Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 23:31
Stainleszs
Stainleszs is offline
Kijk eerst ff een ding, ik ben hier minder dan een week en heb in die tijd aardig lopen afgeven op van die arro player typetjes oke. Klopt ik mag ze niet. Maar vroeger toen ik een jaar of 15 was, was ik ook een LUL allah dat soort zucht....
Gelukkig heeft liefde en een eigen gebroken hart mij het licht laten zien. Maar daar gaat de topic niet over.Is bijzaak.

Er was eens een meisje, in die periode dat ik dus zelf een ongelovelijke randdebiel was met dames, die ik op der bek had gepakt ( zo noemde het kindje dat toen nog in zijn ukkie jaartjes ). En dat meisje smste vervolgens of ik is een keer wat wou afspreken. Toen had ik in eerste instantie gesmst van ja nou geen zin blabla, heb oude vlam ontmoet yada yada. Kortom verhaaltje om der vanaf te komen. Volgende dag weer een smsje van "gaan we nog iets doen??" Toen heb ik dingen terug gesmst die ik hiet niet neerzet, het kwam er zacht op neer "of ze blind was en de vorige sms niet kon lezen, en of ze niet meer wou smsen". Nah daarna nooit meer wat gehoord, ooit nog is dat ze het vreselijk vond, maar dat boiede me toen niet.

2 jaar later... ben inmiddels volwassener en respectvoller gedrag gaan vertoen. Maar ik kreeg 2 dagen terug op me cu2 said een berichtje van dat meisje, of ik haar nog kon en dat ik een lekkere cu2 had en zelf ook heel lekker ben. ( hier rijst weer mijn eerdere vraag, wat zien meisjes nou in arro klootzakken als ik toen was ). Nah ze melde me aan op msn, bla bla. Allemaal leuk en aardig. Vraagt of ik zin heb om een keer uit te gaan, dus ik zeg nah weet ik nog niet hoor ( vin een ander meissie beetje leuk enzo, dus wil dat nu niet doen ). En toen vandaag. ze komt online en begint te vertellen dat ze toen haar polsen had doorgesneden om mij, en dat ze nu 2 jaar later nog steeds niet over me heen is. Ik wist niet hoe ik moest reageren echt bij god niet, dus heb een beetje verbijsterd gereageerd en gezegd dat het misschien beter is als we dat uitgaan maar ff niet doen dan voorlopig voordat ze weer helemaal de weg krijt raakt. Ik heb dit verhaal ook aan dat meisje verteld die ik nu dus best wel leuk begin te vinden, en die zegt dat ze zich aansteld en aand8 vraagt der meej. Dat meisje die ik dus leuk vin zegt dat ze zelf ook een vriendje is kwijtgeraakt waar ze gek op was en dat ze ook gewoon doorgaat met leven.
Maar wat moet ik hiermeej. Ik krijg inmiddels allemaal smsjes van had ik het niet moeten zeggen en sorry ik zal het niet meer doen. Maar What the hell should I do, moet ik haar negeren, moet ik ook smsen, moet ik juist wel met der uitgaan. I dunno it anymore. Hoping you do....

