![]() |
||
![]() |
Citaat:
dooiegast |
![]() |
|
![]() |
Wat ook nog kan, is dat er bij jou iets gescheurt is. Ik heb dat weleens meegemaakt, dat er bloed uit mij kwam na de seks. Ik schrok me rot, maar na nader onderzoek bleek dat bij mijn vriend het-stukje-waar-de-voorhuid-mee-vast-zit ietsje was ingescheurt. Das dus ook nog een optie. En die van het wondje lijkt me ook redelijk. Ik denk niet dat er iets ernstigs is. Als het de hele tijd zo blijft, kun je inderdaad beter naar de dokter gaan.
||
![]() |
Citaat:
dooiegast |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dooiegast |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik weet dat je niet echt op deze reactie zit te wachten maar : ga naar de dokter met haar.
een wondje zou het namelijk inderdaad niet kunnen zijn denk ik want dat zou ze voelen en zou na een bepaalde tijd ( vooral als jullie het ff een weekje niet gedaanhebben) weer gaan helen. dat jou toompje geschuerd zou zijn sluit ik al helemaal buiten want dat zou jij dat op een gegevn moment wel gemerkt hebben. het enigste waar ik nog op kan komen is dat als jullie neuken dat je penis tegen haar baarmoedermond 'opbeukt' zegmaar. dit hoeft niet per se pijn te doen bij een meisje, maar kan wel gaan bloeden. of dit het geval is kun je goed testen door het een keer op zn hondjes te gaan doen. als het dan meer of heftiger bloed denk ik dat je het probleem dus gevonden hebt....maar nu nog de oplossing ![]() en die kun je het beste bij je huisarts vinden...of bij die van haar. sorry maar dat is echt het enigste advies dat ik je geven kan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloedend tandvlees Verwijderd | 22 | 16-12-2007 21:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane Methuselah | 500 | 17-01-2007 11:41 | |
Seksualiteit |
Snel bloeden van vagina miekmuis | 22 | 16-09-2004 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |