Advertentie | |
|
![]() |
|
je voelt je gewoon een tijdje super relaxt, heel ontspannen en tevreden enzo! veel praten hoort er ook wel bij. alles rond je mond is verdoofd en lijkt soms wel of er gewoon 1 groot gat zit. als het uitwerkt voel je je echt ff zwaar kut, zorg daarom dat je genoeg tot je beschikking hebt/neem niet te vroeg. de dag erna is dat allemaal al weer over gelukkig. verder kan je er gigantisch bij zuipen
![]() verslavend, mwoah valt ook wel mee, dat is je eigen zwakte he. of lees: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/cocaine.htm |
![]() |
|
![]() |
probleem van coke is ook dat je vaak bezeikt wordt ,je weet nooit wat in de seal zit ,en je wete nooit hoe puur ,de dealer kan het mengen met veel lido of manitol en das allemaal rotzooi waar je alleen maar verdoofd van wordt maar ja die stoffen heb je wle nodig want puur snuiven gata niet
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ja, zo vraag je om ervaringen en zo krijg je niet-beargumenteerde ongevraagde adviezen. Die nog eens flink overtuigend zijn ook! </sarcasme mode> Maar goed, ik weet ook wel dat het slecht is, verslavend kan zijn, duur is, je opgelicht kan worden en ga zo nog maar effe door. Maar naast al die negatieve dingen wil ik weten of er iemand is die het ondanks al die 'gevaren' toch gebruikt heeft, en hoe dat dan was. ... geen vissersdorp-bewoners hier...? |
![]() |
|
Haal het alleen bij iemand die je vertouwt niet van een onbekende.
Proef eerst het spul op je tong als het vedoofd zit het wel redelijk goed. Als je het snuift mag het niet pijn doen aan je neus dus niet scherp voelen aan je neus. Als je het gesnoven hebt moet je een bittere smaak in je keel voelen. Als je dit voelt goed slikken krijg je het sneller binnnen.
|
![]() het voelde wel heel fijn op zich...maar toen gebeurde er iets kts en toen dacht ik..ooh dan kan ik wel even wat coke snuiven dan is het wel weer oke. Dus dat deed ik. Toen kwam een dealer (bekende) langs en die zei..ik moet jou zo even spreken. Echt met zo'n blik van: yeas, is ze er toch eindelijk mee begonnen. ![]() Maarja, ik vond het behoorlijk vaag. Later ging ik nog met een spulletje trippen. Vage drugsnacht gehad ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vriend van me heeft de laatste tijd nogal vaak coke.. en hij denkt dat ik t nog nooit geprobeerd heb en 'dan mag ik ook een keer een beetje' ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Sja...coke...uhm, het is op zich wel lachen. Maar zolang je je eigen grenzen kent is het goed. Als je opeens een koelkast van iemand anders leeg zit te vreten moet je gaan nadenken.
Coke kun je op meerdere manieren innemen, snuiven, mixen in drank maar en natuurlijk smoren en nog meer...er zijn ook andere vette ways in combinatie met bijvoorbeeld seks... Ik werd ooit een keer door een engelsman ingelicht die mij adviseerde een beetje coke op de clitoris van een vrouw te doen, mits zij het natuurlijk ook toestaat...dus ik gedaan...ik heb geloof ik nog steeds de striemen in mijn rug staan ![]() ![]() Toen ik een paar keer een lijntje had weggesnoven (in Australie) voelde ik me vet de king, iedereen was minimaal minder dan ik maar iedereen was ook wel weer relaxt. Je moet gewoon niet makkelijk verslaafbaar zijn, ik ben zelf van mening dat experimenteren niet verkeerd is, zolang je weet waar je mee bezig bent...en ik wist dat donders goed. Er is natuurlijk ook veel slechte coke (en nu niet aankomen met: coke is so-wie-so al slecht, dat weten we allemaal al lang) in de handel, gemixt met weet-ik-veel-wat-voor-rotzooi. Als je dan toch van plan bent iets te nemen, zorg in ieder geval ervoor dat je dan zeker weet dat je er klaar voor bent. En anders, niet doen. De mens houdt nu eenmaal gek doen, dat is altijd al zo geweest dus dat zal ook wel nooit meer voorbijgaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alleen zal niemand er enige waarde aan hechten als jij het afraadt denk ik. neem ook aan dat de mensen hier zelf ook donders goed weten dat het altijd beter is het niet te doen... |
![]() |
|
coke trekt me totaal niet. afgelopen weekend kreeg ik 't aangeboden maar iets van die prijs, waarvan de meeste mensen die ik ken zeggen dat het niet echt bijzonder boeiend is...neuh. Dat hoef ik niet te proberen.
Voor de prijs van een beetje coke heb ik genoeg andere dingen die ik zeker leuk vind. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb voor mijn verjaardag van iemand een gram gekregen
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Cocaine is the next best thing to heaven
![]() maarem als je je coke gaat nemen, neem dan gewoon gelijk een goede lijn, en niet 1 of 2 nakkies, gewoon gelijk voluit gaan,dan geniet je het meest ervan. Dat het verslavend is is waar, maar verslaving heb je altijd zelf in de hand, als jij geen sterke geest hebt, zou ik het niet doen. |
![]() |
|
|