Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder weet ik niet genoeg om hier antwoord op te geven. Ik denk dat een week te kort is om 'niet meer verliefd te zijn'. Ik denk ook dat een week te kort is voor die jongens om zich te gaan ergeren aan haar 'slechte' kanten en bovendien: als je echt verliefd bent 'hoor' je die slechte kanten niet eens te zien. |
![]() |
|
Ik zou gewoon eens wat langer wachten voordat je ''ja'' tegen een jongen zegt.. Ga niet gelijk met de eerste de beste die je tegenkomt..
Maaruehmz, vertel eerst eens wat meer, waarom maakten die jongens het elke keer uit?
||
Citaat:
Ik weet vrij zeker dat ze te graag een vriendje wil.
|
![]() |
hoe goed denk jij mij te kennen pim na die misschien 10 keer chatten?
misschien wil ik wel graag een vriend, maar op het moment heb ik er echt wel even genoeg van hor, waarom ze het uitmaakten, van de eerste drie keer was gewoon dat ze niet meer verliefd waren, heb ik inmiddels wel vrede mee hor, ik kan ze niet dwingen bij me te blijven als ze niets voor me voelen, maar deze jongen dat was gewoon anders, hij heeft me op ik weet nie hoeveel manieren wijs probeerden te maken dat ie me echt heel leuk vond, maar opeens van de een op de andere dag zei ie dat het neit goed aanvoelde, ik ben het wel eens met dat ie na een week me niet goed genoeg kende en ik hem trouwens ook niet, maar ik had het wel meer tijd willen geven, meer details vertellen dat kan ik op het moment even niet en mijn emailadres die hier staat gebruik ik al tijden neit meer en evenals mijn forumnaam was het gewoon een lollentje, k moest toch iets bedenken, mijn bijnamen waren al in gebruik duss
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Anyway: Ik zeg ook niet dat zij geen vriendje wil en dat ze niet gefrustreerd is, ik zeg alleen maar dat je over het algemeen niet op een nickname of een emailadres moet oordelen.. |
![]() |
|
![]() |
tja, inderdaad, je geeft weinig details. ik weet niet waarom die jongens het precies uitmaken, het zal vast wel ergens aan liggen maar k weet niet waaraan. dus hoe kunnen we je dan advies geven?
dat je graag een vriend wilt, viel mij eigenlijk ook wel op. ook al zeg je dat dat niet klopt. want toch inderdaad, alles is gefixeerd op vriendjes zoals je het hier ziet. zegt misschien niets, volgens mij, volgens mij onbewust toch wel. je bent er duidelijk wel veel mee bezig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 part 2 Leif | 500 | 29-03-2010 20:26 | |
Psychologie |
Wat is er toch met mij? aapje | 4 | 29-07-2004 09:31 | |
Verhalen & Gedichten |
----->Noah<----- Riantje | 216 | 16-07-2004 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Dokter komt eraan Verwijderd | 5 | 02-10-2003 21:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Graag Jullie Mening!!!!!!!! Lindatje | 14 | 23-10-2001 20:07 |