Advertentie | |
|
![]() |
|
jaah maar juliie kunnen het ook nie zelf bepalen...wat nou als die leuke jongen het daar niet mee eens is??
en als jullie bang zijn ruzie te krijgen over een jongen, zouden jullie er misschien beter aan doen om die gozer te vergeten en geen ruzie riskeren
|
uhmz, als je vriendin een vriend heeft, maar op een ander verliefd is, dan moet ze het denk ik eerst maar uitmaken met die andere jongen..
En dan moeten jullie maar gaan uitvechten wie hem mag hebben.. ![]() pffhhh jullie kunnen dan wel allebei op dezelfde jongen verliefd zijn, maar wie zegt hij dat hij op een van jullie twee verliefd is?? Dus zolang jullie dat niet weten maakt het toch niet uit dat jullie allebei op dezelfde zijn?? Mjah als hij op een van jullie is, dan heeft die ene geluk.. Tja je kunt niet veranderen op wie iemand verliefd wordt hoor..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een problemen toch weer voor een meisje van 13..
![]() Denk eens na. Je hebt een vriendin die een vriend heeft maar verliefd is op een ander? Jij bent ook verliefd op die jongen. Je gaat er nu al vanuit dat je ruzie gaat krijgen om die jongen, terwijl je nog niet eens weet of die jongen uberhaupt één van jullie leuk vindt... Damn! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ouder meisje in een zich langzaam ontwikkelende (liefdes)relatie TOMMYHILFIGERRR | 14 | 27-12-2014 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Ideeën Saarah | 39 | 15-06-2004 14:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Liefde & Relatie |
ik ben verliefd op een meisje... iebke* | 43 | 13-07-2003 10:04 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |