Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 13:18
mocrodealer
mocrodealer is offline
wat vinden jullie van bb en wie vinden jullie de leukste persoom
Oud 17-10-2002, 13:57
Fee
Fee is offline
Ik vraag me elke keer weer af waarom ik het eigenlijk kijk....
Leukste personen...hm...ik heb eigenlijk geen id...ze zijn allemaal erg...(Stefan is een arrogante kwal, Magriet is irritant, Martijn is nog te stom om rond te lopen, Ursula ziet dr uit als een breedbekkikker, enz...) Hm, Mustapha is wel ok, hij is zo'n botte eikel .
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 14:27
kastdeur
kastdeur is offline
ik kijk niet, ik heb per ongeluk wel eens een aflevering gezien...het is niet echt boeidende tv, vind ik
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 15:38
Blubje
Blubje is offline
ik kijk ook weer, maar eigenlijk vind ik er geen zak aan....
ik vind Jeanette de leukste denk ik...ofso...en margriet is ook wel ok opzich, en daniela brengt tenminste wat spanning dr in want die ovetreed alle regels en gaat met iedereen naar bed enzo, gebeurd er iig nog IETS
Oud 17-10-2002, 20:16
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
zo af en toe als ik niets te doen hebt en ik zie het dan kijk ik wel...wel lachuh als mensen los gaan

Wat zou jij doen als je in BB juis kwam?? hoe zou je je gedragen als bijvoorbeeld scholieren big brother kwam hahaha
jezelf of anders met die camera's
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 20:27
Mariebel
Mariebel is offline
Kijk als ik 's avonds niet kan slapen, dus ken niet iedereen, maar hier mijn bescheiden mening over een paar personen:

* Mustapha: echt een gigantische lul, die niet normaal met andere mensen om kan gaan

* Margriet: die vind ik af en toe wel lachen, maar ze is een btje vreemd

* Jeanette: irritant rotwijf, denkt overal verstand van de hebben en wijs te zijn

* Stefan: arrogante flapdrol, denkt dat ie ontzettend lekker is, maar dat is ie dus niet

* Daniela: dikke hoer

En verder heb ik niet echt een mening over de personen omdat ik ze niet vaak genoeg gezien heb
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 22:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Kutprogamma,ik heb genoeg aan mn eigen leven...en ik vind het echt niet interessant om te kijken hoe gefrustreerd mensen zich gaan gedragen als ze met zn alle op een hoopje worden gegooit.
Dan vind ik robinson dinges nog iets interessanter.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 23:06
Verwijderd
jaja..iederen kijkt het, maar eigenlijk vinden ze het niet leuk, of ze hebben nooit iets te doen en daarom kijken ze...
sure...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 09:18
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
ik kijk niet, ik heb per ongeluk wel eens een aflevering gezien...het is niet echt boeidende tv, vind ik
Oud 18-10-2002, 15:16
Vash!
Vash! is offline
Owjah dat is ook nog of alweer bezig he? helemaal nix joh Ga dan maar StarTrek kijken of RobotWars zooveelste herhaling dat blijft tenminste wel leuk
Oud 18-10-2002, 17:46
Verwijderd
Ik kijk het af en toe wel eens. Ik vind het eerlijk gezegd gewoon interessant om het gedrag van mensen zo van die kant te zien hoewel ik me ervan bewust ben dat wat je ziet nooit een volledig beeld kan geven en je daarmee wordt gemanipuleerd. Ik vind voor de hoe schijnheilig mensen kunnen zijn interessant.

Het ene moment zitten ze tegen elkaar te zeggen dat die ene actie helemaal neit erg was en blabla, en dan gaan ze terug naar hun eigen mensen en klagen beiden over elkaar en het gesprek van net.

Ik vind trouwens al die realityprogramma's interessant, gewoon het mensen observeren, gedrag proberen te verklaren. Maar doe dat in het echt net zo zeer.

Ik vind Mustapha overigens de koelste, hij doet gewoon lekker waar hij zin in heeft hoewel ie wel de schijnheiligheid heeft mensen die hem niet moeten ook meteen een bitch of wat dan ook te vinden (zoals nu met Margriet, wil ie dr dr ineens uithebben terwijl ie toch in het begin zei dat ie haar heel graag mocht?).

Ik voorspel ook dat hij gaat winnen, net als in BB1 Bart won, juist de rebelse, degene die niet goed in de groep lag, het jonkie enz.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:31
MarilynManson
MarilynManson is offline
mustafa : klootzak is ten minste zichzelf
arthur : ga ik nog niet eens woorden aan vuilmaken
ursula : moet arthur dumpen
daniela : GOEDKOOOPPPP
jeanette : jankerd
judith: alleen dat toontje al ieuwww
margriet : koel wijf
ting : koel wijf is de enige die voor zover ze zichzelf zijn een goed karakter heeft
Dennis : ken k nog niet zo goed evenals die 2 nieuwe spiermassas
uhh
geesje: die opmerking bij de zwakste schakel over mustafas hoedje was de druppel
stefan : grappig hoofd verder niet echt boeiend karakter
laurens : vaag heb k niet echt iets over te zeggen
Martijn: heeft te weinig gemeen met de rest vind ik

dat waren ze geloof ik wel
k denk dat of mustafa of margriet gaat winnen,k vind eigenlijk neit dat de rest het verdient om te winnen
Oud 20-10-2002, 13:31
Ilsch
Ilsch is offline
blarg, ik zet het ook iedere avond aan, vraag me af waarom, want eigenlijk erger ik me aan al die mensen Nou ja.. de meeste praten zo vervelend en zo veel.. zoals.. judith.. die wil oooooooooooooooveral maar over praaaaaaaten.. geez je zou zo iemand in huis hebben...
jeanette vindt ik ook maar irritant.. en en.. mjah allemaal dus

margriet of mustapha mag wel winnen van moi (lief!)

oh ja, k vinnet wel tof van dat dillema... dat ze drank/eten kwijt moeten maken...

echt geniaal
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 14:14
xx
xx is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ik kijk ook weer, maar eigenlijk vind ik er geen zak aan....
ik vind Jeanette de leukste denk ik...ofso...en margriet is ook wel ok opzich, en daniela brengt tenminste wat spanning dr in want die ovetreed alle regels en gaat met iedereen naar bed enzo, gebeurd er iig nog IETS
met wie gaat zij dan naar bed???? heb ik iets gemist ofzo....... hmmz... ik kijk ook niet vaak

xx
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 17:08
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
xx schreef:
met wie gaat zij dan naar bed???? heb ik iets gemist ofzo....... hmmz... ik kijk ook niet vaak

xx
hehe, ze gaat met niemand naaaaar bed.. ze ligt bij iedereen iiiiin bed
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 15:38
xx
xx is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
hehe, ze gaat met niemand naaaaar bed.. ze ligt bij iedereen iiiiin bed
ohw...... hahahahahahhaah

xx
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 15:52
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Blah, Big Brother is echt wack, kutmensen die alleen maar ruzie maken en tis ontzettend saai om naar te kijken, blah.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 18:40
mocrodealer
mocrodealer is offline
eeh luister ik vind mustapha wel een leuke gozer omdat hij gewoon niet scheinheig is maar ik mag die gozer ook die al die alchol had weggegooit

peace
Reageren

Regels voor berichten