Reply plz snel, want die smsjes komen in een gestaag tempo

THX alvast

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 23:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2002, 23:35
coecie
coecie is offline
sjonge... serieus, als ze echt d'r polsen om jou heeft doorgesneden, dan is er iets raars, want zoals jij het beschrijft was er niets bijzonders
en als ze nu jou er de schuld van geeft, is er ook iets raars... misschien moet je ook wat mensen van psychologie om hulp vragen...
anyways... spreek wel met haar af, en praat met haar, zeg dat het niet je bedoeling was om haar te kwetsen, maar dat ze er meer van maakt dan het is, en dat het allemaal heel naar is enzo, maar dat je er in feite niets aan kan doen, en dat ze zelf iets moet veranderen...
had je echt iets met haar ofzo??
Oud 17-10-2002, 23:38
Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
coecie schreef:
sjonge... serieus, als ze echt d'r polsen om jou heeft doorgesneden, dan is er iets raars, want zoals jij het beschrijft was er niets bijzonders
en als ze nu jou er de schuld van geeft, is er ook iets raars... misschien moet je ook wat mensen van psychologie om hulp vragen...
anyways... spreek wel met haar af, en praat met haar, zeg dat het niet je bedoeling was om haar te kwetsen, maar dat ze er meer van maakt dan het is, en dat het allemaal heel naar is enzo, maar dat je er in feite niets aan kan doen, en dat ze zelf iets moet veranderen...
had je echt iets met haar ofzo??
Neej totaal niet eigenlijk. Ontmoet op een schoolfeest nummers gewiseld. En toen afgesproken gezoend 10 minuten gaan lopen met der en weer weg Klaar. Maar het was wel de eerste keer dat ze was gezoend en ik zag toen al aan haar blik dat er iets meer was. Maar d8 toen da dat aan mezelf lag
Oud 17-10-2002, 23:40
Angeles
Angeles is offline
Misschien heb je haar niet leuk behandeld destijds, maar dat wil niet zeggen dat jij je schuldig moet voelen omdat zij destijds haar polsen heeft doorgesneden. Als zij zoiets ziet als een aanleiding om een zelfmoordpoging te doen dan zit er sowieso al iets niet goed. Het is vervelend om (op een nare manier) te worden afgewezen/gedumpt, maar als je een gewoon, stabiel, gelukkig leven hebt is het geen reden voor zelfmoord.

Ik vind het ook wat raar dat ze dat nu opeens aan jou vertelt. Ze komt behoorlijk geobsedeerd over en ik zou een beetje oppassen.

Ik zou afstand houden. Ga niet uit schuldgevoel of plichtsgevoel toenadering zoeken, dat heeft geen enkele zin. Wees eerlijk tegen haar, op een nette maar duidelijke manier.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Angeles schreef:
Ik zou afstand houden. Ga niet uit schuldgevoel of plichtsgevoel toenadering zoeken, dat heeft geen enkele zin. Wees eerlijk tegen haar, op een nette maar duidelijke manier.
Dat lijkt me verstandig.

Daarnaast helpt het misschien als je haar vertelt dat je spijt van je botte gedrag van toen hebt en je toen niet goed over haar gevoelens nadacht.

Geef haar echter geen hoop.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:43
Loezzel
Loezzel is offline
Ben het helemaal eens met wat hierboven allemaal gezegd is...
Oud 18-10-2002, 19:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je bent dan misschien wel een lul geweest, maar haar reactie is overdreven en misschien ook niet eens waar. tenminste, áls ze het gedaan heeft, dan had ze dat al voor jou eens eerder gedaan. dus dan was het niet jouw fout...
geloof niet dat jij de schuldige bent. eerlijk gezegd denk ik ook dat ze op deze manier aandacht van je probeert te krijgen door medelijden te wekken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:59
Verwijderd
hmm ik heb zelf ook zoiets meegemaakt... ik ben namelijk snel gehecht aan iemand en zo iemand komt niet makkelijk van me af.. en als hij dan bot doet word ik depri en ga rare dingen doen.. dat heb je of heb je niet.. ligt eraan of je sterk of zwak ben...

mijn oplossing, geef haar absoluut geen hoop. en wat bij mij hielp was dat die gast enorm maar dan ook enorm vals deed tegen mij dat ik niet kon zoenen en dat ik er niet uitzag en dat ik preuts was en dit en dat.. dat hielp ook want ik werd kwaad op hem, en zo gingen die gevoelens weg... maar ik wete niet wat dat bij haar doet, misschien gaat ze nog eens haar polsen doorsnijden.. maar als zij Goeie vriendinnen heeft, dan hebbe die vriendinnen dat heus wel door dat ze zich niet zo fijn voelt en dan hoort ze daar haar gevoelens mee te delen en horen die vriendinne haar te zeggen dat er zo veel jongens zijn en dat jij een eikel was, en dat je het niet waard was en dit en dat...

('k wil niet zeggen dat je een eikel bent hoor, want ken je verder niet, maar ik vind die gast toen en nu nog steeds een eikel, maar ja hij was een player.. wist ik veel op mijn 13 jarige leeftijd.. gelukkig heb ik het nu wat beter getroffen, en dat zal zij ook vast nog wel eens krijgen)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 21:39
Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hmm ik heb zelf ook zoiets meegemaakt... ik ben namelijk snel gehecht aan iemand en zo iemand komt niet makkelijk van me af.. en als hij dan bot doet word ik depri en ga rare dingen doen.. dat heb je of heb je niet.. ligt eraan of je sterk of zwak ben...

mijn oplossing, geef haar absoluut geen hoop. en wat bij mij hielp was dat die gast enorm maar dan ook enorm vals deed tegen mij dat ik niet kon zoenen en dat ik er niet uitzag en dat ik preuts was en dit en dat.. dat hielp ook want ik werd kwaad op hem, en zo gingen die gevoelens weg... maar ik wete niet wat dat bij haar doet, misschien gaat ze nog eens haar polsen doorsnijden.. maar als zij Goeie vriendinnen heeft, dan hebbe die vriendinnen dat heus wel door dat ze zich niet zo fijn voelt en dan hoort ze daar haar gevoelens mee te delen en horen die vriendinne haar te zeggen dat er zo veel jongens zijn en dat jij een eikel was, en dat je het niet waard was en dit en dat...

('k wil niet zeggen dat je een eikel bent hoor, want ken je verder niet, maar ik vind die gast toen en nu nog steeds een eikel, maar ja hij was een player.. wist ik veel op mijn 13 jarige leeftijd.. gelukkig heb ik het nu wat beter getroffen, en dat zal zij ook vast nog wel eens krijgen)
Nah ze zei juist dat ze d8 dat ze toen op die date juist alles verkeerd had gedaan, en dat het haar eigen schuld was dat ik niets meer wilde omdat ze alles had verpest. en d8 toen gewoon ik kan niet met jongens omgaan en laat ik dan er maar mee kappen
Oud 18-10-2002, 22:03
Angeles
Angeles is offline
Wat ook de gedachte is achter die zelfmoordpoging, het is géén normale reactie op wat er is gebeurd. Afwijzingen horen nou eenmaal bij het leven, hoe treurig en vervelend ook, daar moet je tegen bestand zijn, anders red je het niet. Dat het niet netjes was hoe je haar hebt behandeld, okee. Maar daar blijft het ook bij. Jij bent niet de schuld van wat ze heeft gedaan.

En ik blijf erbij, het is niet verstandig om weer met haar af te spreken. Misschien is ze na jou (niet dóór jou) haar zelfvertrouwen verloren, maar ik denk niet dat het aan jou is om haar te helpen het terug te winnen. Je kunt haar zeggen dat het je spijt, verder kun je weinig doen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 19:42
AtHell
AtHell is offline
.. weer bewijs van het vreselijke verderf dat cu2 heet..
Oud 19-10-2002, 22:07
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik wil nu niet elke 'snijder' over één kam scheren, maar meer dan 90% van de meiden die in hun pols of polsen snijden doen dat puur om de aandacht. Die krijgen ze van mij ook niet, die aandacht en hulp hou ik liever achter voor die mensen die het écht nodig hebben, die er ook niet makkelijk over praten en die het niet op een manier of een plek doen waar je het makkelijk kunt zien, diegenen die écht een probleem hebben. Diegenen die het puur voor de aandacht doen mogen van mij verreken, zorg eerst maar dat je aandacht krijgt op een normale manier.
Reageren

Regels voor berichten