebben. Maar iig.. het meisje waar ik op het moment nogal gek van ben, en zij blijkbaar ook van mij
![]() ![]() |
![]() |
|
Hm, ik vind dat je voor je zelf moet overwegen of jij het er voor hebt, dat geen nadeel hoeft te zijn om zover bij elkaar vandaan te wonen. Kijk, doelend op een liefdesrelatie is het heel lastig, maar als je gewoon vrienden blijft en elkaar een paar keer per maand komt opzoeken zie ik geen problemen.
Voor een liefdesrelatie is het ingewikkelder, je staat niet zo in een paar minuutjes bij hem op de stoep, en hij ook niet bij jou. Als jij denk dat dit niet nodig is, dan kan het best 'goed' gaan, voorlopig. Ik zelf zou er heel veel moeite mee hebben...
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmm, qua persoonlijkheid zou ik het wel kunnen denk ik, ik ben vrij rustig en vind het niet erg om lang in de trein te zitten, maar ik denk dat het qua tijdsindeling de komende tijd gewoon niet meer zou werken...het academisch jaar staat weer voor de deur, activiteiten met de vereniging enz enz
|
![]() |
|
Ja, vooral de tijdsbesteding aan het college en andere vrienden, sport enzo waar je allemaal weer tijd voor vrij moet maken lijkt mij moeilijk te combineren met een liefdesrelatie op lange afstand...
|
![]() |
ik ken het probleem, ik woon in kampen en hij in kerkrade (4 uur treinen) enne tsja, ik ben 16 en hij 18 krijgt na zomer ov en ik niet, met kortingskaart kosten 2 enkeltjes samen toch 30 euro en das wel errug vee als je ook geen baantje hebt...
toch is het al 7 maanden goed gegaan maarja, hij heeft het er errug moeilijk mee (ik ook wel maar hij meer) kijk je kan het altijd proberen maar misschien moet je er ook nietaan beinnen scheelt tijd en geld, voor de een is het wel te doen de ander niet is gewoon persoonlijk.... sterkte margreet |
![]() |
|
zo ik ga even uppen want ik ben er nog steeds niet uit.
Heb er wel heel veel over nagedacht enzo en ben er deze week 2x heengegaan met een zomertour maar dan wel vanuit mijn vriendin in Den Haag, en dan is het maar 2,5/3 uur met de trein. We hebben wel gezoend enzo en het was weer heel lief. ik up even ^^
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
In ieder geval, om ontopic te blijven, volgens mij is het de vraag of jullie het waard vinden om ondanks de afstand iets met elkaar te beginnen.
||
Citaat:
en ontopic: ik zou het het waard vinden, maar hij is er zo onduidelijk over!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja als jullie er allebei voor gaan en dat allebei kunnen, dan waarom niet.. Moet je allebei wel ''zeker" van elkaar zijn en elkaar kunnen vertrouwen, anders schiet het niet op..
En bedenk ook dat je elkaar dus weinig ziet, alleen in het weekend! Ik zie mijn vriend ook alleen in het weekend, omdat hij door de weeks studeert in Utrecht (ik woon ook in Limburg) maar hij is in het weekend gewoon thuis en in 5 minuten fietsen ofzo ben ik bij hem thuis of hij bij mij, we kunnen altijd bij elkaar langs fietsen, maar jullie moeten dan eerst nog 4 uur reizen voordat je elkaar ziet.. Het is aan jezelf om te beslissen of je dat wilt, sommige mensen vinden dat juist fijn als ze die vrijheid hebben en anderen die zien hun vriend liever zo veel mogelijk.. Er zijn hier zelfs mensen van wie de vriend of vriendin in het buitenland woont! ![]() ![]() Er zijn zoveel mogelijkheden tot communicatie; telefoon, mail, sms, msn, enz enz
|
mjah kweet uit ervaring dat het wel moeilijk is... bij mij werkte het niet maar dat was meer om andere redenen uitgegaan dan om die reistijd... wat al genoemd is is dat je er meteen zown dagje van moet maken, niet ff langs kunt gaan... maar voor mij zelf was het juist heel goed ik kon heel veel contact op dat moment juist niet hebben... ach als je het allebei echt wilt dan oet je er voor gaan natuurlijk...
||
Citaat:
|
Mijn vriend woont bijna 1000 km weg - in Newcastle.
We zien elkaar volgende week. Ik wilde naar Newcastle maar dat bleek te duur, dus komen we allebei naar Londen voor een lang weekend. Een vriend huist ons in z'n logeerkamer. ![]() 't is toch voornamelijk een kwestie van of je er tegen kunt. Wij zijn allebei 20 en hebben allebei al eens eerder een langeafstandsrelatie gehad. Tot nu toe heb ik er niet veel problemen mee. We spreken elkaar veel, en het is nou niet dat ik gek word als ik hem niet zie. Om zoiets te laten lukken moet je een soort hardheid hebben, een "hij is er nu niet maar ik moet toch gewoon door met m'n leven" gevoel. Ik vind het heerlijk om Sean te zien, maar ik heb ook nog steeds m'n eigen leven om draaiende te houden, en dat weet hij. Net zo goed als ik het hem niet kwalijk neem als 'ie lekker een avondje gaat gamen met z'n vrienden en mij doordoor een dagje niet online kan spreken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Even ter informatie: Ik heb tien keer liever een relatie met nare man dan met een zielig figuur als jij... Citaat:
Waarom ga ik hier ook eigenlijk op in..? *zucht* |
![]() |
|
hey gozer wil je vechte? voor het ziekenhuis in nijmege ! kom maar op als je wilt. voor het ziekenhuis zodat ze je meteen kunne afvoeren , breng je vrienden maar mee dan kom ik ook wel alleen
owja voor ik het vergeet om 12 uur het RADBOUT ziekehuis of hoe je het ook scrhijft ik herken je wel aan je poloshirt en hockeystick maar don't worry ik neem een honkbalknuppel mee
Laatst gewijzigd op 26-09-2002 om 21:17. |
![]() |
|
sorry mensjuhs ik was eff off topic maar ik wil zeggen als je om die persoon geeft moet er ervoor gaaaaaan! no matter how far tja ik bedoel natuurlijk neit tot aan canada ofzo want dat zal niet werken maar in nl wel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
De gezelligste L&R meeting van 2008! [13 juni] x-spekkie-x | 435 | 17-06-2008 21:00 | |
De Kantine |
DK meet 11 Verwijderd | 500 | 08-11-2007 21:37 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #106 Verwijderd | 493 | 31-08-2007 14:51 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe lang zijn jullie onderweg? AsianDF | 146 | 24-08-2005 18:03 | |
Liefde & Relatie |
elkaar bellen noa-zut | 49 | 08-06-2005 12:19 |