Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 04:58
zwarte rat
zwarte rat is offline
Ik wil 't ook,
maar.....
Betekent het alles?
Als je je botten ziet, wat we willen, zo prachtig mager zijn, ja we willen ook nog een klein kontje en wat borsten, maraja, gaat dat tezaam? in de meeste gevallen niet....
helaas...

maar goed, ik drink soms wat alcohol en dan voel ik me er beter over!
niet dat dat DE oplossing is,
but in the end:
most important of all is:
familie, vrienden hebben!
probeer de waarderen want anderen niet hebben,
en neem die vet rolletjes dan voor lief, als er oorlog komt heb jij kans om langer te overleven!

graag reacties!

groeten,
zwarte rat
Oud 09-04-2002, 10:16
Verwijderd
ik heb hetzelfde als jij. ik wil idd ook soms wel wat slanker zijn maar ik betwijfel of ik dan ook echt gelukkig zou zijn. je kan je maar beter accepteren zoals jezelf bent en een fijn leven lijden dan dat je je hele leven bezig bent met 'was ik maar wat slanker'

je word toch nooit perfect!!!! das ook 1 van mijn motto's

ik zou dan ook nooit liposuctie of andere plastische chirurgie doen
Oud 09-04-2002, 12:00
Kat
Kat is offline
Ow, ik wil ook beswel wat dunner worden, maar ik heb er nou eenmaal niet alles voor over. ik ga mezelf geenstreng dieet opleggen ofzow. gezonder eten is ok, maar verder moet het ook niet gaan. ja, wat meer sp[orten...
Oud 09-04-2002, 12:23
lake bodom
lake bodom is offline
ik wil niet dunner...
zit al onder mun gewicht, zegt men.. maar wil ook niet dikker..
Oud 09-04-2002, 13:53
Verwijderd
Hmm ik heb wel dat ik zou willen afvallen, en dun vinnik wel erg mooi...maar aan de andere kant is wat voller ook mooi, en waarom zou je zoveel moeite doen om dun te worden...
Het lukt me iig nooit om af te vallen en zo te blijven, het komt er bijna altijd weer aan...echt minderzzz
Maar het is gewoon nu een modebeeld: dun is mooi....en daarom willen alle mensen dun zijn...hoop dat dat beeld snel veranderd, dan zouden veel mensen zich een stuk beter voelen..
Oud 10-04-2002, 18:20
Verwijderd
uh ik ben vrij dun geloof ik, maar ik heb ook kleine borsten
iets meer mocht wel
maar ja
komt denk ik wel omdat ik dun ben dus sjaa...
er zitten voor en nadelen aan
Oud 10-04-2002, 18:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ach ja figuur zegt ook niet alles. Is leuk voor je als je er leuk uitziet met een goedfiguur, maar zelfs bij ons op het cios zegt 3/4 van de meiden dan ze dik zijn. Accepteer het nou maar gewoon. En trouwens borsten groeien tot het 26e levensjaar, dus wanhoop maar niet.
Oud 10-04-2002, 18:33
Verwijderd
ik hoef niet perse superdun te zijn maar er is in 6 maanden 10 kilo aangekomen en die mag er van mij wel af. eerst deed ik er veel moeite voor, dieet, weinig eten etc. helpt natuurlijk niet, nu eet ik gewoon...maar gewoon niet meer zo veel vette troep..kblijf nu op gewicht..ach ja..als er maar niet nog meer bij komt...en als er wat af gaat, geweldig...khoef niet meer zo nodig dun te zijn, ik wil wel gaan sporten zodat ik maybe toch iets afval en het wat strakker wordt want nu is het echt niet leuk..echt vet enzo..voel me er gewoon niet goed bij als ik over straat loop. dus daar ga ik maybe wel iets aan doen..naar de sportschool..maar echt geen streng dieet meer voor mij, is zo'n onzin...
Oud 10-04-2002, 18:40
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Heej,
ja ik heb het ook vaak genoeg hoor, het gevoel dat je graag dun wilt zijn. Vooral die periode vlak voor de zomer (zoals nu). Je wilt natuurlijk graag zelfverzekerd van je handdoek op kunnen staan om naar de zee te lopen, zonder dat je alles voelt flubberen
Maar bij andere meisjes ben ik helemaal niet zo kritisch, kom nou, wanneer vind je nou iemand lelijk om een beetje vet? Kom op dames, laten we trots zijn op de vrouwelijke rondingen!!!
Xxx Kronkel
Oud 10-04-2002, 18:56
Rosie
Rosie is offline
Hey mensen,
wil even reageren. Ik heb geen enge ziektes ofzo maar ik ben best wel dun/mager. Te dun, als ik op mijn buik lig doet het zeer vanwege de botten waar ik op lig. Als ik bijvoorbeeld op de grond zit, dan krijg ik last van mijn kont omdat er vooral botten zitten. Heel vervelend. Ik wil graag wat aankomen maar dat gaat niet.
Ik wil even tegen de mensen zeggen die niet dik zijn, blijf zo, ga er niet alles aan doen om af te vallen. Vind ik dan, ik vind het heel erg om zo dun te zijn.
Vooral als mensen zich met mij gaan vergelijken, dat snap ik niet, je moet toch blij zijn en accepteren wat je hebt...?
Dat doe ik nu ook, het duurde even maar het is gelukt..

