Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je kunt je pleegouders en de kinderbescherming in ieder geval vertellen dat je dus echt niet naar je moeder toegaat. Misschien ook de reden waarom ensu. Je kan je moeder natuurlijk wel schrijven en zeggen wat je er wel niet van vind ensu....dat is heel gemakkelijk en je hoeft erdoor geen contact. je kans chrijven dat je bijv. geen brief terug wil. maar misschien wil je juist wel een brief terug, nouja dan schrijf je dat erbij. Schrijven is gewoon de gemakkelijkste keus |
![]() |
|
trouwens, jij moet niet denken van: ik hou alles maar voor me want stel dat ze doordraait en zichzelf iets aan doet. Al deze dingen waar je bang voor bent kun je met anderen (pleegouders/kinderbescherming) over hebben.
Maar ik zou haar dus gewoon echt schrijven en zeggen wat denkt en hoe je je voelt en wat je wilt. Nooit denken, als ik dit zeg doet ze zichzelf wat aan, of iets dergelijks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik heb het contact ooit al eens verbroken en 3 maanden geleden heb ik er voor het eerst weer gezien en toen daarna hoorde ik te veel in 1 keer... en toen d8 ik en nu wil je nooit meer zien.... maar steeds denk ik kan ik dat wel maken omdat ik net weer contact heb? whaaa word er gek van! klote familie! |
![]() |
||
Citaat:
nu wil ik ook niet meer, maar moet ik van mezelf zeg maar omdat ik precies hetzelfde denk als jij...kan ik het wel maken ?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pff.....word er echt gek van.. denk dat ik haar nog een paar keer MOET zien omdat ik graag antwoorden wil op een hoop vragen die ik heb. omdat ik haar dan eindelijk eens de waardheid wil ftellen over wat IK denk.. het word tijd dat mijn ouders eindlijk eens naar MIJ luisteren. maar dan toch spookt het steeds door me hoofd... kan ik dat wel maken |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mm xie wel wat de eerst volgende keer brengt met me moeder me vader ziek morgu (zaterdag) dus!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het niet laf, als jij zo beter uit je woorden kan komen, komt dat de situatie alleen maar ten goede lijkt mij.. Probeer het gewoon, want als je met praten niet goed uit je woorden kan komen, gaat ze je straks verkeerd begrijpen oid.. suc6 ermee ![]()
||
![]() |
Citaat:
veel suc6 met jou brief denk ook wel dat je me begrijpt tnx for everything kiizz |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Haat aan m'n moeder; bedreigd met mes bla7 | 6 | 11-09-2014 18:30 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met m'n vriend en m'n moeder Daantje_0705 | 18 | 08-10-2011 14:47 | |