Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 14:52
dooiegast
dooiegast is offline
Mijn vriendin en ik hebben een probleempje en een vraagje. Al sinds juni is het zo dat zij bij het neuken gaat bloeden. Het is vers bloed en niet van ongesteldheid ofzo. Ik dacht er ook aan dit op het Sexualiteitforum te posten maar ik doe het hier want het probleem ligt dus niet bij de sex, die vinden we dus zo leuk en lekker dat we het ondanks dit probleem nog regelmatig doen. Voor die tijd deden we het ook al en toen was het probleem er niet. Het is zo dat na het neuken er samen met het sperma (we doen het zonder condoom) ook bloed naar buiten komt. Het doet verder geen pijn bij haar en er is geen onprettig gevoel. We dachten dat het misschien een geslachtsziekte zou kunnen zijn maar we zijn elkaar eerste keer. Ik heb het nog nooit met een ander meisje gedaan en ik vertrouw haar ook volledig. Nu heb ik geleerd dat geslachtsziektes ook van een handoek e.d. kunnen komen dus we houden er rekening mee. Een doktersbezoek is voor ons zeker een optie. Dus ga niet alleen posten: 'ga naar de dokter', want ik vraag het dus eerst hier op Scholieren.com. Het is opzich best irritant dat het elke keer gaat bloeden, zeker voor mijn vriendin. Het kan dus ook niet gezond zijn, dus we hebben dit graag opgelost.

De vragen: wie heeft hier ervaring mee en wie weet misschien wat dit is, wie heeft er misschien een oplossing of heeft andere aanwijzingen die ons helpen? Alvast bedankt voor jullie reacties...

dooiegast
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:11
Desp
Desp is offline
Zelf heb ik ook de eerste drie a vier maanden na mijn eerste contact telkens opnieuw gebloed, niet enorm veel, maar wel een beetje. Ik maakte me niet echt zorgen, omdat het dus geen pijn deed ofzo, nam aan dat het van het maagdenvlies was, dat telkens weer eventjes een beetje losscheurde. Na die drie/vier maanden was het dus ook ineens over, bloedde helemaal niet meer.... Later ook nooit meer gedaan...

Ik weet niet hoeveel ze bloed en of ze het ná de sex ook nog een tijdje doet?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:50
dooiegast
dooiegast is offline
Citaat:
Desp schreef:
Zelf heb ik ook de eerste drie a vier maanden na mijn eerste contact telkens opnieuw gebloed, niet enorm veel, maar wel een beetje. Ik maakte me niet echt zorgen, omdat het dus geen pijn deed ofzo, nam aan dat het van het maagdenvlies was, dat telkens weer eventjes een beetje losscheurde. Na die drie/vier maanden was het dus ook ineens over, bloedde helemaal niet meer.... Later ook nooit meer gedaan...

Ik weet niet hoeveel ze bloed en of ze het ná de sex ook nog een tijdje doet?
Dat is het in ieder geval niet. Voor die tijd deden we het al heel lang en toen was het probleem er niet. In ieder geval bedankt.

dooiegast
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:16
Gatara
Gatara is offline
Misschien is er ooit een schaafwondje ontstaan en wordt dat nu iedere keer weer geirriteerd (en gaat het dus steeds weer open)...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:02
dooiegast
dooiegast is offline
Citaat:
Gatara schreef:
Misschien is er ooit een schaafwondje ontstaan en wordt dat nu iedere keer weer geirriteerd (en gaat het dus steeds weer open)...
Dat denk ik niet, het zou toch echt moeten helen. Vooral daar binnen. En er is zeker een keer meer dan een week voorbij gegaan dat we het niet deden. Bovendien doet het nooit pijn of iets dergelijks. Maartoch, in ieder geval bedankt.

dooiegast
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 14:55
dooiegast
dooiegast is offline
Ja, ik schop dit topic even omhoog want ik wil toch nog wel wat meer reacties eigenlijk.

