Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2002, 18:58
snoephond
snoephond is offline
ik heb 2 uur geleden een vraag gepost over reele vectorruimten maar ik zie ze niet staan en dus de mogelijke reply ook niet, kun je die wat hoger zetten of hem e-meilen naar mij ofzo ?
Oud 20-10-2002, 19:53
dystopia
dystopia is offline
Hoi,

Scholieren.com wordt de afgelopen dagen geterroriseerd ten eerste door flooders dit is sinds zaterdag ochtend 6:00 aan de gang. Daardoor is de site en het forum slecht bereikbaar.

Ten tweede door spammers die op de fora onzin posten. Het is moeilijk dat allemaal te verwijderen. We doen onze uiterste best het forum en de site netjes en up te houden maar een aantal flauwe kinders ziet daar blijkbaar geen heil in en wil dat persee tegen werken.

Dat laatste was hier het geval. We hebben teveel verwijderd. Daardoor zijn enkele posts op Exacte Vakken verloren gegaan. We hebben wel een backup, maar die is 2 dagen oud. Onze excuses voor het ongemak.
Oud 20-10-2002, 20:07
Tampert
Tampert is offline
Intussen is de achterstand teruggezet tot 5 dagen. Bij dezen mijn excuses aan degenen die in de afgelopen 5 dagen hard hebben lopen werken op hun reply/topic en deze zomaar verwijderd zien worden. Ik zou haast zeggen: post maar weer raak

Laatst gewijzigd op 20-10-2002 om 21:01.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten