Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 15:16
Oen
Oen is offline
Ik vraag me af hoe de oermensen er nu zijn achter gekomen dat ze nadat ze sex hebben gehad 9 maanden later (en dit is echt een hele tijd) een kind kunnen verwachten.
En dat ze wisten dat het sperma ervoor nodig was.

Omdat de anticonceptie middelen al heel oud zijn, moesten ze dus al weten dat je daardoor zwanger wordt.

Condoom betekent trouwens, lange zak, gemaakt van de ingewanden van een dier waarin graan bewaart wordt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 15:17
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ze neukten elke dag en kregen steeds 9 maanden later een kind, daardoor zijn wij ook niet uitgestorven

weet ik veel
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 15:34
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
ze neukten elke dag en kregen steeds 9 maanden later een kind, daardoor zijn wij ook niet uitgestorven

weet ik veel
Oud 16-10-2002, 15:43
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik denk niet dat ze er bij stil stonden. Ik denk dat ze gewoon neukten als ze er de behoefte toe hadden en het vanzelf zagen als er een kind uitkwam.

*'I'he Prophet, die zich met veel gemak in de gedachten van een neanderthaler verplaatst*
Oud 16-10-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik denk niet dat ze er bij stil stonden. Ik denk dat ze gewoon neukten als ze er de behoefte toe hadden en het vanzelf zagen als er een kind uitkwam.

*'I'he Prophet, die zich met veel gemak in de gedachten van een neanderthaler verplaatst*
Mja, denk ik ook eigenlijk...
Als een soort instinct hadden ze sex, en negen maandn later kwam er een kind... tja... duurde denk ik niet lang wanneer ze zagen dat alleen vrouwen die sex hadden kinderen kregen, en dat het bij dieren ook zo werkten...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 15:58
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Oen schreef:
Condoom betekent trouwens, lange zak, gemaakt van de ingewanden van een dier waarin graan bewaart wordt.
Ja je bewaard er nu toch ook zaad in???
Oud 16-10-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
man pis = back schreef:
ja, en toen zagen ze dat dieren ook zwanger konden worden en deze ook een opening hadden, waardoor er mensen met koeien gingen wippen, en daar kwamen dan weer mongolen uit voort, die gingen met pauwen sex hebben, en die kregen weer kippen, en toen kwam 'r een hele grote orgie volgens mij hoor
Hehe, ik denk juist dat mensen zich meer aangetrokken voelden tot andere mensen, niet tot koeien...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:28
man pis = back
man pis = back is offline
uhhhh waarom is mijn reply weggehaald, ik was serieus hoor
Oud 16-10-2002, 16:31
Big Brother
Big Brother is offline
hoe wist men de radio uit te vinden?
dat leert men vanzelf als men het vaak genoeg probeert en expirimenteerd etc etc.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 21:37
punkyfish
punkyfish is offline
Dachten van die mensjes vroeger niet dat het gewoon een geschenk van God was, en dus niet van de man in het gezelschap?
Oud 16-10-2002, 22:46
Verwijderd
Uiteindelijk begonnen ze een patroon te zien, denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 23:21
Tom
Tom is offline
ze kregen sexuele voorlichting op school
Oud 16-10-2002, 23:47
Verwijderd
Volgens mijn docente Biologie deden ze dieren na . Ze zagen dus een bepaald dier bedekt worden door een ander en dachten, goh, dat ziet er warm uit! Gezien de ijstijd was dat dus niet eens zo'n slecht idee, dus plop, knots in de grot en 9 maanden later een kleine keutel!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:04
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
prototype schreef:
Volgens mijn docente Biologie deden ze dieren na . Ze zagen dus een bepaald dier bedekt worden door een ander en dachten, goh, dat ziet er warm uit! Gezien de ijstijd was dat dus niet eens zo'n slecht idee, dus plop, knots in de grot en 9 maanden later een kleine keutel!

Nou..klein....

Maar hoe wisten ze dan dat het door sex kwam? Ze deden het immers daarvoor ook al, anders zouden ze zelf nieteens bestaan.
Oud 17-10-2002, 13:08
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:
Dat is gelul. Mensen hadden altijd al sex, hoe hadden ze anders ooit mensen kunnen worden? Gewoon instinct hoor, niks nadoen.

*mompelt iets over 'en eten deden we zeker ook na'*
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:21
Verwijderd
maar als je de darwin stelling neemt, waren de mensen eerst dieren..en die doen het door het instinct enzo..naarma het mensen werden is dat zo gebleven..en daarom wisten ze het ook..
vat ej nog?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:22
Verwijderd
Wie beweert eigenlijk dat ze dit überhaupt wisten?