Groetjes Rosie
Oud 10-04-2002, 19:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Hey mensen,
wil even reageren. Ik heb geen enge ziektes ofzo maar ik ben best wel dun/mager. Te dun, als ik op mijn buik lig doet het zeer vanwege de botten waar ik op lig. Als ik bijvoorbeeld op de grond zit, dan krijg ik last van mijn kont omdat er vooral botten zitten. Heel vervelend. Ik wil graag wat aankomen maar dat gaat niet.
Ik wil even tegen de mensen zeggen die niet dik zijn, blijf zo, ga er niet alles aan doen om af te vallen. Vind ik dan, ik vind het heel erg om zo dun te zijn.
Vooral als mensen zich met mij gaan vergelijken, dat snap ik niet, je moet toch blij zijn en accepteren wat je hebt...?
Dat doe ik nu ook, het duurde even maar het is gelukt..

Groetjes Rosie
Beetje vaag, zitten doet pijn... Daar zijn gewoon die twee knobbels voor hoor, je zitbeenderen (os sacrem). Bij liggen pijn hebben zal ook wel meevallen, je darmbeen (os ilium) zal wel gewoon wat zwak zijn. Mijn advies: meer melkproduvten eten/drinken.

Goh wat interessant als je de latijnse namen weet
Oud 10-04-2002, 19:59
lake bodom
lake bodom is offline
hmm btw ik ben wel 3 kilo aangekomen in 1 maand ik eet ook steeds meer, maar kan er niet mee stoppen
Oud 10-04-2002, 21:22
eden6
eden6 is offline
Ik heb geen aanleg om dik te worden, maar ik zou graag een iets strakkere buik willen hebben. Ik weet ook wel wat eraan te doen; gezonder eten en buikspier oefeningen. Helaas ben ik daar denk ik te lui voor.

De rest van mn lichaam vind ik wel oke. Trouwens als je gaat lijnen verlies je toch eerst vet wat niet noodzakelijk is om te lozen (borsten bijvoorbeeld).

Naar mijn mening ben je slank als je gewoon strak in je vel zit maar niet zo erg dat je "de vrouwelijke rondingen" ( ) verliest.

Overigens vind ik het niet noodzakelijk om slank te zijn want er zijn belangrijkere dingen in het leven zoals al gezegt werd.
Oud 21-10-2002, 22:03
Scandinavia
Scandinavia is offline
als je eenmaal dun bent, heb je geen borsten. Bijv. Magie Rizer, Kate Moss etc.
Oud 21-10-2002, 22:47
Vice
Vice is offline
Ik ben eigenlijk wel tevrede met m'n figuur .
Oud 21-10-2002, 23:49
Verwijderd
jezus anders word er effe een 6 maanden oud topic geupt!
Oud 22-10-2002, 10:06
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
danique2 schreef:
jezus anders word er effe een 6 maanden oud topic geupt!
idd, slotje...
Topic gesloten

Regels voor berichten