Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er is niet echt iets hoe je het kan leren. Het gaat vanzelf...
Op d'r bek pakken is natuurlijk wel heel erg direct. Je zou ook gewoon wat dichter naar haar toe kunnen gaan met je gezicht, als zij dat dan ook doet, dan weet je in ieder geval dat ze het prettig vindt en jij jezelf niet aan haar opdringt. Je kust haar eerst op haar lippen, vervolgens draai je je hoofd een beetje, zodat jullie neuzen elkaar niet in de weg zitten en gebruik je je tong erbij... Gewoon met haar tong spelen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt beter vragen wat je níet moet doen, namelijk:
- termen gebruiken als 'op de bek pakken'. Misschien dat als je heel erg dronken bent in een café het zo werkt, maar als je een vriendin hebt niet. De situatie moet zich gewoon aandienen (die kun je natuurlijk ook best zelf creeëren). Als je al zover bent dat ze 'je vriendin' is zul je ook wel weten wat voor situaties het meest geschikt zijn om haar te zoenen. - over het tongen zelf: waar meisjes over het algemeen een hekel aan hebben, is als jongens gewoon in het wilde weg gaan ronddraaien met hun tong, alsof ze je mond van binnenuit willen schoonmaken ofzo (wasmachine-effect). Doe dat dus niet. Begin rustig, sneller mag, maar niet té, experimenteer, probeer, wees creatief ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb wel eens met 1 of ander meisje getongd die kon er echt geen moer van, ging echt zo van.. tong d`r in en draaien maar...
![]() maar ik heb ook wel eens met iemand getongd die het echt super goed kon.. gewoon aanpassen aan de ander zijn tempo, lekker relax.. en dan beetje spelen met elkaars tong het niet de hele tijd dezelfde beweging maken.. elkaar ook een beetje strelen hier en daar tegelijk is ook leuk ![]() gewoon op het lichaam bedoel ik dan.. niet de intieme plekken. |
![]() |
||
Citaat:
En als je het wilt doen omdat jij niet wil dat zij denkt dat je preuts bent dan vind ik dat echt heel zielig, het spijt me zeer, maar je doet zoiets omdat je iemand leuk vindt! en tja je kunt niet leren hoe je met iemand niet zoenen (en hoe je 'iemand op de bek moet pakken' *steekt vinger in dr keel* zou ik je niet eens willen uitleggen) Het goede moment komt vanzelf wel een keertje en dan gebeurt het gewoon vanzelf.. En je hebt al eens gezoend, dus what's your problem??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat wou ik ook gaan zeggen..... Kijk, je bent dus blijkbaar ehm.... gewend om tijdens het uitgaan een meisje "op haar bek te pakken". Dat is dus NIET de manier die je bij je vriendin ook moet gebruiken. Ik snap op zich je probleem wel, als ik een tijdje niet heb gezoend denk ik ook wel van owjee... Maarre, gewoon haar op een lieve manier zoenen, eerst gewoon op de mond en dan wachten totdat zij zelf haar mond opent, dus niet aandringen. De rest is al uitgelegd. suc6 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nouja, in ieder geval genoeg tijd om in m'n fantasie uit te kristalliseren wat ik allemaal ga doen als ik weer mag zoenen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
op de bek pakken vind ik een beetje lomp gezegd... zeg gewoon zoenen ofzo, stoer doen is nergens voor nodig (zo klinkt t in mijn oren)!
en ben je nou 15 of 14?? en je drinkt al zoveel dat je je niet meer kan herinneren hoe je de vorige keer gezoend hebt... ruig hoor ![]() en tja, hoe moet je zoenen... probeer t gewoon, je leert het vanzelf wel. ga in ieder geval niet als een tornado tekeer in haar mond, afschuwelijk is dat! |
![]() |
|
Ik vind het sowieso een beetje dom om te gaan vragen hoe je moet tongen, vooral met jouw taalgebruik. Op dr bek pakken, ze mot niet denken dak preuts ben...please kom op zeg! Ben dan tenminste een beetje serieus ofzo, voordat je zo'n vraag stelt.
En om dr maar ff antwoord op te geven: zo iets is natuurlijk en gaat vanzelf... ![]()
|
Ik vind het persoonlijk nogal bot en zielig overkomen hoe je het wil brengen.. dat taalgebruik.
Als ik zou horen van.. op r bek pakken.. blehg nee... meen kom op! en hoe wil je het gaan doen na alle theorie? ![]() ![]() ja sorry.. zoiets gebeurd gewoon.... vanzelf
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
jezus een woorden boek pakken waar slaat dat op?
en of ik een beugel nodig heb? ik heb nog nooit ene beugel gehad was niet nodig ook met tanden zitten perfect recht en tegen elkaar! oke ik zal wat netter probeeren te pratten voor jullie en geen termen gebruiken van :"opder bek pakken" ik vin eht gewoon klote dat ikder pijn doe bij eht zoennen! snappen jullie dat dan niet!? |
![]() |
|
hmz goed, ik zal ook dan nog ff serieus reageren op je topic, want tja, dat je haar pijn doet tijdens het zoenen.. ik kan me voorstellen dat je daar wel mee zit ja...
Misschien dat je je tanden iets verder van elkaar af moet houden, dus je mond iets verder open, zodat ze er niet tegen aan botst ofzo.. Eigenlijk kan ik het me maar moeilijk voorstellen hoe je haar pijn zou kunnen doen met je tanden.. Tja door te "bijten" ofzo, maar goed, gewoon je mond wat verder open => tanden verder van elkaar.. En ga je nu de volgende keer niet te veel zorgen maken, want dan ga je er heel de tijd op letten en dan is het zoenen niks meer aan.. Ga gewoon een beetje op je gevoel af dus.. OW en bijten mag wel, maar dan dus wel heel zachtjes.. ![]()
||
Citaat:
![]() hehe ja sorry.. mar het klinkt ook allemaal zo maf hier zo.. kan eigenlijk niet anders dan ff gniepig lache ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe tong jij? crazycat | 50 | 10-03-2009 23:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
pijn aan de spier onder mn tong crazycat | 2 | 04-06-2008 23:29 | |
Liefde & Relatie |