Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je het uitmaakt dan kwets je hem zowiezo wel.. Toon respect, praat er met hem over en leg uit waarom je het uitmaakt, kom niet aanzetten met een lullig 'smoesje' en zeg het gewoon face-to-face, geen emailtjes of smsjes, want dat is dus echt NIET stijlvol! En noem het ook geen dumpen, je maakt het dan wel uit en zet m aan de kant, maar hij is geen afval!! Dus ben eerlijk tegen hem, en probeer het niet stijlvol te doen, maar gewoon eerlijk, dat hij weet waar hij aan toe is.. Ga er niet een mooi drama van maken, want daar heeft hij niks aan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of dat iemand gewoon eens het lef heeft om het uit te maken op het moment dat hij niet meer verliefd is en niet 2 maanden daarna pas om 1 of andere lullige reden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn over het algemeen niet de meest volwassen types die het uitmaken 'omdat ze niet verliefd meer zijn'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed gezegt, nare man haha zo naar ben je niet.
Ja echt goed, maar zou jij het dan uitmaken omdat je niet meer verliefd bent? nee toch Maar na verloop van tijd wordt het gewoon minder, dan kan je hoog of laag springen het is zo, dan komt het houden van. ps: voor de mensen die al van hun partner houden, is er bij jullie dan nog echte spanning? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 14:21. |
![]() |
|
[QUOTE]Syphon schreef:
ps: voor de mensen die al van hun partner houden, is er bij jullie dan nog echte spanning?[/ QUOTE] Jah, ik ga nu bijna 2 jaar met mijn vriend. Je moet altijd aan je relatie blijven werken. Dat blijft niet zomaar bestaan als je er nix aan doet. Je moet samen leuke dingen verzinnen. Daarnaast kom je naar mijn idee telkens weer in een andere fase terecht waardoor je nieuwe gevoelens krijgt en de spanningen weer opwekt, gewoonweg omdat die fase "nieuw" is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar komt het eigenlijk wel op neer in een hoop gevallen. Je kunt ook niet verwachten dat je op zo'n jonge leeftijd al meteen een levenspartner tegenkomt of móet tegenkomen, temeer ook door het feit dat vrijwel de meeste mensen voor hun 21e nog niet eens tot volle bloei (van hun persoonlijkheid) zijn gekomen, ze zijn nog zo veranderiljk als een blad in de vind. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Zeg het in elk geval al vrij direct in het gesprek, ga hem niet laten vissen naar wat er aan de hand is en ga ook niet proberen om hém de uitspraak dat het beter uit kan zijn te ontlokken, dát vind ik in elk geval niet stijlvol. Slecht nieuws brengen doe je snel en direct, daarna kun je altijd nog dieper ingaan op het hoe en waarom.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
eehm, stijlvol?
Gewoon de waarheid zeggen, maar niet alles op de ander schuiven! Laat de ander zich niet rotter voelen dan hij/zij al deed. Dus geen oude koeien uit de sloot gaan halen (`toen jij dit deed, een half jaar geleden, toen dacht ik ook al....`) dat is zo lullig! En waarom zou je niet kunnen zeggen: ik ben niet meer verliefd! Ik snap wel dat het niet leuk is om te horen maar dat is bij mij ook een keer de ECHTE reden geweest. Ik was niet meer verliefd, ik voelde NIX meer voor die jongen.... tja, wat moet je dan? Als je niet meer verliefd bent maar wel van diegene houdt, tja, dan is zo`n reden tuurlijk niet voldoende, maar dat hoeft niet altijd het geval te zijn.
|
Verwijderd
|
Hem een sms'je sturen met 'Ja, ik weet echt niet meer wat ik met "hier-naam-van-vriendje" aan moet, ik had nooit wat met die gozer moeten beginnen.. Wat heeft me in godsnaam bezield, jezus! En ik bedoel, hij is nog lelijk ook..'
En er vervolgens achteraan: 'Eh. Ik geloof dat ik je per ongeluk een sms'je heb gestuurd die voor iemand anders bedoeld was.' |
![]() |
|
![]() |
"Onze relatie was geweldig, voor eventjes.. ik heb je nu niet meer nodig!"
"Ik vond je zo ontzettend leuk, ik ben nu toch echt aan iets leukers toe" Of compleet negeren Vetgedrukt schreeuwen, schuingedrukt benadrukken dmv. klemtonen. Succes verzekerd ![]()
|
bel hem op, en spreek af in het park
loop een stukje met hem hand in hand, en ga op een bankje zitten, zeg dat het uit is en leg het hem uit op een goede manier.. niet te cliche als 'ik wil je wat vertellen' maar ook niet 'eej het is uit want 1.... 2.... 3... owja en punt 4 ...' iets daar tussenin
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
in iedr geval persoonlijk uitmaken.....en als hij verweg wooont zorgen dat jij er heen gaat in de plaats dat hij helemaal verheugt in die trein bus auto gaat zitte van "jeuj juej kga haar weer zien"
En ja een beetje op voorbereiden iig van ja ik moet m je praten....jah is altijd de standaard zin die er op vooraf komt.... maja en daarna iig EERLIJK zijn.....zoiets van jah "ik ben niet emer verliefd op je klaaaar" neen is niet goed gewoon eerst beginnen met een beetje goeie dingen zeggen over de relatie beetje voorbeelden noemen en dan een beetje de dingen vertellen die je minder vond en dat je daardoor balbalbalaat en dan dat je het toch liever uit hebt....zoiets ofzo ![]()
|
Het persoonlijk uitmaken. Het helemaal eerlijk vertellen.
Als je naar hem haar toe gaat moet je niet heel vrolijk tegen hem zijn en een 10 min later het lekker doodleuk uitmaken... dat sucks nml ontiegenlijk. Het beste is het niet oververwacht te laten komen... maar van te voren laten weten van .. ik wil met je spreken (zoals hiervoor al gezegd)... en niet via smsjes van ik twijfel.. dat is ook enorm but. naja.. perosonlijk, niet onverwacht, eerlijk... dat zijn belangrijke dingen denk ik om het nite te pijnlijk te maken...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Films die we gezien hebben: nu in IMAX 3D Alpha_Omega | 500 | 05-02-2012 15:07 | |
Software & Hardware |
Airflow Antec 300 in stoffige omgeving. Severus | 9 | 09-12-2011 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een heel normale dag flyaway | 2 | 02-12-2011 14:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lifestyle |
kakkers... Hoipiepeloi | 210 | 03-08-2003 11:44 | |
Verhalen & Gedichten |
de vortex van urbaan (deel1) combinatorman | 5 | 29-05-2003 18:28 |