Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2002, 18:46
steentje
steentje is offline
hoeveel ECHTE vrienden hebben jullie?

Ik heb er namelijk 2 en dat vind ik genoeg, maar denk soms toch of dat niet wat weinig is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2002, 18:52
Denise84
Denise84 is offline
onder echte vrienden versta ik mensen die heel veel van mij weten en waar ik altijd op terug zou kunnen vallen. En dat zijn er 3 / 4 (eentje is eigenlijk wel een echte vriendin, maar kent me minder goed dan de andere 3) van de middelbare school.
Oud 15-10-2002, 18:52
PardonMe
PardonMe is offline
Ik ben er nog niet helemaal uit hoeveel echte vrienden ik nou eigenlijk heb. Maar dat zal vanzelf ooit wel blijken denk ik
Iig zeker 1 goede vriendin, waar ik goed mee kan praten en we begrijpen elkaar gewoon goed.. Echt heel fijn
en nog andere vriendinnen waar ik ook goed mee kan opschieten enzo..

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 18:53
Verwijderd
kan ik op twee handen niet tellen...

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 19:07
lieve
lieve is offline
Wel 1 echte vriendin!
En ja, ik vind dat wel weinig!! Want als je dan wil uitgaan en ze kan niet .. tja, daar sta je dan! Ik bedoel, ik kan wel met die andere vrienden uitgaan,... maar die laten me nogal vlug alleen staan .. en hebben dan ook weer HUN vrienden!

Maar .. ik kan er ook nie aan doen hé! Ik probeer zoveel mogelijk vrienden te maken, maar da is ook nie gemakkelijk!
En ik ben wel een sociaal meisje, maar toch...!
Oud 15-10-2002, 19:31
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb veel goede vrienden, waar ik goed mee kan opschieten. Maar ik heb denk ik 1 echte goeie vriendin, tegen haar kan ik alles vertellen, met haar kan ik overal over praten en ik erger me ook niet aan haar....
Oud 15-10-2002, 19:37
martijn1985
martijn1985 is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=245376

>> hij is nog maar twee dagen oud, nu al een nieuw topic?

ontopic: 2 echte vrienden.
Oud 15-10-2002, 20:40
fake_koen
fake_koen is offline
Dat zijn er 2---> Maar eigenlijk tellen ze voor 4. Ik kan wel zeggen dat zonder die 2 mensen m'n leven er een stuk anders had uitgezien. Veel rommeliger en veel saaier. Ik kan alles aan ze kwijt. Deep respect for my "two". Love ya'!

Check out De officiële Site van m'n band: Fake (check out de html-site want de flash is al een tijdje niet ge-update) Adios Versitas! Fake_Koen!!

Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 21:31.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 21:58
Brainiacus
Brainiacus is offline
Gewone vrienden? Meer dan genoeg.

Echte vrienden? 1... misschien zelfs geen. Maar ik baken met de lijn tussen gewone vrienden en echte vrienden wel een heel klein hoekje af...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 21:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Echte vrienden?
geen
Oud 15-10-2002, 22:03
coecie
coecie is offline
dat is net zo'n stomme vraag als mijn moeder me laatst vroeg
'hoeveel mensen wil je op je feestje?' ja... als je je vrienden moet gaan tellen of benoemen... je slaat er altijd per ongeluk dan wel een over die d'r eigenlijk ook bijhoort... ik scaht een stuk of 10, 12 echt echt goede vrienden? da's zo kut, want je kunt ze nooit allemaal goed onderhouden, zekor niet als de helft t niet met elkaar kan vinden... maarach
Oud 16-10-2002, 02:21
GRRR
GRRR is offline
3
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 03:15
chardros
chardros is offline
ik heb 3 die hard vrienden. Vrienden die altijd voor mij klaar staan en ik voor hen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 07:02
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
ik heb volgens mij geen close friends.
Mede omdat ik 'toestemming' moet geven om ze close te laten komen en ik nog niet iemand heb gevonden die het 'waardig' is. Heb wel erg veel leuke vrienden waarmee ik leuke dingen kan doen...

