Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb in een zelfde situatie gezeten.
Ook zeer bang geweest dat ik het zou verpesten met dat meisje. Ik ben er echter voor uit gekomen en we zijn nu 6 maanden bij elkaar en superblij. Het duurde wel even voordat zij haar gevoelens op een rijtje had (begrijpelijk), maar het is goed gekomen! Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest. Dit is het eerste meisje wat ik echt 100% ken en vertrouw! Mijn advies, wees eerlijk... |
![]() |
|
tja lastige situatie..
Enerzijds wil je die jongen niet kwijt als goede vriend en anderzijds wil je, als je verliefd op hem bent, natuurlijk niets liever dan dat hij je vriend zou zijn.. Ik weet niet wat jij belangrijker vindt; een goede vriend, of een vriendje... En of hij voor jou dezelfde gevoelens heeft als jij voor hem, daar kan ik niets over zeggen.. ![]() Het kan gaan zoals bij Tactic, dat hij inderdaad dezelfde gevoelens heeft als jij, en dat jullie een relatie krijgen en super gelukkig zijn samen. Maar het kan natuurlijk ook anders lopen en dat dat misschien het einde is van jullie vriendschap. Maar als jullie echt goede vrienden zijn, dan is het of het eerste geval, of hij heeft begrip voor je gevoelens.. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 14:58. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Me gevoel zegt ja, me verstand zegt nee. Ik zal dan toch maar op me verstand af moeten gaan, hoe moeilijk het ook mag zijn... Citaat:
Zoals ik al hierboven zei, hij is me grootste steun...en Tactic bij jou is het dan wel gelukkig goed gegaan ![]() Als ik dat ook zou doen dan weet ik in ieder geval wel waar ik aan toe ben, alleen ik durf t nog niet, daarom denk ik dat ik het toch maar voor me hou... |
![]() |
|
Vertel het hem, ik heb niet 1 keer in zo een situatie gezeten, maar wel 3 keer enne, nu nog steeds zeg maar in 1tje, gewoon vertellen is het beste, want op een gegeven moment knuffelt ie je weer en dan zit jij daar maar gevoelens weg te stoppen, of je schrikt een keer en je zegt dat je niet meer wilt dat hij dat doet omdat het zo fijn voelt en het mag niet van jezelf dat het fijn voelt. Niet eerlijk zijn tegen een andere oke, en is heel makkelijk, maar niet eerlijk zijn tegen jezelf, let op me woorden dat houd je niet vol. Als je hem dan op een gegeven moment ziet met een ander meisje word je jaloers, misschien wel boos op hem, maar dan weet hij niet waarom en jij wilt maar niet eerlijk tegen hem zijn... effect, je maakt de vriendschap zo kapot, terwijl dat niet je bedoeling was... let wel, dit zou dus mogelijk kunnen gebeuren het kan ook zijn dat dat gevoel weer over gaat, maar dat is maar zelden weet je, je kent hem al zo lang en zo goed, zo een vertrouwd iemand, daar ga je echt van houden, en dat gevoel raak je heel lastig kwijt.
Eerlijkheid duurt echt het langste geloof mij maar, alles beter dan jezelf op te vreten van twijfels enzo... in de situatie waar ik nu in zit was bijna de hele vriendschap verknalt omdat we gewoon niet zeiden wat we voelden,of nou ja 1 van ons dat maar deed, nu is dat eindelijk besproken en dat lucht echt op, alleen is onze situatie weer anders natuurlijk, maar tot op het punt waar jij nu zit is het hetzelfde gegaan, dus ik weet waar ik over praat... vertel het hem... |
![]() |
|
Ik ken je verhaal... Zo ging het bij mij en mijn ex ook, ik ben toen eerlijk geweest over m'n gevoelens. Hij moest erover denken, we hebben toen een tijd geen contact gehad, maar langzaam aan kwam het weer en hij had nagedacht over z'n gevoelens en toen bleken we allebei hevig verliefd te zijn op elkaar. Ik heb toen 5 maanden een waanzinnige tijd gehad. Maar nu het over is, is ook alles over...de vriendschap die ik dacht te hebben met hem...
Maar die 5 maanden vergeet ik nooit, dus ik zeg wees eerlijk en go for it!! Good luck!! Kuzzje IK ![]()
|
![]() |
Daar ben ik ook bang voor, stel dat ik ooit wat met hem krijgt en het gaat op een vervelende manier uit (hoeft niet natuurlijk), dan ben ik wel een hele goeie vriend verloren en dan denk ik weer van: de vriendschap is belangrijker...
Ook als ik het hem zou vertellen ben ik bang voor hoe hij reageert. Ik kan het hem niet kwalijk nemen als hij afstandelijk gaat doen, want dat kan ik best begrijpen, maar gewoon het idee dat hij weet dat ik gevoelens voor hem heb. Tis ff erg gecompliceerd allemaal, want ik heb eigenlijk al besloten om het hem niet te vertellen, maar de drang om dat wel te doen is groot... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Offtopic:
Korfbal .. toen dat veel meiden eigenlijk? Hoe is de verhouding jongens / meisjes? Hmm. [ontopic] Als je het niet vertelt en hij vindt een ander meisje, ga je jezelf ontieglijk rot voelen. Je kunt het beter wel vertellen en zien wat er gebeurt. Gemiste kansen zijn echt pijnlijk.. [/ontopic] |
![]() |
|
![]() |
Ik heb zoiets ook meegemaakt.. Ik heb hem toen na een aantal maanden toch verteld dat ik verliefd was op hem. Toen bleek dat hij ook gek op mij was. We hebben toen een paar maanden 'iets' gehad, maar dat ging uiteindelijk over. Daarna zijn we wel vrienden gebleven en de band werd eigenlijk alleen maar sterker.
Ik zou het hem wel vertellen! Dadelijk voelt hij hetzelfde voor jou.. Je weet maar nooit! En zo niet, als hij een echte vriend is laat hij je niet vallen omdat jij meer voor hem voelt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst op een feestje dachten een aantal mensen ook al dat we elkaar leuk vonden, alleen dat we dat niet durfden toe te geven, vanaf dat moment begon ik er eigenlijk echt over na te denken. En omdat een jongen erover begon te zeuren, kwamen ik en die goeie vriend er ook over te praat over dat die ene gozer zo vervelend was. Hij had toen dit tegen die gozer gezegd: "er is nix tussen mij en haar en er bloeit ook nix". Daarna vroeg hij aan mij: "toch?" Maybe dat dat een moment was dat ik het tegen hem kon zeggen dat ik meer voelde, maar ik durfde niet.. |
![]() |
||
Citaat:
herkenbaar
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |