![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nou ik hoop voor je dat er serieuze reacties gaan komen
![]() Helaas kan ik er weinig over zeggen... Kijk als vrouw zal je geen anale sex hebben als je daar niet op de 1 of andere manier van geniet lijkt me zo. Ik kan me goed voorstellen dat het lekker kan zijn, maar heb het nog nooit gedaan. Ik denk dat het voor een jongen lekkerder is, vanwege stimulatie van de...prostaat ofzo ![]() |
![]() |
|
niet dat ik het geprobeerd heb ofzo...maarre ik denk dat het voor de man fijner is omdat het 'strakker' is....
nouja je weet wel wat ik bedoel ofniet? ![]() kan me niet egt voorstellen dat een vrouw het lekker vind om in haar darmen geroerd te worden door een luid hijgende vent....maarja iedere zijn smaak he ![]()
||
Citaat:
![]() Voor mannen schijnt het heel erg strak te zijn en daardoor erg stimulerend Voor vrouwen is het idee dat je het doet erg opwindend en er zit dan wel geen g-spot in je endeldarm, maar er zitten toch genoeg zenuwuiteinden om het geheel tot een zeer plezierige ervaring te maken ![]()
|
nou... ik heb het met m'n ex wel 's gedaan. Ik vond het wel spannend, maar erg pijnlijk. We zijn er dus niet mee doorgegaan. Wel jammer, want hij vond het heel erg lekker. Misschien met meer glijmiddel dat het wel gaat, ofzow? Ik zou zeggen: probeer het eens!
||
![]() |
Citaat:
Nee Roelof jij niet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriend en ik hebben het kort geleden voor het eerst anaal gedaan. We vonden het allebei erg lekker. We hadden voldoende glijmiddel gebruikt, waardoor het geen pijn bij mij deed. Het voelt wel heel anders dan vaginaal neuken, en ik zou er ook niet van kunnen klaarkomen, maar het was écht lekker! En bovendien kan je vriend of jijzelf je clitoros heel goed met z'n/je vingers stimuleren
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Omdat je die stukjes zo lekker door je hele endeldarm voelt en je bent ook nog eens in 1 klap van je kontkorst af!
[serieus] Ik vraag me ook af wat voor een troep je daar van krijgt en of je daar als jongen zijnde wel van klaar kunt komen. Het lijkt me geen stimulerende gedachte dat je in iemand aarsch zit te penetreren ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maarja je moet t zelf maar proberen voordat je dr een mening over kan hebben vind ik |
![]() |
||
Citaat:
![]() *'I'he Prophet, die zich erg afgewezen voelt*
||
Citaat:
Simba - die zich afvraagt of hij hiermee wel iets zinnigs aan deze thread toevoegt
|
ik vond het een kutgevoel
![]() nee even serieus, ik vond het niet lekker... het was gewoon om het een keer te proberen, maar ik vond het gewoon heel raar aanvoelen. niet lekker. ik kan het niet echt omschrijven. mijn vriend vond het wel lekker... maar voor mij was het echt zo'n "eens maar nooit meer" ervaring.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Je mag me natuurlijk altijd toevoegen op msn, hehe.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je het eerst gewoon echt een keer moet proberen, voordat je er over kan oordelen. Ik had namelijk ook verwacht dat het pijn zou doen... Wat dus bij mij totaal niet het geval was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() met me vriendin dus he
|
t'is wel okee hoor
![]() een beetje gek ofzo, als je t voor t eerst doet, maar eigenlijk best lekker. t moet gewoon goed glijen, want ik kan me voorstellen dat als je het zonder glibberig spul doet, het erg pijnlijk kan zijn. een keer toen ik vet stoned was, bedacht ik me het volgende: misschien is het wel lekker omdat... (hmm... dit is misschien niet zo geschikt om hier neer te zetten maartoch) ken je dat hele opgeluchte gevoel als je gepoept hebt? dat gevoel heb je zegmaar ook... maar da's niet echt wat er lekker aan is, om eerlijk te zijn, maar het was een gedachte die ik ooit heb gehad... (deze reactione is nog vager dan die ander.. mkay)
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die voor alles wel een tegenoplossing heeft*
||
Citaat:
![]()
|
|