Maar ik heb close friends ook niet zo erg nodig. Ik leef al een paar jaar alleen (niemand die dicht bij me staat) en het lukt best.
Oud 16-10-2002, 07:09
Verwijderd
mijn vriend is mn enige echte vriend.
verder ga ik nog wel met wat meiden en jongens om, maar echte vrienden...nee
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:05
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
mijn vriend is mn enige echte vriend.
verder ga ik nog wel met wat meiden en jongens om, maar echte vrienden...nee
Zo'n soort gevoel heb ik soms ook, maar ik weet dat dit toch niet helemaal waard is.
Nu heb ik sowieso 3 goede vrienden. Ook al heb ik ze allemaal via internet leren kennen. Ik ken ze ook al IRL en het zijn fantastische mensen
Op school heb ik ook wel vrienden, maar geen vrienden die superclose zijn. Ik ga er wel leuke dingen mee doen, en ook in de klas kan ik leuk met ze praten, maar close kan ik ze niet noemen. Tot voor de zomervakantie van 2001 had ik ook een 'beste vriendin' maar die is gigantisch veranderd. Ze kan niet serieus een gesprek met me houden, kan alleen nog maar naar jongens kijken (ook al heeft ze zelf een vriend) en haar beeld van mij is dusdanig verpest dat ik het niet meer m'n beste vriendin noem..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:13
Evito
Evito is offline
Geen...meer...

Tenminste geen die ik de afgelopen 4 maanden heb gezien
Ik had wel een hele goede vriend maar die is wel veranderd enzo en we zien elkaar verder ook nooit meer

Ach, wat boeit het ook.
Ik ben-
gelukkig met
mijzelf
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:24
Verwijderd
Ik zie - behalve familieleden - geen enkel mens regelmatig genoeg om het een echte vriend of vriendin te noemen.

Heb hoogstens een paar mensen op MSN met die ik redelijk goed kan opschieten, maar in realiteit: nee.

Ik denk dan dat al met al mijn zusje nog degene is die mij het beste kent en waar ik ook het idee bij heb dat we er voor elkaar zijn. Maarjah, daar is familie voor..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 12:27
Verwijderd
Ik ben een twijfelgeval Ik heb vier vriendinnen, die ik echte vriendinnen noem. Alleen met 1 daarvan groei ik eigenlijk een beetje uit elkaar en ik weet niet hoe lang ik haar nog 'vriendin' kan noemen... En een ander praat ik eigenlijk nooit zo mee... Ja wel praten, maar niet écht praten. Zij laat behalve haar vriend geen mensen zo dicht bij zich komen... ik beschouw haar wel als vriendin en zij mij ook, maar het is toch anders dan bij mijn andere vriendinnen...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:18
Piccola
Piccola is offline
Ik weet het niet.. Ik sta er ook niet echt open voor, geloof ik.
Mjah, ik heb over dit laatst nog een heel gesprek gehad met mijn moeder. Het is lastig om dit goed uit te leggen.
Er zijn bijvoorbeeld 2 meiden waarbij ik nu al 5 jaar in de klas zit. Ik weet dat zij er altijd voor me zijn, dat ze naar me luisteren als ik iets heb, met me meeleven, leuke dingen met me willen doen en blabla. Maar toch sta ik er niet helemaal open voor. Op de 1 of andere manier hou ik ze altijd een beetje op afstand en ik weet niet waarom. Ik laat ze niet te dichtbij komen. Soms heb ik echt het gevoel van dit zijn 2 echte vriendinnen, maar soms heb ik dat gevoel ook totaal niet en heb ik meer het idee dat ze me zo zouden kunnen laten vallen enzo.
Nou ja, dit is in ieder geval nog moeilijker uit te leggen dan ik dacht! Ik weet dat het aan mij ligt en niet aan hen, want zij doen echt hun best enzo. Ach, laat maar!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Echte vrienden bestaan niet.
Maar mijn vriendje is tevens mijn beste vriend, en daarbuiten heb ik 3 'gewone' vriendinnen. Verder zie ik familieleden van mij en mijn vriendje ook als vrienden. Zij zijn tenminste oprecht geinteresseerd, dat kan ik heel erg waarderen. De rest is toch maar schijn.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 14:19
*black rose*
*black rose* is offline
2 en daar ben k blij mee
Oud 16-10-2002, 14:23
ZHAzha
ZHAzha is offline
ik heb 1 goeie vriendin en 1 goeie vriend.. en verder nog wat vrienden.. en een paar meisjes van school waar ik steeds closer mee wordt.. maar mijn echte allerbeste vriend is mijn vriend.
Oud 16-10-2002, 14:35
kastdeur
kastdeur is offline
ik heb 1 beste vriendin, ken ik al heel wat jaartjes, veel samen meegemaakt etc., daarnaast heb ik sinds ongeveer 3 jaar een hele goede vriendin van mijn huidige opleiding. en mijn vriendje reken ik ook mee als echte vriend.
komt er dus op neer dat ik drie echte vrienden heb, waar ik helemaal mezelf kan zijn, mee kan ouwehoeren, goed mee kan praten etc.etc.

daarnaast heb ik nog wat (school)/vrienden en kenissen

ik ben tevreden
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 15:26
Verwijderd
hmz.. Ik weet niet goed wat ik als echt goede vrienden definieer eigenlijk.. Ik heb in ieder geval 1 vriendin van wie ik weet dat ik daar echt altijd bij terecht kan en die ook altijd bij mij terecht kan en gewoon heel goed voelt enzo..

