Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2002, 12:02
toemba
toemba is offline
Hey mensen,

Momenteel heb ik voor het eerst een vriendin waar ik van denk dat ik die ga houden, daarvoor was het altijd maar gewoon een beetje aankloten, je kent het wel, maar ja ehm, iedereen wordt volwassen? En binnenkort hebben we dus een soort van anniversary (OK hoe langer ik erover nadenk, doe stommer het wordt dat ik deze topic heb geopend.. 2 maanden) maar ik wil er dus een avond van maken waarmee ik duidelijk maak dat ik haar graag wil houden en dat ze voor mij echt veel betekent want ze zit zelf nog een beetje te twijfelen omdat ik vroeger vaak meisjes voor eventjes heb gehad...

En graag iets origineels, en niet uit eten bios enz. Maar iets origineels dus..
Oud 22-10-2002, 12:15
Verwijderd
Zo'n speciale date is natuurlijk wel leuk, maar ik denk dat het ook helpt als je haar regelmatig eraan herinnert hoe belangrijk ze voor je is, wat je leuk aan haar vindt (bepaalde momenten etc), wat haar anders maakt dan de vorige meisjes (kun je betere gesprekken voeren?) enzovoorts.

Het zijn de kleine dingen die vooral uitmaken
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 12:18
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
toemba schreef:
En graag iets origineels, en niet uit eten bios enz. Maar iets origineels dus..
(pret)park
Oud 22-10-2002, 13:18
toemba
toemba is offline
Ik weet wel dat de kleine dingen het verschil maken maar ik doe er echt heel erg mijn best voor.. Tis gewoon dat ik alle schijn tegen heb omdat ik vroeger eigenlijk gewoon een Kl**tzak was..
Pretpark is op zich wel een goed ID maar dan ben je eigenlijk alleen overdag bezig en niet s avonds <'s nachts >
andere IDen?
Oud 22-10-2002, 13:37
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
toemba schreef:
Pretpark is op zich wel een goed ID maar dan ben je eigenlijk alleen overdag bezig en niet s avonds <'s nachts >
andere IDen?
In de kerstvakantie is de Efteling open tot 19:00/20:00 meen ik.
'k denk dat jullie wel dood op zijn wanneer jullie terug komen. Je kunt ook gewoon 1 deze dagen gaan, maar dan is die tot 18:00 open. Ik heb geen zin om te kijken op www.efteling.nl
Maar goed, als je persé iets voor de avond wilt...moonlight swimming ofzo?
In Valkenburg hebben ze thermae 2000, 1 of ander (heel duur) 'zwempardijs'. Ik weet niet of dat in de buurt is van waar jij woont? [heb wederom geen zin om die site op te zoeken, en ook geen zin om te kijken waar je woont sorry.]

Je kunt ook ergens gezellig bowlen/klaverjassen/gokken.

En anders huur je toch ergens een huisje in Beekbergen ofzo Moet je alleen wel opschieten, anders kun je volgend jaar niet meer terecht

Overigens...dit hoort op DK of niet?

Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 13:44.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 15:02
Scandinavia
Scandinavia is offline
Een verrassing is altijd leuk. Geef ze dan een ticket als cadeau. Bring een weekenje door in Parijs. Een retourkaartje kost ongeveer 50-100 euro. Als je het te duur vindt, een strandwandeling lijkt mij ook wel romantisch, of niet?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 23:05
bracelance
bracelance is offline
- Je neemt een kaars en plaats die in een standaard en laat haar die vasthouden, dan steek je de kaars aan.

- Je pakt een (vantevoren voorbereid) papieren rode hart, en zet er een enorm rondje in. Zeg daarbij dat dat gedeelte momenteel van haar is maar zich waarschijnlijk nog verder gaat uitbreiden.

- je loopt naar haar toe en kust haar zachtjes op haar wang

- je leest (een vantevoren geschreven) gedicht voor die volledig op haar slaat, waarin je je diepste gevoelens zet

- zeg daarna dat je door haar dingen in het leven hebt ontdekt waarvan je niet wist dat die bestonden

- vul zelf maar aan

* brace in een romantische bui, vriendin week weg en zin in romantiek met zijn poepie *
Oud 23-10-2002, 11:07
toemba
toemba is offline
Bracelance, ik hoop dat je vriendin snel terug komt, want anders gaat het daar echt niet helemaal goed denk ik

Een weekendje Parijs is wel een goed ID op zich, maar om dat al na 2 maanden te doen? Zou ze dan niet het gevoel krijgen dat het allemaal een beetje te snel gaat (heb ik in een soap gezien..)

Ik denk toch dat het standaard etentje bios wordt

Reageren

Regels voor berichten