dooiegast
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 15:42
DarkCat
DarkCat is offline
Wat ook nog kan, is dat er bij jou iets gescheurt is. Ik heb dat weleens meegemaakt, dat er bloed uit mij kwam na de seks. Ik schrok me rot, maar na nader onderzoek bleek dat bij mijn vriend het-stukje-waar-de-voorhuid-mee-vast-zit ietsje was ingescheurt. Das dus ook nog een optie. En die van het wondje lijkt me ook redelijk. Ik denk niet dat er iets ernstigs is. Als het de hele tijd zo blijft, kun je inderdaad beter naar de dokter gaan.
Oud 21-08-2002, 16:34
dooiegast
dooiegast is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Wat ook nog kan, is dat er bij jou iets gescheurt is. Ik heb dat weleens meegemaakt, dat er bloed uit mij kwam na de seks. Ik schrok me rot, maar na nader onderzoek bleek dat bij mijn vriend het-stukje-waar-de-voorhuid-mee-vast-zit ietsje was ingescheurt. Das dus ook nog een optie. En die van het wondje lijkt me ook redelijk. Ik denk niet dat er iets ernstigs is. Als het de hele tijd zo blijft, kun je inderdaad beter naar de dokter gaan.
Hm, ja. Bedankt. Maar bij mij bloed het niet hoor. Want het is dus bijna elke keer en er is bij mij nog nooit wat gescheurd. Het wondje zou inderdaad wel kunnen maar toch, ik denk echt dat dat het niet is.

dooiegast
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 18:23
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
na nader onderzoek bleek dat bij mijn vriend het-stukje-waar-de-voorhuid-mee-vast-zit ietsje was ingescheurd.
Zoiets is inderdaad mogelijk. Overigens wordt dat stukje huid het toompje genoemd.
Oud 21-08-2002, 20:01
kip
kip is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Zoiets is inderdaad mogelijk. Overigens wordt dat stukje huid het toompje genoemd.
jah dat klopt madat is denkk niej bij dooiegast t gevalletje, want hij heb t elke keer voor n lange tijd. en zo vaak scheurt dat nie. en volgens mij doe dat ook wel pijn enzo denk ik...
Oud 22-08-2002, 14:37
dooiegast
dooiegast is offline
Citaat:
kip schreef:

jah dat klopt madat is denkk niej bij dooiegast t gevalletje, want hij heb t elke keer voor n lange tijd. en zo vaak scheurt dat nie. en volgens mij doe dat ook wel pijn enzo denk ik...
Dankje kip, dat zijn nog eens reacties waar we wat aan hebben. Je hebt inderdaad gelijk, dat het niet mijn penis is weet ik zeker. Met deze post schop ik het topic ook weer omhoog, ik hoop dat er nog mensen posten, we zijn namenlijk nogsteeds niet bij de dokter geweest.

dooiegast
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 15:30
kip
kip is offline
Citaat:
dooiegast schreef:

Dankje kip, dat zijn nog eens reacties waar we wat aan hebben. Je hebt inderdaad gelijk, dat het niet mijn penis is weet ik zeker. Met deze post schop ik het topic ook weer omhoog, ik hoop dat er nog mensen posten, we zijn namenlijk nogsteeds niet bij de dokter geweest.

dooiegast
jah, tnx dude... dokter is denk ik toch wel slim plan hoor. hm, t klinkt niezo heel erngstig maar er zou toch iets best wel fout kunne zitte. toch maar zo snel mogelijk nachecken lijkt mij. maargoe, succes iig.
Oud 24-08-2002, 19:03
stella
stella is offline
ik weet dat je niet echt op deze reactie zit te wachten maar : ga naar de dokter met haar.
een wondje zou het namelijk inderdaad niet kunnen zijn denk ik want dat zou ze voelen en zou na een bepaalde tijd ( vooral als jullie het ff een weekje niet gedaanhebben) weer gaan helen.
dat jou toompje geschuerd zou zijn sluit ik al helemaal buiten want dat zou jij dat op een gegevn moment wel gemerkt hebben.
het enigste waar ik nog op kan komen is dat als jullie neuken dat je penis tegen haar baarmoedermond 'opbeukt' zegmaar.
dit hoeft niet per se pijn te doen bij een meisje, maar kan wel gaan bloeden.
of dit het geval is kun je goed testen door het een keer op zn hondjes te gaan doen.
als het dan meer of heftiger bloed denk ik dat je het probleem dus gevonden hebt....maar nu nog de oplossing
en die kun je het beste bij je huisarts vinden...of bij die van haar.

sorry maar dat is echt het enigste advies dat ik je geven kan.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:39
dooiegast
dooiegast is offline
Ik was dit topic al helemaal vergeten, het stond alleen nog in mijn bookmarks vandaar dat ik er weer ben. Het probleem is helemaal opgelost. Sinds meer dan 2 maanden is er eigenlijk niks meer aan de hand. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

dooiegast
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 20:38
Roos
Roos is offline
Fijn dat 't opgelost is. Ik zat inderdaad ook te denken aan een wondje bij jou. Als je het een keer met condoom doet, kan je dan zien of het bloed aan de binnenkant of buitenkant zit.

Regels voor berichten