![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mijn docente Biologie deden ze dieren na
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou..klein.... Maar hoe wisten ze dan dat het door sex kwam? Ze deden het immers daarvoor ook al, anders zouden ze zelf nieteens bestaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*mompelt iets over 'en eten deden we zeker ook na'* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het zoiets was [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img] |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rubensfiguren waren gevraagd, tekenen van weelde .. geen uitgehongerde models. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Dat wisten we al hoor. Heel deze aarde is gewoon een experiment van een beschaafde, intelligente bevolking van een planeet, miljoenen lichtjaren hier vandaan. Zeg maar een soort experiment, om te kijken hoe snel wij zouden evolueren. Ze hebben voorgedaan hoe we ons moeten voortplanten, en de rest moeten we zelf maar uitzoeken.
Toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
De oermens die wist het niet. Te herkennen aan methode waarop mensen voortplanten die er helemaal op gebaseerd is om het menselijke verstand te overwinnen.
Mens ik volgens mij enige dier waarbij verliefdheid zo 'gevaarlijk' is. Afname reactievermogen en concentratievermogen. Verzwakking rationele verstand, dromerigheid... - dat doet de meeste dieren gewoon de das om. Maar bij mensen was dit de enige methode om voort te planten omdat ze er anders niet aan begonnen... Als je een redelijk geavanceerde beschaving hebt (grieken bv), dan zien die echt wel dat zodra een vrouw met een man gaat samenleven (en dus sex met hem heeft) ze zwanger wordt en een kind krijgt. Dus conclusie: seks => kind. Dan krijg je wetenschappers die zich er verder in verdiepen en die (laten het) doen onder gecontroleerde omstandigheden en dan meten. Seks, (tijdje later) buik wordt groter... enz.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
deze vraag is simpel te beantwoorden met: hoe wist men dat bepaalde paddestoelen giftig waren? eerst eten (of laten eten) en dan dood gaan lijkt me... zo ging het hetzelfde met neuken! hier heb je dan ook alles mee gezegd.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Is gewoon meegenomen met evolutie
Volgens Darwin bestaan alle wezens uit een voorgaande tak van de evolutie boom. Voor ons waren dat de apen ook die neukten maar dan in de paartijd. Nu hebben we hersenen en we neuken nog steeds als apen ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*'I'he Prophet, die betwijfelt of er in de oertijd ooievaars waren*
||
Citaat:
|
Voor de topicstarter:
Heeft dit topic enig nut? Je kan het zelf denk ik ook wel bedenken het antwoord op de vraag die je stelt en het antwoord is dus ook heel simpel a neukt met b a krijgt een dikke buik a krijgt een kind a en b denken wat is dit voor schepsel a en b neuken weer a krijgt weer een kind a en b neuken weer b telt hoe lang het duurt voordat a een kind krijgt b komt tot de conclusie dat het negen maanden is
||
Verwijderd
|
Citaat:
b) Jouw antwoord klopt niet, dus houd in het vervolg je mond maar dicht. Waarom klopt het niet? Ten eerste: Neanderthalers kenden nog geen maanden. Ten tweede denk ik niet dat die mensen toen al zo bewust waren van de oorzaak-gevolg theorie. Ten derde: ik denk dat die mensen heel dicht tegen jouw niveau qua denken aanzaten, dus zoveel kon je er niet van verwachten. In het vervolg: reageer jij maar op topics die wel nuttig zijn. |
![]() |
||
Citaat:
In het vervolg: reageer jij maar op topics die wel nuttig zijn ^^^je vindt dit topic dus ook neit nuttig dus wat doe je dan voor moeite, en pls stay out of my personal life want je weet nix van mij
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar zie jij mij in mijn vorige reply jouw persoonlijke leven omhoog halen? |
![]() |
||
Citaat:
^^ ^ je weet niet hoe ik denk dus
||
Citaat:
*doet 'I'he Prophet na* *AtHell, die zich afvraagt waar anders de dino-baby's vandaan kwamen als er geen ooievaars waren.. de dino-kolen misschien ? de melk-dino ?*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Puberale fratsen waar je met schaamte en nostalgie op terugkijkt Uice | 82 | 06-04-2008 12:21 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |