Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 21:06
Nakki
Nakki is offline
ey ja me leeftijd in me profiel zie je goed ben 15
heb al wel een paar keer getongt maar toen had ik nogal wat alcohol op this dus al weer een tijde geleden dat ik eht gedaan heb en heb nu een vriendin joepie maar wil der wel op der bek pakken want ze mot niet denken dak preuts ben help ef please! hoe meot je begingen met tongen !?

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 21:13.
Advertentie
Oud 03-10-2002, 21:08
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
hmm87 schreef:
heb al wel een paar keer getongt maar toen had ik nogal wat alcohol op this dus al weer een tijde geleden dat ik eht gedaan heb en heb nu een vriendin joepie maar wil der wel op der bek pakken want ze mot neit denken dak pruits ben help ef please! hoe meot je begingen met tongen !?
1) je mag niet drinken
2) "op der bek pakken" kun je maar beter niet doen
3) zie maar (serieus, zie maar hoe je het doet)
Oud 03-10-2002, 21:15
Nakki
Nakki is offline
1 drinken is lekker
2 wil der dus wel op der bek pakken... (graag uitleg) (schamte)
3 helppp me
Oud 03-10-2002, 21:17
Dminor
Dminor is offline
Niveau...
Hoort dit trouwens niet op seks?
Oud 03-10-2002, 21:33
Nakki
Nakki is offline
tongen bij seks? denk het niet hoor...

maar eff een paar tips man! please kom op!
mond wijt open beetje enze..........!
Oud 03-10-2002, 21:36
Mephisto
Mephisto is offline
Geef haar een zoen, en gebruik dan je tong erbij. Dan opent zij (hopelijk) haar mond en de rest moet je mijns insziens aanvoelen.
Oud 03-10-2002, 21:38
Nakki
Nakki is offline
okey thanxxx!!
Oud 03-10-2002, 21:49
luckyleo
luckyleo is offline
het siw eer hoogstaand hierro
Oud 04-10-2002, 03:06
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
het siw eer hoogstaand hierro
idd
Oud 04-10-2002, 07:25
Last Resort
Last Resort is offline
is niks aan te leren, ik heb ut ook maar gewoon gedaan, beetje spelen met haar tong als et ware......niet zeuren, doen :
Oud 04-10-2002, 08:44
Herrie
Herrie is offline
Er is niet echt iets hoe je het kan leren. Het gaat vanzelf...

Op d'r bek pakken is natuurlijk wel heel erg direct.

Je zou ook gewoon wat dichter naar haar toe kunnen gaan met je gezicht, als zij dat dan ook doet, dan weet je in ieder geval dat ze het prettig vindt en jij jezelf niet aan haar opdringt.

Je kust haar eerst op haar lippen, vervolgens draai je je hoofd een beetje, zodat jullie neuzen elkaar niet in de weg zitten en gebruik je je tong erbij... Gewoon met haar tong spelen...
Oud 04-10-2002, 09:28
Verwijderd
Je kunt beter vragen wat je níet moet doen, namelijk:

- termen gebruiken als 'op de bek pakken'. Misschien dat als je heel erg dronken bent in een café het zo werkt, maar als je een vriendin hebt niet. De situatie moet zich gewoon aandienen (die kun je natuurlijk ook best zelf creeëren). Als je al zover bent dat ze 'je vriendin' is zul je ook wel weten wat voor situaties het meest geschikt zijn om haar te zoenen.

- over het tongen zelf: waar meisjes over het algemeen een hekel aan hebben, is als jongens gewoon in het wilde weg gaan ronddraaien met hun tong, alsof ze je mond van binnenuit willen schoonmaken ofzo (wasmachine-effect). Doe dat dus niet. Begin rustig, sneller mag, maar niet té, experimenteer, probeer, wees creatief
Oud 04-10-2002, 12:23
Roos
Roos is offline
De term "op de bek pakken" is inderdaad erg fout.