Volgens mij werden ze gewoon geil en dachten ze er niet bij na..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:24
Verwijderd
kan ook...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:24
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
******** schreef:
Wie beweert eigenlijk dat ze dit überhaupt wisten?

Volgens mij werden ze gewoon geil en dachten ze er niet bij na..
Ja, lijkt mij ook, maar later in de geschiedenis begon men manieren te zoeken voor geboortebeperking, dus wisten ze waardoor vrouwen zwanger werden (of daar kwamen ze toen achter). Wanneer kwamen ze hier achter en hoe?
Oud 17-10-2002, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Wanneer kwamen ze hier achter en hoe?
Primitieveling: "Heu, hoe zou het toch komen dat de aantrekkelijke vrouwen steeds kinderen krijgen en de figuren die niemand bespringen wil niet?"

Ik denk dat het zoiets was [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:36
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
******** schreef:
Primitieveling: "Heu, hoe zou het toch komen dat de aantrekkelijke vrouwen steeds kinderen krijgen en de figuren die niemand bespringen wil niet?"

Leuke theorie, dus dan zou niet het recht van de sterkste gelden, maar het recht van de geilste (aantrekkelijkste)? Alleen raar dat er toch nog zo veel lelijke mensen op aarde zijn.
Oud 17-10-2002, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Leuke theorie, dus dan zou niet het recht van de sterkste gelden, maar het recht van de geilste (aantrekkelijkste)? Alleen raar dat er toch nog zo veel lelijke mensen op aarde zijn.
Wat nu als aantrekkelijk bevonden wordt, was vroeger afschuwelijk.

Rubensfiguren waren gevraagd, tekenen van weelde .. geen uitgehongerde models.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:52
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
******** schreef:
Wat nu als aantrekkelijk bevonden wordt, was vroeger afschuwelijk.

Rubensfiguren waren gevraagd, tekenen van weelde .. geen uitgehongerde models.
Dus elke tijd heeft zijn eigen natuurlijke 'mooie mensen' selectie? Blijven er dan uiteindelijk nog wel mensen over? (ga ik eens over nadenken), maar goed, we dwalen af.
Oud 17-10-2002, 14:31
Methuselah
Methuselah is offline
dat wist men niet...

1 woord:

INSTINCT
Oud 17-10-2002, 16:15
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Ja je bewaard er nu toch ook zaad in???
hehe.
Oud 17-10-2002, 16:33
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Dat wisten we al hoor. Heel deze aarde is gewoon een experiment van een beschaafde, intelligente bevolking van een planeet, miljoenen lichtjaren hier vandaan. Zeg maar een soort experiment, om te kijken hoe snel wij zouden evolueren. Ze hebben voorgedaan hoe we ons moeten voortplanten, en de rest moeten we zelf maar uitzoeken.

Toch?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 18:58
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
~*Suusjuhhhhh*~ schreef:
maar als je de darwin stelling neemt, waren de mensen eerst dieren..en die doen het door het instinct enzo..naarma het mensen werden is dat zo gebleven..en daarom wisten ze het ook..
vat je nog?
Mag ik je er even op wijzen dat wij biologisch gezien nog steeds dieren zijn, aangezien we tot de biologische klasse van de zoogdieren behoren? Dit aspect wordt door mensen helaas wel eens vaker over het hoofd gezien. We menen dan misschien wel dat wij als mensen een bepaalde superioriteit over de dieren om oms heen hebben, maar dat is dus niet terecht, aangezien we zelf ook dieren zijn, en in sommige opzichten zijn we misschien wel de gevaarlijkste diersoort die hier op aarde rondloopt.
Oud 17-10-2002, 22:20
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
De oermens die wist het niet. Te herkennen aan methode waarop mensen voortplanten die er helemaal op gebaseerd is om het menselijke verstand te overwinnen.
Mens ik volgens mij enige dier waarbij verliefdheid zo 'gevaarlijk' is. Afname reactievermogen en concentratievermogen. Verzwakking rationele verstand, dromerigheid... - dat doet de meeste dieren gewoon de das om. Maar bij mensen was dit de enige methode om voort te planten omdat ze er anders niet aan begonnen...

Als je een redelijk geavanceerde beschaving hebt (grieken bv), dan zien die echt wel dat zodra een vrouw met een man gaat samenleven (en dus sex met hem heeft) ze zwanger wordt en een kind krijgt. Dus conclusie: seks => kind.
Dan krijg je wetenschappers die zich er verder in verdiepen en die (laten het) doen onder gecontroleerde omstandigheden en dan meten. Seks, (tijdje later) buik wordt groter... enz.
Oud 17-10-2002, 22:59
italianboy
italianboy is offline
interessante vraag

en ik zou er geen antwoord op weten
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 23:13
marlies
marlies is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Dat wisten we al hoor. Heel deze aarde is gewoon een experiment van een beschaafde, intelligente bevolking van een planeet, miljoenen lichtjaren hier vandaan. Zeg maar een soort experiment, om te kijken hoe snel wij zouden evolueren. Ze hebben voorgedaan hoe we ons moeten voortplanten, en de rest moeten we zelf maar uitzoeken.

Toch?
bijna
Oud 18-10-2002, 01:06
Martin
Martin is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Als je een redelijk geavanceerde beschaving hebt (grieken bv), dan zien die echt wel dat zodra een vrouw met een man gaat samenleven (en dus sex met hem heeft) ze zwanger wordt en een kind krijgt. Dus conclusie: seks => kind.
Dan krijg je wetenschappers die zich er verder in verdiepen en die (laten het) doen onder gecontroleerde omstandigheden en dan meten. Seks, (tijdje later) buik wordt groter... enz.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:19
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
'heej de goden hebben ons weer een kind geschonken woohoo'

'heej misschien worden de goden aardig als we veel neuken'
Oud 18-10-2002, 10:33
Martin
Martin is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
'heej de goden hebben ons weer een kind geschonken woohoo'

'heej misschien worden de goden aardig als we veel neuken'
ROFL
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 10:55
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
deze vraag is simpel te beantwoorden met: hoe wist men dat bepaalde paddestoelen giftig waren? eerst eten (of laten eten) en dan dood gaan lijkt me... zo ging het hetzelfde met neuken! hier heb je dan ook alles mee gezegd.
Oud 18-10-2002, 11:56
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Alleen raar dat er toch nog zo veel lelijke mensen op aarde zijn.
Twee mooie mensen kunnen ook lelijke kinderen krijgen hoor..
Oud 18-10-2002, 14:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
deze vraag is simpel te beantwoorden met: hoe wist men dat bepaalde paddestoelen giftig waren? eerst eten (of laten eten) en dan dood gaan lijkt me... zo ging het hetzelfde met neuken! hier heb je dan ook alles mee gezegd.
maar een kind krijgen duurt 9 maanden! ik vind het ook knap dat ze die link hebben gelegd!
Oud 18-10-2002, 18:08
Martin
Martin is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
maar een kind krijgen duurt 9 maanden! ik vind het ook knap dat ze die link hebben gelegd!
klopt, maar na 1 maand ontdek je al dat je niet meer ongesteld wordt. Toch?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:24
AtHell
AtHell is offline
Achja tis iedere avond bij zown romantisch kampvuur met een half karkas erboven en gekleed in een nog druipend dierenhuidje gewoon heel knus, en dan sja.. komt dat ergewoon van ..meerdere keren.. elke dag :]
Oud 18-10-2002, 19:49
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
AtHell schreef:
Achja tis iedere avond bij zown romantisch kampvuur met een half karkas erboven en gekleed in een nog druipend dierenhuidje gewoon heel knus, en dan sja.. komt dat ergewoon van ..meerdere keren.. elke dag :]
vuur?
Oud 18-10-2002, 21:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
chatfreak schreef:
klopt, maar na 1 maand ontdek je al dat je niet meer ongesteld wordt. Toch?
tsja... zit wat in... nou ja, toch knap van die neanderthalers!
Oud 19-10-2002, 01:11
Stainleszs
Stainleszs is offline
Is gewoon meegenomen met evolutie
Volgens Darwin bestaan alle wezens uit een voorgaande tak van de evolutie boom. Voor ons waren dat de apen ook die neukten maar dan in de paartijd. Nu hebben we hersenen en we neuken nog steeds als apen
Oud 21-10-2002, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Dus elke tijd heeft zijn eigen natuurlijke 'mooie mensen' selectie? Blijven er dan uiteindelijk nog wel mensen over? (ga ik eens over nadenken), maar goed, we dwalen af.
Jij hebt toch Roma 1 gehad? Daar staat een plaatje in, van Helena, zo dacht een schilder van 3 eeuwen terug dat de mooiste vrouw van de wereld er uit moest zien. Dat vind ik nou zelf geen schoonheid eerlijk gezegd...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 13:22
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
WAAROM gaat iedereen ervan uit dat ze de link hebben gelegd? Tis toch veel logischer dat ze gewoon neukten vanwege hun driften en dat de kinderen gewoon kwamen op een gegeven moment zondet dat ze doorhadden waardoor het kwam?

*'I'he Prophet, die betwijfelt of er in de oertijd ooievaars waren*
Oud 21-10-2002, 13:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
WAAROM gaat iedereen ervan uit dat ze de link hebben gelegd? Tis toch veel logischer dat ze gewoon neukten vanwege hun driften en dat de kinderen gewoon kwamen op een gegeven moment zondet dat ze doorhadden waardoor het kwam?

IEMAND heeft het toch ooit ontdekt? We weten het nu toch? Hoe kwamen we daar echt achter?
Oud 21-10-2002, 21:34
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Voor de topicstarter:

Heeft dit topic enig nut? Je kan het zelf denk ik ook wel bedenken het antwoord op de vraag die je stelt

en het antwoord is dus ook heel simpel

a neukt met b
a krijgt een dikke buik
a krijgt een kind
a en b denken wat is dit voor schepsel
a en b neuken weer
a krijgt weer een kind
a en b neuken weer
b telt hoe lang het duurt voordat a een kind krijgt
b komt tot de conclusie dat het negen maanden is
Oud 21-10-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
Voor de topicstarter:

Heeft dit topic enig nut? Je kan het zelf denk ik ook wel bedenken het antwoord op de vraag die je stelt

en het antwoord is dus ook heel simpel

a neukt met b
a krijgt een dikke buik
a krijgt een kind
a en b denken wat is dit voor schepsel
a en b neuken weer
a krijgt weer een kind
a en b neuken weer
b telt hoe lang het duurt voordat a een kind krijgt
b komt tot de conclusie dat het negen maanden is
a) Je komt niet intelligent over door steeds te beginnen met "Voor de topicstarter".
b) Jouw antwoord klopt niet, dus houd in het vervolg je mond maar dicht. Waarom klopt het niet?
Ten eerste: Neanderthalers kenden nog geen maanden. Ten tweede denk ik niet dat die mensen toen al zo bewust waren van de oorzaak-gevolg theorie.
Ten derde: ik denk dat die mensen heel dicht tegen jouw niveau qua denken aanzaten, dus zoveel kon je er niet van verwachten.

In het vervolg: reageer jij maar op topics die wel nuttig zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 22:08
anonieme_teddybeer
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
a) Je komt niet intelligent over door steeds te beginnen met "Voor de topicstarter".
b) Jouw antwoord klopt niet, dus houd in het vervolg je mond maar dicht. Waarom klopt het niet?
Ten eerste: Neanderthalers kenden nog geen maanden. Ten tweede denk ik niet dat die mensen toen al zo bewust waren van de oorzaak-gevolg theorie.
Ten derde: ik denk dat die mensen heel dicht tegen jouw niveau qua denken aanzaten, dus zoveel kon je er niet van verwachten.

In het vervolg: reageer jij maar op topics die wel nuttig zijn.
kijk ik wist dat ik zo'n reactie zou krijgen ik citeer:

In het vervolg: reageer jij maar op topics die wel nuttig zijn

^^^je vindt dit topic dus ook neit nuttig dus wat doe je dan voor moeite, en pls stay out of my personal life want je weet nix van mij
Oud 21-10-2002, 22:31
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
kijk ik wist dat ik zo'n reactie zou krijgen ik citeer:

In het vervolg: reageer jij maar op topics die wel nuttig zijn

^^^je vindt dit topic dus ook neit nuttig dus wat doe je dan voor moeite, en pls stay out of my personal life want je weet nix van mij
Ik bedoel dat JIJ dit topic niet nuttig vindt, dus dat je je dan maar snel moet gaan concentreren op topics die volgens jou wel nuttig zijn.

En waar zie jij mij in mijn vorige reply jouw persoonlijke leven omhoog halen?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 00:59
anonieme_teddybeer
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik bedoel dat JIJ dit topic niet nuttig vindt, dus dat je je dan maar snel moet gaan concentreren op topics die volgens jou wel nuttig zijn.

En waar zie jij mij in mijn vorige reply jouw persoonlijke leven omhoog halen?
ik denk dat die mensen heel dicht tegen jouw niveau qua denken aanzaten

^^ ^ je weet niet hoe ik denk dus
Oud 22-10-2002, 01:14
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
die waren er vast wel

*doet 'I'he Prophet na*

*AtHell, die zich afvraagt waar anders de dino-baby's vandaan kwamen als er geen ooievaars waren.. de dino-kolen misschien ? de melk-dino ?*

Regels voor berichten