Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 20:04
Verwijderd
ik zoek een techniek voor TPS??
wie niet weet wat dat is(nee geen mensen die hier niets mee te maken hebben, a.u.b. niet reageren niet dat het niet mag tenzij je iets nuttigs heb.)
???

tps = Telepathic suggestion
oftewel mensen op afstand anders laten denken.

gaat er al bij iemand een lichtje branden??
post het hier.

THNX

~Gokubjorn AKA mr. chi
Advertentie
Oud 17-10-2002, 23:58
Black Sugar
Black Sugar is offline
Het probleem vind ik dat je duidelijk moet weten naar wie je het wil sturen en die ander d'r ook nog eens voor open moet staan.
Oud 18-10-2002, 06:58
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:
Het probleem vind ik dat je duidelijk moet weten naar wie je het wil sturen en die ander d'r ook nog eens voor open moet staan.
hmmm jah, nou de meeste met Ki in hun naam zijn wel ervaren aangezien ik in vergelijking met Ki Fighter ongeveer gelijk ben en Ki warrior daar zit ik dacht ik zelfs boven, als Ki warrior denkt van niet dan mag ie me scannen.

nou duidelijker??

~Gokubjorn AKA Mr. Chi
Oud 18-10-2002, 12:55
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Gokubjorn schreef:
hmmm jah, nou de meeste met Ki in hun naam zijn wel ervaren aangezien ik in vergelijking met Ki Fighter ongeveer gelijk ben en Ki warrior daar zit ik dacht ik zelfs boven, als Ki warrior denkt van niet dan mag ie me scannen.

nou duidelijker??

~Gokubjorn AKA Mr. Chi
Heej Gokubjorn, ben jij een nil? Of misschien een were of shifter? Of iets anders?
Oud 18-10-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Heej Gokubjorn, ben jij een nil? Of misschien een were of shifter? Of iets anders?
Goed wtf = nil, were of shifter(ik ken die rassen niet zo goed)
Oud 18-10-2002, 15:19
Angelic
Angelic is offline
Nil= Normaal mens
Wére=Is EXTREEM zeldzaam ras van mensen die 1 zijn met hun chi en lichaam (die dus kunnen morfen in hun uiterlijk)

Shifter's= Is net een stapje minder Extreem zeldzaam van mensen die Innerlijk kunnen morfen

Ik ben een Shifter vol bloed en je hebt ook off-spring...

En ik ben KI-Warrior en ik reageer hier bijna niet meer en jij mag denken wat je wilt denken of je beter bent of slechter bent dan mij (of ik) ik ben hier niet om een of andere competitie strijd te houden
Oud 18-10-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Angelic schreef:
Nil= Normaal mens
Wére=Is EXTREEM zeldzaam ras van mensen die 1 zijn met hun chi en lichaam (die dus kunnen morfen in hun uiterlijk)

Shifter's= Is net een stapje minder Extreem zeldzaam van mensen die Innerlijk kunnen morfen

En ik ben KI-Warrior en ik reageer hier bijna niet meer en jij mag denken wat je wilt denken of je beter bent of slechter bent dan mij (of ik) ik ben hier niet om een of andere competitie strijd te houden
weedik, dat was niet de bedoeling dat je dat dacht, maar ik heb het over Ki krachten get it
Oud 18-10-2002, 17:29
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Uhm verschillende rassen zou ik het niet noemen, gewoon mensen maar dan met verschillende type energie. Is echt niet zo speciaal. En een Were bijvoorbeeld staat net zo hoog op de voedselketen als een normaal mens. Een leeuw zeurt daar ook niet over. Gewoon het type energie verschilt.
Oud 18-10-2002, 22:04
KiPracticer
KiPracticer is offline
*KUCH* *aarde trilt en beeft*
ten eerste er zijn geen 'chi-krachten'
ten tweede: Angelic, jij was kamerplant toch?
ten derde: TPS is erg lastig ja, en je moet er erg sterk voor zijn, to be honest, ik denk niet dat het jou lukt KF (ik weet het wel cker eigenlijk)
Oud 18-10-2002, 22:12
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
en hoe kun je te weten komen of je een shifter bent of een wére
Oud 18-10-2002, 22:47
Wolf Hood
Wolf Hood is offline
Lol, en ik ben een volbloed saiyan zeker/?
Oud 19-10-2002, 00:57
Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
Angelic schreef:
Nil= Normaal mens

Heej ben totaal niet up to date met dit soort dingen. Maar vertel is meer over dat innenerlijk morph gebeuren plz
Oud 19-10-2002, 17:36
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
*KUCH* *aarde trilt en beeft*
ten eerste er zijn geen 'chi-krachten'
ten tweede: Angelic, jij was kamerplant toch?
ten derde: TPS is erg lastig ja, en je moet er erg sterk voor zijn, to be honest, ik denk niet dat het jou lukt KF (ik weet het wel cker eigenlijk)
Ben je blind of zo? Ik heb nooit naar TPS gevraagd maar Gokubjorn, eerst beter lezen voordat je weer vooroordelen gaat trekken. En hoest met jou? Lukt het nog een beetje met je bloedzuigen?
Oud 19-10-2002, 20:40
erhen
erhen is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ben je blind of zo? Ik heb nooit naar TPS gevraagd maar Gokubjorn, eerst beter lezen voordat je weer vooroordelen gaat trekken. En hoest met jou? Lukt het nog een beetje met je bloedzuigen?
Nice, heerlijk, flamewar...
Tis dat ik er maandag tot woensdag niet ben omdat ik dan op een lanparty (www.lan-xperience.2y.net) zit maar anders zou ik deze discussie wel ff willen volgen

Misschien moeten we het elkaar dan proberen te leren ipv te zeggen van : Het is onzin, het kan niet...
En ook stoppen met bepaalde opmerkingen tegen elkaar...
Oud 19-10-2002, 20:44
KiPracticer
KiPracticer is offline
Solly hoor
(maar toch, je zou het nog niet kunnen)
Oud 20-10-2002, 12:30
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Nee dat jij zo gestoord bent en denkt dat iemand jou heeft omgetoverd in een bloedzuigende vampier, zit er iets los of zo?
Oud 22-10-2002, 17:35
KiPracticer
KiPracticer is offline
Ik ga daar maar even niet op in, wat is het jochie? Beetje pissed?

En nog iets: ik zuig geen bloed, alleen psi
En nog iets²: t maakt geen reet uit of ik een psivamp ben of niet, de effecten zijn er en die zijn handig (ZELFS als het placebo's zijn)

(*komt er net achter dat ie al een tijdje Gokubjorn en KF door elkaar haalt, sorry for that*)

Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 17:39.
Oud 22-10-2002, 17:56
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
Ik ga daar maar even niet op in, wat is het jochie? Beetje pissed?

En nog iets: ik zuig geen bloed, alleen psi
En nog iets²: t maakt geen reet uit of ik een psivamp ben of niet, de effecten zijn er en die zijn handig (ZELFS als het placebo's zijn)

(*komt er net achter dat ie al een tijdje Gokubjorn en KF door elkaar haalt, sorry for that*)
Gelukkig dat je weet wie weer wie is
Oud 30-10-2002, 11:47
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
en hoe kun je te weten komen of je een shifter bent of een wére
Oud 01-11-2002, 16:40
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef: