Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2002, 21:46
iamavailable
iamavailable is offline
ik ben nu al door de 4e jongen na een weekje gedumpt..., maar dit keer vind ik het veel erger, ik ben nog steeds verliefd en hij heeft me ook zulke vage redenen gegeven dat ie nie meer verder wil... k wil hem echt terug... ik d8 dat hij me eindelijk niet gauw zou dumpen, maar toen ik daar echt vertrouwen in had, werd me weer verteld dat het uit was... ik snap het gewoon niet meer, wat is er toch mis met mij?
Oud 15-10-2002, 21:54
Brainiacus
Brainiacus is offline
Misschien ligt het probleem bij jezelf, maar het kan ook best bij die jongens liggen. Zonder meer details kan ik hier echter verder niets intelligents over opmerken...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 22:07
SilverAngel
SilverAngel is offline
Ik kan ook niet antwoorden zonder meer details.
Oud 15-10-2002, 22:44
de abt van sion
de abt van sion is offline
Verkramptheid. Stel je relatiewens gewoon vijf jaar uit, en zie dan verder. Gebruik je tijd nuttig. En houd op met klagelijk zeuren (dat is mijns inziens jouw kwaal).
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 23:04
Unexplained
Unexplained is offline
Je wilt te graag.
Oud 16-10-2002, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Je wilt te graag.
Mjah, als je zo naar haar nickname, sig en email-adres kijkt [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Misschien kies je ook gewoon de verkeerde jongens uit. Er lopen er veel rond die haast elke week over een ander meisje praten (ik hoor de verhalen geregeld).
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:02
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Mjah, als je zo naar haar nickname, sig en email-adres kijkt [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Daar kun je natuurlijk neit van uitgaan, want als je verder rondkijkt op het forum zie je ook dat mensen de meest idiote, wanhopige en rare emails en sigs hebben verzonnen. En dat is dan puur en alleen voor op het forum.. Maargoed, je zou gelijk kunnen hebben..

Verder weet ik niet genoeg om hier antwoord op te geven. Ik denk dat een week te kort is om 'niet meer verliefd te zijn'. Ik denk ook dat een week te kort is voor die jongens om zich te gaan ergeren aan haar 'slechte' kanten en bovendien: als je echt verliefd bent 'hoor' je die slechte kanten niet eens te zien.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:30
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als je echt verliefd bent 'hoor' je die slechte kanten niet eens te zien.
Daar ben ik het niet mee eens. Je ziet de slechte kanten heus wel, maar je houdt desondanks van de ander.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:46
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou gewoon eens wat langer wachten voordat je ''ja'' tegen een jongen zegt.. Ga niet gelijk met de eerste de beste die je tegenkomt..

Maaruehmz, vertel eerst eens wat meer, waarom maakten die jongens het elke keer uit?
Oud 16-10-2002, 10:12
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Daar kun je natuurlijk neit van uitgaan, want als je verder rondkijkt op het forum zie je ook dat mensen de meest idiote, wanhopige en rare emails en sigs hebben verzonnen. En dat is dan puur en alleen voor op het forum.. Maargoed, je zou gelijk kunnen hebben..
Ach, ik heb ook nog een tijdje gechat met haar.
Ik weet vrij zeker dat ze te graag een vriendje wil.
Oud 18-10-2002, 16:01
iamavailable
iamavailable is offline
hoe goed denk jij mij te kennen pim na die misschien 10 keer chatten?
misschien wil ik wel graag een vriend, maar op het moment heb ik er echt wel even genoeg van hor, waarom ze het uitmaakten, van de eerste drie keer was gewoon dat ze niet meer verliefd waren, heb ik inmiddels wel vrede mee hor, ik kan ze niet dwingen bij me te blijven als ze niets voor me voelen, maar deze jongen dat was gewoon anders, hij heeft me op ik weet nie hoeveel manieren wijs probeerden te maken dat ie me echt heel leuk vond, maar opeens van de een op de andere dag zei ie dat het neit goed aanvoelde, ik ben het wel eens met dat ie na een week me niet goed genoeg kende en ik hem trouwens ook niet, maar ik had het wel meer tijd willen geven, meer details vertellen dat kan ik op het moment even niet
en mijn emailadres die hier staat gebruik ik al tijden neit meer en evenals mijn forumnaam was het gewoon een lollentje, k moest toch iets bedenken, mijn bijnamen waren al in gebruik duss
Oud 18-10-2002, 18:56
Unexplained
Unexplained is offline
Teleurstellingen worden veroorzaakt door de verwachtingen, niet door de resultaten.
Oud 18-10-2002, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Ach, ik heb ook nog een tijdje gechat met haar.
Ik weet vrij zeker dat ze te graag een vriendje wil.
Slachtoffer?

Anyway:
Ik zeg ook niet dat zij geen vriendje wil en dat ze niet gefrustreerd is, ik zeg alleen maar dat je over het algemeen niet op een nickname of een emailadres moet oordelen..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, inderdaad, je geeft weinig details. ik weet niet waarom die jongens het precies uitmaken, het zal vast wel ergens aan liggen maar k weet niet waaraan. dus hoe kunnen we je dan advies geven?
dat je graag een vriend wilt, viel mij eigenlijk ook wel op. ook al zeg je dat dat niet klopt. want toch inderdaad, alles is gefixeerd op vriendjes zoals je het hier ziet. zegt misschien niets, volgens mij, volgens mij onbewust toch wel. je bent er duidelijk wel veel mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 21:49
Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
iamavailable schreef:
hoe goed denk jij mij te kennen pim na die misschien 10 keer chatten?
misschien wil ik wel graag een vriend, maar op het moment heb ik er echt wel even genoeg van hor, waarom ze het uitmaakten, van de eerste drie keer was gewoon dat ze niet meer verliefd waren, heb ik inmiddels wel vrede mee hor, ik kan ze niet dwingen bij me te blijven als ze niets voor me voelen, maar deze jongen dat was gewoon anders, hij heeft me op ik weet nie hoeveel manieren wijs probeerden te maken dat ie me echt heel leuk vond, maar opeens van de een op de andere dag zei ie dat het neit goed aanvoelde, ik ben het wel eens met dat ie na een week me niet goed genoeg kende en ik hem trouwens ook niet, maar ik had het wel meer tijd willen geven, meer details vertellen dat kan ik op het moment even niet
en mijn emailadres die hier staat gebruik ik al tijden neit meer en evenals mijn forumnaam was het gewoon een lollentje, k moest toch iets bedenken, mijn bijnamen waren al in gebruik duss
Ik ruik player activiteit. Blegh das een fobie
Reageren

Regels voor berichten