Verder heb ik nog zo'n 3 a 4 vriendinnen met wie ik goed op kan schieten en bij wie ik ook wel terecht zou kunnen maar niet echt naar toe ga. Het zijn ws wel echte vriendinnen, alleen kweetniet.. kan ik ze nooit helemaal toelaten. Heb met sommige toch best wel heel erge kutperiodes meegemaakt en ze hebben me echt opgevangen, en dan periodes is het weer minder en dan weer meer..

Ik heb eigenlijk nogal verschillende soorten vrienden denk ik. Ik heb er ook een aantal die ik ken via internet en die heel erg vertrouwd en fijn voelen, maar die ik bijna nooit zie door de afstand. Dan zijn er ook mensen zoals vriendinnen van mn moeder en familie die heel close zijn maar dat noem ik toch niet mijn echte vrienden.

Dan zijn er nog sommige jongens, waarvan ik weet dat als ik bij hen aan zou kloppen ze er altijd voor me zouden zijn, ookal zie ik sommigen echt helemaal nooit..

ja, zoiets is zo moeilijk te benoemen, en waarom zou ik dat ook doen eigenlijk. Ik weet wanneer naar wie te keren en wat ik aan iedereen heb, en heb mensen waar ik bij terecht kan, das voldoende.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2002, 15:42
Tox
Tox is offline
Echte vrienden, dus niet ook nog gewoon vrienden 11
(10 in mijn vrienden groep en 1 buiten mijn vriendengroep)

Yeah Bikkels Rule en chille
Oud 16-10-2002, 17:23
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
fake_koen schreef:
Dat zijn er 2---> Maar eigenlijk tellen ze voor 4. Ik kan wel zeggen dat zonder die 2 mensen m'n leven er een stuk anders had uitgezien. Veel rommeliger en veel saaier. Ik kan alles aan ze kwijt. Deep respect for my "two". Love ya'!

eey koentje!!
Hehe. ... eindelijkw at gepost hiero? GEzellig!

maarehmzz.. ik heb veel goede vriendinnen.. waar ik gwoon weet dat ik bij ze terecht kan..
Op het moment zijn vrienden zuper belangrijk..
maar echte... ehmzz 5
Oud 16-10-2002, 17:29
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb 2 vriendinnen waar ik echt altijd op terug kan vallen als ik het moeilijk heb. k Zie allebei niet zo heel veel meer en daar baal ik best van, maar ik weet dat die vriendschap er toch wel is.
Verder mijn vriend natuurlijk ook, met hem kan ik alles bespreken en hij zal er altijd voor mij zijn, ook als het uit gaat.
Oud 16-10-2002, 21:22
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm 5, een deeltje van mijn vaste vriendengroep die ik al ken vanaf de basisschool.....dat zijn mijn ECHTE vrienden
Oud 17-10-2002, 20:08
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
onder echte vrienden versta ik mensen die heel veel van mij weten en waar ik altijd op terug zou kunnen vallen.
Als je het zo zou bekijken, zou ik het niet weten of ik die wel heb. Maar dat soort dingen blijkt pas als je ze hard nodig hebt.
Oud 17-10-2002, 20:35
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
onder echte vrienden versta ik mensen die heel veel van mij weten en waar ik altijd op terug zou kunnen vallen.
Als je het op die manier ziet, dan heb ik er denk ik een stuk of 5 / 6
Oud 17-10-2002, 21:18
ABrules
ABrules is offline
niemand weet veel van mij, maar ik heb toch goede vrienden waar van ik weet dat ik op ze kan vertrouwen, of ik er ook echt ooit gebruik van maak is ten 2e natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 22:37
Revelation15
Revelation15 is offline
1 ^_^
Oud 18-10-2002, 07:28
sas_andrea
sas_andrea is offline
2 echte vrienden (oa mn vriendje) en nog een echte vriendin. 3 in totaal dus en dat vind ik zat. Ik moet niet bij iedereen met mn verhalen komen aanzetten.
Reageren

Regels voor berichten