Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 18:49
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Wie van jullie zit in 5 of 6 VWO en heeft informatica?

Ik wil graag weten hoe het jullie bevalt en wat voor een dingen je doet. Ik weet zelf natuurlijk wel íets maar het zou fijn zijn als jullie wat ervaringen met mij konden delen.

bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2002, 19:23
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
niemand die informatica heeft?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 20:00
MacArt
MacArt is offline
ik niet, een oud klasgenoot van me wel, hij had het laatst over pascal enzo... hopelooss dus dat it op school... allleen leuk voor het papiertje dunkt mij
Oud 05-10-2002, 20:25
H@nk
H@nk is offline
Ik doe ook informatica en het is gewoon te makkelijk.

een heel hoofdstuk WAT is programmeren
nou 1 les wist ik alles al wat in dat hoofdstuk stond.
ander hoofdstuk over binaire getallen (rekenen en logische schakelingen), ook al zo makkelijk (duurde 2 lessen voordat ik alles wist).
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 08:50
Somari
Somari is offline
Ik zit in 5VWO en ik heb op dit moment info-kunde. Er wordt aangenomen dat je niets weet van informatiekundem, dus de eerste paar hoofdstukken krijg je voorbeelden van bedrijven en dat wordt dan later pas vergeleken met hoe het in de computer werkt.
Ik heb nog niet geprogrameerd, we moeten namelijk eerst werken met office (excel enzo).
Duzz... als je er veel van weet is het vet boring, maar als je nog niet echt bekend bent met computers, dan is het wel leuk.
In 6VWO ga je trouwens ook daawerkelijk een computer in elkaar zetten, en dat is ook het moeilijkste deel van je infokunde opleiding

zooooo, weer wat getiept
Somari
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 09:15
Verwijderd
Citaat:
MacArt schreef:
ik niet, een oud klasgenoot van me wel, hij had het laatst over pascal enzo... hopelooss dus dat it op school... allleen leuk voor het papiertje dunkt mij
Wat voor papiertje krijg je dan?

Dat ze het over Pascal hebben hoeft weinig te betekenen. Ik heb in mijn studie tot Software Engineer ook veel Pascal, simpelweg omdat het de taal bij uitstek is als het gaat om goed gestructureerd programmeren.

Als je eenmaal begrijpt hoe je efficiënt algoritmes kunt ontwikkelen, kan je die kennis altijd nog met andere talen gebruiken.

Er schuilt een gevaar in het feit dat veel programmeurs alles weten van de nieuwste en laatste snufjes, maar nooit geleerd hebben goed te ontwerpen. Bestwel zonde..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:14
*maai*
*maai* is offline
Zit nu in de 6e en heb ook informatica.
Gaat op zich wel. Hoofdstukken die over programmeren gaan zijn best wel moeilijk vind ik (wij moeten programmeren met java), maar je hebt ook hoofdstukken die alleen over theorie gaan en die zijn juist weer heel makkelijk.
Reageren

Regels voor berichten