Geef haar gewoon een zoen op haar mond, open dan je mond een stukje en begin heel rustig te zoenen.

Beter te langzaam dan te snel, zeker in het begin.
Oud 04-10-2002, 14:46
Max19
Max19 is offline
ik heb wel eens met 1 of ander meisje getongd die kon er echt geen moer van, ging echt zo van.. tong d`r in en draaien maar...

maar ik heb ook wel eens met iemand getongd die het echt super goed kon.. gewoon aanpassen aan de ander zijn tempo, lekker relax.. en dan beetje spelen met elkaars tong het niet de hele tijd dezelfde beweging maken..
elkaar ook een beetje strelen hier en daar tegelijk is ook leuk

gewoon op het lichaam bedoel ik dan.. niet de intieme plekken.
Oud 04-10-2002, 14:49
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
hmm87 schreef:
1 drinken is lekker
2 wil der dus wel op der bek pakken... (graag uitleg) (schamte)
3 helppp me
sorry hoor, maar dat 'op dr bek pakken' wat vind je daar zelf nou van?! Het klinkt gewoon echt enorm ranzig en zo praat je er gewoon niet over!!
En als je het wilt doen omdat jij niet wil dat zij denkt dat je preuts bent dan vind ik dat echt heel zielig, het spijt me zeer, maar je doet zoiets omdat je iemand leuk vindt!

en tja je kunt niet leren hoe je met iemand niet zoenen (en hoe je 'iemand op de bek moet pakken' *steekt vinger in dr keel* zou ik je niet eens willen uitleggen)
Het goede moment komt vanzelf wel een keertje en dan gebeurt het gewoon vanzelf..

En je hebt al eens gezoend, dus what's your problem??
Oud 04-10-2002, 15:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
- over het tongen zelf: waar meisjes over het algemeen een hekel aan hebben, is als jongens gewoon in het wilde weg gaan ronddraaien met hun tong, alsof ze je mond van binnenuit willen schoonmaken ofzo (wasmachine-effect). Doe dat dus niet. Begin rustig, sneller mag, maar niet té, experimenteer, probeer, wees creatief
dank je
dat wou ik ook gaan zeggen.....
Kijk, je bent dus blijkbaar ehm.... gewend om tijdens het uitgaan een meisje "op haar bek te pakken". Dat is dus NIET de manier die je bij je vriendin ook moet gebruiken.

Ik snap op zich je probleem wel, als ik een tijdje niet heb gezoend denk ik ook wel van owjee...
Maarre, gewoon haar op een lieve manier zoenen, eerst gewoon op de mond en dan wachten totdat zij zelf haar mond opent, dus niet aandringen. De rest is al uitgelegd. suc6
Oud 04-10-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik snap op zich je probleem wel, als ik een tijdje niet heb gezoend denk ik ook wel van owjee...
Als je op vakantie bent geweest en je komt thuis, ben je toch ook niet verleerd te fietsen?
Oud 04-10-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Als je op vakantie bent geweest en je komt thuis, ben je toch ook niet verleerd te fietsen?
ja das toch wel ff wat anders.....
Ik zit nu ook weer in de niet-zoen periode (waar ik geloof ik nogal snel uit wil ) maarjaaaaah komt wel goed
Oud 04-10-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
ja das toch wel ff wat anders.....
Ik zit nu ook weer in de niet-zoen periode (waar ik geloof ik nogal snel uit wil ) maarjaaaaah komt wel goed
Wou dat ik hetzelfde kon zeggen...mijn periode heeft nu wel weer lang genoeg geduurd

