Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Nil= Normaal mens
Wére=Is EXTREEM zeldzaam ras van mensen die 1 zijn met hun chi en lichaam (die dus kunnen morfen in hun uiterlijk) Shifter's= Is net een stapje minder Extreem zeldzaam van mensen die Innerlijk kunnen morfen Ik ben een Shifter vol bloed en je hebt ook off-spring... En ik ben KI-Warrior en ik reageer hier bijna niet meer ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Uhm verschillende rassen zou ik het niet noemen, gewoon mensen maar dan met verschillende type energie. Is echt niet zo speciaal. En een Were bijvoorbeeld staat net zo hoog op de voedselketen als een normaal mens. Een leeuw zeurt daar ook niet over. Gewoon het type energie verschilt.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Tis dat ik er maandag tot woensdag niet ben omdat ik dan op een lanparty (www.lan-xperience.2y.net) zit maar anders zou ik deze discussie wel ff willen volgen ![]() Misschien moeten we het elkaar dan proberen te leren ipv te zeggen van : Het is onzin, het kan niet... En ook stoppen met bepaalde opmerkingen tegen elkaar... ![]()
|
![]() |
Ik ga daar maar even niet op in, wat is het jochie? Beetje pissed?
En nog iets: ik zuig geen bloed, alleen psi ![]() En nog iets²: t maakt geen reet uit of ik een psivamp ben of niet, de effecten zijn er en die zijn handig (ZELFS als het placebo's zijn) (*komt er net achter dat ie al een tijdje Gokubjorn en KF door elkaar haalt, sorry for that*) Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 17:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|