Advertentie | |
|
![]() |
|
Kooimeer Plaza... het nieuwe stadion van AZ. (in 2004 klaar)
Klik hier voor een realistische tekening. En op dit moment is IDD 'de Kuip' het mooiste stadion.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ja airaid je hebt gelijk die nr1 is dik nep, we denken op het forum ook dat die gehackt is ofzo. en mvv staat WEL legaal 52e. ff stemmenn weer dus! ps die stadion hierboven mij is ongelooflijk. vvv is tegeneover die stadions een dikke arena
|
![]() |
Old Trafford!!!
Ben vorige week voor de eerste keer naar Manchester geweest,de match tegen Aston Villa gezien.Het was gewoon super!!!!!!!! En ik gaan in mei terug,wanneer Man U de finale van den Champions League ga spelen en natuurlijk winnen!!! Ma Old Trafford von ik echt super. Ik heb buiten da alleen nog maar het stadion van Anderlecht gezien,en vorig jaar ook Nou Camp,ma da was allebei niks in vgl met Old Trafford.
|
![]() |
luister jullie hebben er geen verstand van. In Nederland is het nog steeds het Olympisch stadion ook al speelt daar geen voetbalclub.Zowel in oude als in nieuwe staat. En in het buitenland zijn het toch echt Ibrox park van de rangers en estade santiago bernabeu van real!!!
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ben niet vaak in het Olympisch stadion geweest, omdat mijn club altijd in de Meer tegen Ajax mocht maar persoonlijk vond ik de Meer gezelliger dan het Olympisch stadion. Vooral als Paul van Gageldonk op vak M gaat zitten en over ‘kutkankerboeren’ uit Deventer gaat schrijven. P.S. Subbjectief verslag, ik heb meer verstand van zuigen. Heel raar.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
wat is je favoriete voetbalstadion? Mikado | 28 | 06-09-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal - graag reacties forumfreakie | 4 | 02-02-2004 17:58 |