Nouja, in ieder geval genoeg tijd om in m'n fantasie uit te kristalliseren wat ik allemaal ga doen als ik weer mag zoenen
Oud 04-10-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Nouja, in ieder geval genoeg tijd om in m'n fantasie uit te kristalliseren wat ik allemaal ga doen als ik weer mag zoenen

suc6
Oud 05-10-2002, 23:05
Pink panter
Pink panter is offline
haha
Oud 07-10-2002, 14:03
Verwijderd
Citaat:
hmm87 schreef:
heb al wel een paar keer getongt maar toen had ik nogal wat alcohol op this dus al weer een tijde geleden dat ik eht gedaan heb en heb nu een vriendin joepie maar wil der wel op der bek pakken want ze mot niet denken dak preuts ben help ef please! hoe meot je begingen met tongen !?
als je wil niet preuts wil over komen kan je het best je broek naar beneden trekken en pijpen kreng roepen...hoef je ook niet bang te zijn dat je niet goed zoent..
Oud 07-10-2002, 14:05
GRRR
GRRR is offline
tenzij ze wil snowballen
Oud 07-10-2002, 14:07
Verwijderd
tis nooit ns goed hè bij jou....
Oud 07-10-2002, 18:03
Nakki
Nakki is offline
key ze is heel lief maar ik dee het och nei zo goed gelukkig zegt ze alles gewoon eerlijk dit zij ze:

oh nou kvin t nie zo leuk om te vertellen.. maar je zoent een beetje hard met je tanden.. en dat dee een beetje pijn..

iemand tip?
Advertentie
Oud 07-10-2002, 18:12
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
hmm87 schreef:
key ze is heel lief maar ik dee het och nei zo goed gelukkig zegt ze alles gewoon eerlijk dit zij ze:

oh nou kvin t nie zo leuk om te vertellen.. maar je zoent een beetje hard met je tanden.. en dat dee een beetje pijn..

iemand tip?
wat dacht je ervan om deze keer je tanden niet te gebruiken? Misschien helpt dat!
Oud 07-10-2002, 18:50
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
hmm87 schreef:

iemand tip?
Je hebt toch geen blikjesbeugel hè? (*heeft vriendin met zo'n ding gehad, resultaat 7 sneetjes in lippen )
Oud 07-10-2002, 19:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
op de bek pakken vind ik een beetje lomp gezegd... zeg gewoon zoenen ofzo, stoer doen is nergens voor nodig (zo klinkt t in mijn oren)!

en ben je nou 15 of 14?? en je drinkt al zoveel dat je je niet meer kan herinneren hoe je de vorige keer gezoend hebt... ruig hoor

en tja, hoe moet je zoenen... probeer t gewoon, je leert het vanzelf wel. ga in ieder geval niet als een tornado tekeer in haar mond, afschuwelijk is dat!
Oud 07-10-2002, 20:05
Nakki
Nakki is offline
ik ben 15..., en heb geen beugel ofzo...
Oud 07-10-2002, 20:30
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
hmm87 schreef:
ik ben 15..., en heb geen beugel ofzo...
Ook geen beugel nodig, toevallig...?
Oud 07-10-2002, 20:33
Nakki
Nakki is offline
nee zij heeft ook geen beugel...
Oud 07-10-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:

suc6
Als er iets gebeurt ben jij de eerste die het weet
Oud 07-10-2002, 21:35
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ook geen beugel nodig, toevallig...?
whaha sorry maar ik moet hier toch wel effe om lachen
Oud 08-10-2002, 11:04
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het sowieso een beetje dom om te gaan vragen hoe je moet tongen, vooral met jouw taalgebruik. Op dr bek pakken, ze mot niet denken dak preuts ben...please kom op zeg! Ben dan tenminste een beetje serieus ofzo, voordat je zo'n vraag stelt.

En om dr maar ff antwoord op te geven: zo iets is natuurlijk en gaat vanzelf...
Oud 08-10-2002, 12:47
gizmo
gizmo is offline
Ik vind het persoonlijk nogal bot en zielig overkomen hoe je het wil brengen.. dat taalgebruik.
Als ik zou horen van.. op r bek pakken.. blehg nee... meen kom op!

en hoe wil je het gaan doen na alle theorie?

ja sorry.. zoiets gebeurd gewoon.... vanzelf
Oud 08-10-2002, 14:47
Verwijderd
Citaat:
hmm87 schreef:
mond wijt open beetje enze..........!
Citaat:
Ik zou eerst maar eens een woordenboek gaan kopen als ik jou was.
Oud 08-10-2002, 14:50
Verwijderd
Citaat:
hmm87 schreef:

iemand tip?
hard zoenen met je tanden
Oud 08-10-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Als er iets gebeurt ben jij de eerste die het weet
Heu, jullie conversaties beginnen eng te worden
Oud 08-10-2002, 15:04
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Heu, jullie conversaties beginnen eng te worden
Oud 08-10-2002, 15:09
Nakki
Nakki is offline
jezus een woorden boek pakken waar slaat dat op?

en of ik een beugel nodig heb? ik heb nog nooit ene beugel gehad was niet nodig ook met tanden zitten perfect recht en tegen elkaar!

oke ik zal wat netter probeeren te pratten voor jullie en geen termen gebruiken van :"opder bek pakken"

ik vin eht gewoon klote dat ikder pijn doe bij eht zoennen!
snappen jullie dat dan niet!?
Oud 08-10-2002, 15:13
Verwijderd
Hmm let daar nou maar ff niet op...
Maar hoe zoen je dan......ik snap het niet?
Bijt je in haar lip terwijl je haar zoent, of in haar tong?
Oud 08-10-2002, 15:14
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Bijt je in haar lip terwijl je haar zoent, of in haar tong?
Mag dat niet dan?
Oud 08-10-2002, 15:16
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Mag dat niet dan?
hmm daar ging het niet om.....het ging erom dat hij haar op een bepaalde manier pijn deed met z'n tanden...tijdens het zoenen....maar ik snap niet hoe dat kan, zonder dat je dat doorhebt zeg maar...
Oud 08-10-2002, 15:31
PardonMe
PardonMe is offline
hmz goed, ik zal ook dan nog ff serieus reageren op je topic, want tja, dat je haar pijn doet tijdens het zoenen.. ik kan me voorstellen dat je daar wel mee zit ja...

Misschien dat je je tanden iets verder van elkaar af moet houden, dus je mond iets verder open, zodat ze er niet tegen aan botst ofzo.. Eigenlijk kan ik het me maar moeilijk voorstellen hoe je haar pijn zou kunnen doen met je tanden.. Tja door te "bijten" ofzo, maar goed, gewoon je mond wat verder open => tanden verder van elkaar..

En ga je nu de volgende keer niet te veel zorgen maken, want dan ga je er heel de tijd op letten en dan is het zoenen niks meer aan.. Ga gewoon een beetje op je gevoel af dus..

OW en bijten mag wel, maar dan dus wel heel zachtjes..
Oud 08-10-2002, 15:34
Verwijderd
Citaat:

hmm daar ging het niet om.....het ging erom dat hij haar op een bepaalde manier pijn deed met z'n tanden...tijdens het zoenen....maar ik snap niet hoe dat kan, zonder dat je dat doorhebt zeg maar...
Misschien is ze wel om op te eten
Oud 08-10-2002, 15:38
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Wes schreef:
hahah LOL
Oud 08-10-2002, 17:02
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Wes schreef:
je weet het maar nooit he
Oud 08-10-2002, 17:12
Loezzel
Loezzel is offline
Haha, sorry, ik vind dit erg lachwekkend allemaal
Oud 08-10-2002, 18:06
Nakki
Nakki is offline
ef percies gevraagt wat er nou fout ging:

dan zit mijn mond in jou mond.. en dan doe je je mond weer beetje dicht en dan ga je met jou tanden om mijn mond..en omdat we dan een beetje heen en weer gaan gaat t aan de binnekant open...
Oud 08-10-2002, 18:13
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Haha, sorry, ik vind dit erg lachwekkend allemaal
ssshtt... loes toch

hehe ja sorry.. mar het klinkt ook allemaal zo maf hier zo.. kan eigenlijk niet anders dan ff gniepig lache

Regels voor berichten